nou je hebt geluk vandaagquote:Op zondag 29 september 2024 18:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als die Ihattaren ons punten kost switch ik naar handbal.
Oh, we hebben weer eens gewonnen hoor en men rept hier al direct weer over een plek in de top 3quote:Op zondag 29 september 2024 19:04 schreef Wotte het volgende:
Vijf potjes 10 punten is gemiddeld twee per wedstrijd.
Dat is kans op de Champions League zilvervloot.
Je bent haakje sluiten vergeten.quote:Op zondag 29 september 2024 23:27 schreef Bofjijff het volgende:
Ahh de nieuwe editie van shreyas is uit zie ik (weliswaar via een reactie op een reactie maar toch.
Genieten weer.
Het doet met deugd dat je geniet van mijn postsquote:Op zondag 29 september 2024 23:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bedankt.
Maakt de reactie niet minder waar
zeker. Was alleen geen compliment naar jou toe.quote:Op zondag 29 september 2024 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het doet met deugd dat je geniet van mijn posts
Statistieken liegen niet grote vriend. We liggen op koers ik wil voor de rest er niks over horen.quote:Op zondag 29 september 2024 23:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, we hebben weer eens gewonnen hoor en men rept hier al direct weer over een plek in de top 3![]()
AZ, Twente, Feyenoord en Utrecht hebben een betere selectie dan wij, dus plaats 5 is nog steeds maximaal haalbare, er vanuit gaande dat één van die vier ver onder zijn kunnen gaat presteren). Dat verandert niet nu we gewonnen hebben van de nummer 18 die nog geen punt gepakt heeft dit seizoen.
Als je de cijfers van Ajax gewoon vanaf nu doortrekt moet je dat ook doen bij de andere clubs he. Dan worden we dus 5e.quote:Op zondag 29 september 2024 23:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet grote vriend. We liggen op koers ik wil voor de rest er niks over horen.
JAAAA ZIN INquote:Op maandag 30 september 2024 07:20 schreef manny het volgende:
1 wedstrijd per keer mannen, en niet zand in de ogen laten strooien door het makkelijke programma dat we nu even krijgen.
En nu naar Praag.
Niemand schat Praag niet op waardequote:Op maandag 30 september 2024 08:12 schreef KingRoland het volgende:
Praag is zwaar underrated als stad, een van de leukste steden van Europa en de wereld.
mwaquote:Op maandag 30 september 2024 08:12 schreef KingRoland het volgende:
Praag is zwaar underrated als stad, een van de leukste steden van Europa en de wereld.
die had ik nogquote:Op maandag 30 september 2024 08:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer vrije dagen bijgekocht?
Ik heb jullie negativiteit niet nodig in mijn leven.quote:Op maandag 30 september 2024 07:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je de cijfers van Ajax gewoon vanaf nu doortrekt moet je dat ook doen bij de andere clubs he. Dan worden we dus 5e.
Wat je eigenlijk zegt is dat het bier te duur is geworden in oost-europa.quote:Op maandag 30 september 2024 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa
dat valt ook wel weer mee
het oost-europa is er wel een beetje vanaf en het gaat eigenlijk TE GOED
BOEKARESTGOD![]()
BELGRADOGOD
@:caland
Hij krijgt elke keer wat kansjes om zijn moment te pakken maar hij faalt elke keer.quote:Op zondag 29 september 2024 18:08 schreef peaceman het volgende:
Henderson mag dan geen hoogvlieger zijn, maar van de Boomen is ook bepaald niet best.
@Bezsenquote:Op maandag 30 september 2024 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa
dat valt ook wel weer mee
het oost-europa is er wel een beetje vanaf en het gaat eigenlijk TE GOED
BOEKARESTGOD![]()
BELGRADOGOD
@:caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |