quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen heel vet![]()
vind windturbines ook insane tof, gewoon zo groot en krachtig en impressive
oh jammer, lijkt me apart om van binnen te zienquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat weet ik niet
als ik de kans zou krijgen zou ik er wel eens in kruipen.
Heb bij verschillende energie centrales ook wel een gevraagd of ik op de koeltoren of de schoorsteen mocht, maar is nog niet gelukt.
Zal wel afhankelijk zijn van hoe oud zo'n ding is, de nieuwere hebben een lift zegt googlequote:Op vrijdag 27 september 2024 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kennis van mij zie ik elke keer met klimgordel aan de buitenkant van die dingen hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Blijf dit zo'n heftige foto vindendie twee mensen op een brandende windturbine
BoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh zoquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kennissen die stoere dingen doen.
Hoe is dit afgelopen dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Blijf dit zo'n heftige foto vindendie twee mensen op een brandende windturbine
Hebben die het nog overleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die jochies waren monteursquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dit afgelopen dan?En wat deden die jochies daar sowieso?
Ze werkten daar en ze zijn gesprongen omdat ze er niet op tijd af konden worden gehaald.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dit afgelopen dan?En wat deden die jochies daar sowieso?
Brrr heftigquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die jochies waren monteurs
en dood, een is er van af gesprongen/gevallen. Ander is gevonden in de toren zelf en heeft wss nog geprobeerd om weg te komen maarja
Het idee dat je daar staat en beseft dat je echt nergens heen kanquote:
Beetje als tijdens 9/11 op een verdieping boven de brand zittenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het idee dat je daar staat en beseft dat je echt nergens heen kan
Wel met interessante beroepen. Hij kent vast iemand die ook dat werk doet en dan spannender.quote:
En zouden ze dan sindsdien allemaal een parachute of zo mee krijgen als ze daar moeten zijn of zo? Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het idee dat je daar staat en beseft dat je echt nergens heen kan
Hollandsche 11/9 jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje als tijdens 9/11 op een verdieping boven de brand zitten
Zat laatst weer dingen te kijken over 9/11 maar het idee dat je moet kiezen ga ik levend verbranden of spring ik mezelf ter pletter is echt zo vreselijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt zou helpen, voordat ie open is lig je denk ik al op de grond?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zouden ze dan sindsdien allemaal een parachute of zo mee krijgen als ze daar moeten zijn of zo? Geen idee eigenlijk.
Ja, brrrquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, voor een parachute zijn zulke turbines dan weer te laag om op tijd te openen ofzoiets. En zo'n ongeluk is echt een zeldzaamheid, dit is 11 jaar geleden gebeurd en was de eerste keerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zouden ze dan sindsdien allemaal een parachute of zo mee krijgen als ze daar moeten zijn of zo? Geen idee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |