Dank voor de uitleg!quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:04 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja die vliegt dan hoger, oranje is zeer laag, en dan krijg je geel iets hoger, groen nog hoger en zo gaat dat even door
Zo zouden ze er eigenlijk standaard uit moeten zien.quote:
Waar kijk je dan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:04 schreef The-BFG het volgende:
Wel leuk dat een piloot de boel aan elkaar praat.
YouTube:quote:
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:05 schreef Starhopper het volgende:
Jahoor! Daar is het schuimDoe dat nou niet jongons!
Ze spuiten waarschijnlijk om het schuim uit de pijpen te krijgen... Hopelijk dit keer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:05 schreef Starhopper het volgende:
Jahoor! Daar is het schuimDoe dat nou niet jongons!
quote:
Dat hoop ik voor ze jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:06 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ze spuiten waarschijnlijk om het schuim uit de pijpen te krijgen... Hopelijk dit keer.
ALLEEN OP MAANDAG IS HET CAPS-DAY!quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:05 schreef Paul het volgende:
KOM GEWOON NAAR SOESTERBERG
WAT IS DIT VOOR ONZIN DAT ER BEETJE REGEN IS, NIET EENS ECHT STORM
EN DAN BOEHOEHOEHOE WE KUNNEN NIET MEER VLIEGEN HOOR
zo
Dat landen om 3:12 gaat hem niet worden denk ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zitten nu in een Holding pattern
Dat is het nu. Leeuwarden had al tijdje terug afscheid genomen van de F16's genomen omdat ze de F35's. Dus de F16's moesten ergens naar toe tot de afscheid van vandaag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:03 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ging ff boodschappen doen en ik zag ze een bochtje maken boven vliegveld G&R, heb namens jullie een groet gestuurd![]()
Ik denk niet dat G&R F35's krijgt, dit is volgens mij een helikopterbasis @:ESF1Gamer
Voor hun ook gewoon een reguliere dag. En de vliegbasis daar zit nou eenmaal dicht bij onze grensquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Belgen zullen toch niet zomaar rondjes langs de grens vliegen vanmiddag?
Die zullen wel aansluiten?
Dat doen ze dagelijksquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat hun early warning system ze automatisch gescrambled heeftquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is het nu. Leeuwarden had al tijdje terug afscheid genomen van de F16's genomen omdat ze de F35's. Dus de F16's moesten ergens naar toe tot de afscheid van vandaag.
Het is inderdaad mogelijk dat er F35's gaan komen op G&R lees ik netquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is het nu. Leeuwarden had al tijdje terug afscheid genomen van de F16's genomen omdat ze de F35's. Dus de F16's moesten ergens naar toe tot de afscheid van vandaag.
Correct, en dat werd ten tijde van deelname aan het JSF programma ook sporadisch aangehaald. Maar dat was natuurlijk niet zo sexy als alle negatieve stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:13 schreef The-BFG het volgende:
Wel grappig om te zien en horen dat er bij de aanschaf van de F-16 hetzelfde gezeik was als bij de aanschaf van de F-35. En dat de kritiek vooral kwam van niet kenners.
Die burgers hebben geen flauw idee van de snelheid van een Fighting Falconquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Heeft de regisseur al tien van die glaasjes champagne op ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |