Euh jawel, hij ziet er 8 optisch vliegen en er zijn er 8 op de radar. Dus er zijn er 8 nu afscheid aan het nemen.quote:
Allereerst is het geen radar wat we zien, en hoor je ook mensen over 9.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Euh jawel, hij ziet er 8 optisch vliegen en er zijn er 8 op de radar. Dus er zijn er 8 nu afscheid aan het nemen.
Ja, ze gaan nu naar het noorden (na Woensdrecht)quote:
Nee, daar zijn ze al lang weer uit. Ze vlogen over/bij Essen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze penetreren nu het Belgische luchtruim
Ja zijn ze nu in België of in Soesterberg?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:48 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij gaan ze nu via Den Haag richting Soesterberg.
Het signaal van die bakken wordt weergegeven op jawel een radarschermquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:47 schreef FvanS het volgende:
[..]
Allereerst is het geen radar wat we zien, en hoor je ook mensen over 9.
Bijna bij Zevenbergenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja zijn ze nu in België of in Soesterberg?
Teveel wind waarschijnlijk, je wil op zo'n hoogte geen rukwinden en turbulentie hebbenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:49 schreef Starhopper het volgende:
Het weer in het noorden was te slechtDaar is het droog joh. Ze vlogen de hele tijd in teringweer.
Te harde wind denk ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:49 schreef Starhopper het volgende:
Het weer in het noorden was te slechtDaar is het droog joh. Ze vlogen de hele tijd in teringweer.
Ze vliegen weer oostwaarts over Brabantquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef Specularium het volgende:
Ze draaien weer terug richting Volkel.
Heb je ze nog gezien?quote:
Dit was gaaf, toen die nog te zien was op de Luchtmachtdagen enzoquote:
@Paul oplettenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:48 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij gaan ze nu via Den Haag richting Soesterberg.
Nope.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Coeus het volgende:
Wat? Komen ze niet meer over het noorden?
Ik heb er hier 9 gezien. Vijf eerst in V-vorm, daarna nog 2x 2 stuks schuin achter elkaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er echt 8 geteld en gehoord.
Ook niet over het westenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Coeus het volgende:
Wat? Komen ze niet meer over het noorden?
Vliegbasis Leeuwarden heeft al eerder afscheid genomen van de F16's. Ze gingen toen naar Gilze Rijenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:49 schreef Starhopper het volgende:
Het zijn oorlogsvliegtuigenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef FvanS het volgende:
[..]
Teveel wind waarschijnlijk, je wil op zo'n hoogte geen rukwinden en turbulentie hebben
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ook niks gehoord.
Lekker voor jan lul de hele dag in de regen staanquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:53 schreef Specularium het volgende:
Op Soesterberg staat het ook vol, zullen ze leuk vinden.
Serieus? Dat is wel triest dan ja, zeker met dit weerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:53 schreef Specularium het volgende:
Op Soesterberg staat het ook vol, zullen ze leuk vinden.
Nu weet ik ongeveer waar jij woont.quote:
Stalkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu weet ik ongeveer waar jij woont.
Om de hoek.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu weet ik ongeveer waar jij woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |