vroeger was alles beter!!!!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen studiedagen en speelvrij en ijsvrij en zomervrij
Ja was heerlie de peerlie in Frankrijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat we vorige week niet dit weer hadden
Net als vroeger op de kleuterschool; hand in hand een rij maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Er zit dus al een deel in de lucht, gaan ze dan ergens verzamelen in de lucht of hoe gaat dat
Windturbine heb ik nog niet in gezeten. gasturbine en stoomturbine wel. windturbine is me te veel klimwerkquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen heel vet![]()
vind windturbines ook insane tof, gewoon zo groot en krachtig en impressive
die hebben toch een lift?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Windturbine heb ik nog niet in gezeten. gasturbine en stoomturbine wel. windturbine is me te veel klimwerk
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als vroeger op de kleuterschool; hand in hand een rij maken.
oh, dat weet ik nietquote:
Volgens mij niet, kennis van mij zie ik elke keer met klimgordel aan de buitenkant van die dingen hangen.quote:
Oké USquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kennis van mij zie ik elke keer met klimgordel aan de buitenkant van die dingen hangen.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen heel vet![]()
vind windturbines ook insane tof, gewoon zo groot en krachtig en impressive
oh jammer, lijkt me apart om van binnen te zienquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat weet ik niet
als ik de kans zou krijgen zou ik er wel eens in kruipen.
Heb bij verschillende energie centrales ook wel een gevraagd of ik op de koeltoren of de schoorsteen mocht, maar is nog niet gelukt.
Zal wel afhankelijk zijn van hoe oud zo'n ding is, de nieuwere hebben een lift zegt googlequote:Op vrijdag 27 september 2024 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kennis van mij zie ik elke keer met klimgordel aan de buitenkant van die dingen hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |