Een beetje ..quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:30 schreef mario390 het volgende:
heb je ook betje elsa en vio geluistert?
Nee volgens mij niet , maar ze gaan proberen normaal te doen..quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef mario390 het volgende:
is het weer on met Violeta? dat is echt komisch elke dag naar de
andere verandert zich
woensdag was het on, deze nacht heeft hij het beendet
en nu geen idee???
wat niet? wel heeft hij het vannacht beendet staat alles in blog , zall ik het hier posten?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet , maar ze gaan proberen normaal te doen..
Nu is het niet weer aan... Bee de blog hoef je hier niet te posten ... die lees ik zelf welquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat niet? wel heeft hij het vannacht beendet staat alles in blog , zall ik het hier posten?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is het niet weer aan... Bee de blog hoef je hier niet te posten ... die lees ik zelf wel
Ik lees het wel terug als ik wakker wordtquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]ja maar daar moet je tijd nehmen ze zijn alle bijna tot 8 wakker gewezt
Ja ik kijk meestal nog even in bed en dan val ik vanzelf in slaapquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:15 schreef mario390 het volgende:
de ding is wanneer de bij bb brasil om 4 00 slapen
gaan is hier 8 of 9 00 maar en bij spanie ben ik zo
lang wakker maar het is geen uren tijdverandering
Deze werkt ook op je handie als je daar een vpn op zetquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
heb ik ook als de gratisstream was, de ook op handy werkte
Nee volgens mij tot zondagmiddag ... Ik had uitgerekend dat ze zo;n 7500 mijl of zo moeten ... Ik weet niet wat de laatste tussenstand is .. vanochtend begonnen ze rond de 3000quote:
Ja geen idee Mario ...quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:01 schreef mario390 het volgende:
zo de vertdtgratis gezendet hebben de hebben
betalt dat ze zenden mogen?
Ik kijk alleen Mitele , maar er zullen er vast wel meer zijn ..quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
weet jij waar ik de diarios kijken kann
is dat nur op mitele? kijk je de ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |