due zijn apart saai en Pools bloedquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:10 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet wat met deze twins is, elke ochtend zijn de
2 de laatsten in bad, zijn zeker en ur daar , erst gaat de
ene poepen ,vloestert de ene minutenlang in de kamera dann die andere![]()
dat is toch niet normal, en zee willen zich van blaue kamer
distanzieren en nominieren waarschijnlik ook violeta
Als vriend wel .. niet als geliefdequote:Op zaterdag 28 september 2024 13:22 schreef mario390 het volgende:
dit is me niet helemal dat ik snap? lievt zij nu beide?
En la cocina, Violeta habla con Jorge sobre su "relación no relación" y le recuerda que "le quiere mucho y que está muy feliz de que esté en la casa, pero que nunca hubo nada más". "Eso tiene que estar claro porque yo te tengo mucho cariño y quiero que siga siendo así. Aquí se habla todo y.me alegro de haber aclarado eso contigo (lo del beso y su versión de cómo se conocieron)", asegura Violeta.
Ook met Jorge denk ik ...quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:05 schreef mario390 het volgende:
zij zegt nur dat wat zij met Ed bedoelt??
Ja Edi wil alle dames ...quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:14 schreef mario390 het volgende:
elke minut likt me hij makt het moelijker de zoenen, en dann ligt hij weer met elsa en ze zoenen![]()
Je moet je niet te druk maken.. tis maar een spelletje dat gemeen gespeeld wordt door sommigenquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:38 schreef mario390 het volgende:
er macht mich böse, weil sie dann auch wieder leidet
Dat bedoel ik ... Het is niet anders..quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef mario390 het volgende:
hoezo is de spel niet op stream 1 ?
wann zij mijn favorit is,ärgert me datquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet je niet te druk maken.. tis maar een spelletje dat gemeen gespeeld wordt door sommigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |