Wanne drama is dat joh?quote:
ja ook zonder hun kunnen we er zelf wat van hier.quote:Op maandag 30 september 2024 09:29 schreef Black-Death het volgende:
Niveautje weer hier
Wel beter hier zonder al die kakkerlakken
Vorige week noemde ik hem gekscherend de zoon van Josef Kiprich, maar met elke wedstrijd die ik van hem zie raak ik daar meer en meer van overtuigd...quote:
Dat is meer omdat de B-mensen er geen kut van kunnen.quote:Op maandag 30 september 2024 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2-0 met je b-elftal is niet slecht, jammer alleen dat de b-mensen de kansen dan niet pakken.
Maar zouden die nou echt kutter zijn dan die spelers van rkc. Nee tochquote:Op maandag 30 september 2024 10:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is meer omdat de B-mensen er geen kut van kunnen.
Die lezen echt wel mee hoor, zeker die Caland. Als ie wat kan spuwen dan duikt hij er wel boven op.quote:Op maandag 30 september 2024 09:29 schreef Black-Death het volgende:
Niveautje weer hier
Wel beter hier zonder al die kakkerlakken
Beide vleugels spelers? Absoluut. Van den Boomen in huidige vorm? Kun je niks mee.quote:Op maandag 30 september 2024 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar zouden die nou echt kutter zijn dan die spelers van rkc. Nee toch
branco in vorm is ook dramaquote:Op maandag 30 september 2024 10:54 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Beide vleugels spelers? Absoluut. Van den Boomen in huidige vorm? Kun je niks mee.
Die ene vrije trap van hem was netjes, jammer dat het buitenkant paal was ipv binnenkant.quote:Op maandag 30 september 2024 11:08 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Maar dan lukt de bal naar de speler naast hem spelen nog wel. Nu lukt dat niet eens.
Mafketel, er is echt werkelijk niemand hier die Ajax gisteren goed vondquote:Op maandag 30 september 2024 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond ajax gisteren helemaal niet zo goed
Het lek is helemaal niet boven om structureel goede prestaties neer te zetten
Ik vind het de meest treurige middenvelder die we de laatste 10 jaar hebben gehad. Dat zegt wat.quote:Op maandag 30 september 2024 11:08 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Maar dan lukt de bal naar de speler naast hem spelen nog wel. Nu lukt dat niet eens.
Denk je? Als ik voor mezelf spreek verwacht ik vrij weinig van die reeks icm europees voetbal. Met de basiself zoals die tegen besiktas gaat het nog wel maar je hebt 0 backup. Daar ligt echt wel een probleem.quote:Op maandag 30 september 2024 11:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gaat een absolute meltdown worden in dit topic als we komende maand gestaag naar plek 3 opklimmen, om vervolgens weer hard te kelderen op de ranglijst met Feyenoord-u, Psv-t, Twente-u, Utrecht-t en AZ-u in een tijdsbestek van vijf weken
quote:Op maandag 30 september 2024 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond ajax gisteren helemaal niet zo goed
Het lek is helemaal niet boven om structureel goede prestaties neer te zetten
Jawelquote:Op maandag 30 september 2024 11:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mafketel, er is echt werkelijk niemand hier die Ajax gisteren goed vond
Dan staat ie alleen maar op de tram te wachten.quote:Op maandag 30 september 2024 11:08 schreef Wotte het volgende:
Branco in zijn algemeenheid zou ik gewoon op de debiteuren afdeling opstellen.
Ik heb Ajax als kampioen ingevuld. Zwakbegaafd wellicht maar beter naïve dan depressief.quote:Op maandag 30 september 2024 11:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gaat een absolute meltdown worden in dit topic als we komende maand gestaag naar plek 3 opklimmen, om vervolgens weer hard te kelderen op de ranglijst met Feyenoord-u, Psv-t, Twente-u, Utrecht-t en AZ-u in een tijdsbestek van vijf weken
Ik heb echt 0 verwachtingen van dit seizoen om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 11:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ook, kan alleen maar meevallen.quote:Op maandag 30 september 2024 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 verwachtingen van dit seizoen om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |