SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, nog 1 dag en dan is het weekend
Die we stormachtig gaan beginnen, het waait behoorlijk hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hier ook. Boom in de tuin is al bijna kaal binnen 1 dag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, nog 1 dag en dan is het weekend
Die we stormachtig gaan beginnen, het waait behoorlijk hier.Smile, it's free therapy.![]()
Het is gewoon patat.
De Duitsers begraven hun doden op een Friedhof, en ik heb weinig trek in een knapperig lijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Smaakt misschien lekker op de bbqquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:41 schreef DJMO het volgende:
Het is gewoon patat.
De Duitsers begraven hun doden op een Friedhof, en ik heb weinig trek in een knapperig lijk![]()
Smile, it's free therapy.![]()
O lekker juist, ik hou der van.quote:
Ik heb gisteren nog friet/patat gegeten. Maar ik maak ze wel zelf
Die kleine meid heeft ieder gesneden reepje aardappel stuk voor stuk in het water gelegd ( lees gegooid) er ging gemiddels 35 frietjes/patatjes uit één aardappel. Ze ging ze tellen als ik aan het snijden was en soms was een aardappel schijfje iets kleiner en waren er 6 dan ging ze zoeken naar nummer 72 jaar en telt gewoon al goed het kleine ding
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2024 08:48:29 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O lekker juist, ik hou der van.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ALLEMAAL vieze vette meuk
Die kleine meid heeft ieder gesneden reepje aardappel stuk voor stuk in het water gelegd ( lees gegooid) er ging gemiddels 35 frietjes/patatjes uit één aardappel. Ze ging ze tellen als ik aan het snijden was en soms was een aardappel schijfje iets kleiner en waren er 6 dan ging ze zoeken naar nummer 72 jaar en telt gewoon al goed het kleine ding
[/quote]
KWOOTVERKLOOT![]()
kwoot verklootquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
O lekker juist, ik hou der van.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dat is schattig![]()
Mijn kind heeft vroeger wel eens groenten gesneden met een liniaal ernaast
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2024 08:49:25 ]Smile, it's free therapy.![]()
Volhouden!!!!!!! Eerste weken zijn het lastigst.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee sinds gisterenavond. Maar ze zeggen dat je het overal moet zeggen dus hierbij.
Ga je cold turkey of heb je iets van kauwgum of pleisters?Smile, it's free therapy.![]()
Kwootverklootquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
O lekker juist, ik hou der van.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2024 08:50:09 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Cold turkey. Heb het al eens eerder gedaan dus weet wel een beetje wat het is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volhouden!!!!!!! Eerste weken zijn het lastigst.
Ga je cold turkey of heb je iets van kauwgum of pleisters?
Toen was ik gestopt met benzo's en tegelijkertijd met roken. De medicijnen waren zo ellendig dat het roken slechts een kleine irritatie was.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: