Ja ik snap jequote:Op vrijdag 27 september 2024 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]is toch eigenlijk een raar verhaal
Ben er wel blij mee hoor
dit wissik ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-renovatie-binnenhof
Wat leuk, dit wist ik niet.
Ik heb echt geen idee? Kan me niet voorstellen dat dat in Den Haag is gebeurd, maar ja, wie weetquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap jeDenk dat ze bedoelen, de plekken waar ze veel vandaan opgestegen zijn voor missies
Oh huhquote:In Nederland verdient een F-16 piloot een salaris wat varieert tussen ¤2.600 en ¤3.500 bruto per maand.
Het Ministerie van Defensie zit in Den Haag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee? Kan me niet voorstellen dat dat in Den Haag is gebeurd, maar ja, wie weet
Ik dacht zelf 'Den Haag staat erbij want ze vliegen hier wel eens langs op veteranendag'![]()
Kak ik wil me nu hierover inlezen
Ja goeie, misschien dat de minister het ook wil zien. Of dat het over vliegbasis Valkenburg bij Leiden gaat, dat is ook vlakbij Den Haagquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee? Kan me niet voorstellen dat dat in Den Haag is gebeurd, maar ja, wie weet
Ik dacht zelf 'Den Haag staat erbij want ze vliegen hier wel eens langs op veteranendag'![]()
Kak ik wil me nu hierover inlezen
Ja hallo, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het Ministerie van Defensie zit in Den Haag.
Of de koning!quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goeie, misschien dat de minister het ook wil zien. Of dat het over vliegbasis Valkenburg bij Leiden gaat, dat is ook vlakbij Den Haag
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, zo kan ik het ookDan vind ik mijn beredenatie beter
Nee joh die moet uitrusten vandaag. Is gisteren de hele dag druk geweest met dimmy uit de ban praten bij dannyquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Misschien zit de Koning er wel in en wil die even zwaaien naar zn fam
ik krijg hier de kriebels vanquote:
ohja natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh die moet uitrusten vandaag. Is gisteren de hele dag druk geweest met dimmy uit de ban praten bij danny
Zou dat alleen voor stand-by staan zijn?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is maar magertjes voor een piloot
Daarom vliegen ze allemaal na hun 32e lekker suf rondjes in een Airbus, dodelijk saaie mensen die pilootjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond ik ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Een leerling-piloot ontvangt bijvoorbeeld een trimestriële vliegpremie van 1.293 euro bruto. Bij gebrevetteerde piloten doen ze er zelfs nog een schepje bovenop: zij verdienen naast hun gewone maandloon elk trimester 4.167 euro extra.
Ben je vijf jaar in dienst en heb je een (hoger) vliegbrevet? Dan krijg je een eenmalige loopbaanpremie van 15.259 euro bruto, die daarna overgaat in een tweejaarlijkse premie van telkens 7.340 euro. Gebrevetteerde luchtverkeersleiders krijgen dan weer een jaarlijks extraatje van 5.339 euro.
Ah ok, ja dat begint er al meer op te lijkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond ik ookmaar lees nu ook dat je daarnaast heel veel premies krijgt en die lopen aardig op
[..]
Waarom hebben die zo'n raar loonsysteem? Is dat om belasting te ontduiken of hebben ze wat anders te verbergen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond ik ookmaar lees nu ook dat je daarnaast heel veel premies krijgt en die lopen aardig op
[..]
Zo fijn zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat we ze weer terugkrijgen na de Amerikaanse verkiezingen? Dan is de oorlog toch voorbij.
Terechtquote:
Altijd je helm op op de fiets?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Vader van een collega was F-16 piloot, een beroemde binnen het vliegenierscorps ook nog zelfs, een beetje de Caribische Tom Cruise maar dan nog wat maller, die stapte na wederom een illegale stunt in zijn F-16 op zijn fietsje en die viel pardoes met zijn hoofd op de stoeprand, hartstikke dood, mooi leermoment was dat.
Prince Harry is echt zoveel leuker nu hij weg is uit Engeland en soms in filmpjes opduikt van programma's in Amerika. Ook de hele tijd dat gevloek in dat spookhuis.quote:
Opleidingseisen had ik ook anders verwachtquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, ja dat begint er al meer op te lijken
Die 'minimaal een voldoende' ook echtquote:Je bent in bezit van een VWO-diploma met minimaal een voldoende voor wiskunde A of B, of je bent in het bezit van een HBO-propedeuse aangevuld met een VWO-certificaat wiskunde A of B.
Ik had geen wiskunde op het vwoquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opleidingseisen had ik ook anders verwacht
[..]
Die 'minimaal een voldoende' ook echt![]()
Nou ja kun je nog zo stoer zijn, als je niet eens normaal kunt fietsen verlies je alsnog de marathon naar de hemel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd je helm op op de fiets?
Ja dat is om Marokkanen, zigeuners en mensen met Down uit onze dure straaljagers te houden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opleidingseisen had ik ook anders verwacht
[..]
Die 'minimaal een voldoende' ook echt![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 27 september 2024 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom hebben die zo'n raar loonsysteem? Is dat om belasting te ontduiken of hebben ze wat anders te verbergen?
ik ook niet, ook geen vwo thoquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had geen wiskunde op het vwo
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is om Marokkanen, zigeuners en mensen met Down uit onze dure straaljagers te houden.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is om Marokkanen, zigeuners en mensen met Down uit onze dure straaljagers te houden.
ik heb maar ooit 1x bij iemand achterop gezeten en ik had vooral: waar de fuck houd ik mij stevig vastquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vroeger weleens bij iemand achter op de fiets zat was ik altijd bang dat de fiets omviel en ik met m'n nek of rug op de stoeprand zou landenDus ik zat liever niet achterop.
Aan die persoonquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb maar ooit 1x bij iemand achterop gezeten en ik had vooral: waar de fuck houd ik mij stevig vast
Bagagedragerquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb maar ooit 1x bij iemand achterop gezeten en ik had vooral: waar de fuck houd ik mij stevig vast
personal space enzo.. vond ik maar niksquote:
ik had het over stevig vasthoudenquote:
Verfilming?? Nee joh, di's echt!quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dit uit de verfilming van de verhalen van US?
daar was dat pak van gisteren geschikt voorquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vroeger weleens bij iemand achter op de fiets zat was ik altijd bang dat de fiets omviel en ik met m'n nek of rug op de stoeprand zou landenDus ik zat liever niet achterop.
daarvoor deed je je jas onder je reetquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:36 schreef Ama het volgende:
Krijg achterop de fiets altijd zo'n zere reet.
Dat pak is zo multifunctioneel, je kunt er je hele leven in doorbrengenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar was dat pak van gisteren geschikt voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |