Hier had 'wens' moeten staan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik kan er verder weinig meer van zeggen, behalve dat ik een andere mening/verwachting heb.
Grappig. Ik ben voor PSV en kijk ook (nog altijd) uit naar de potjes van Ajax.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat de grootste winst is sinds de aanstelling van Farioli?
Ik kijk eindelijk weer uit naar de potjes van Ajax.
Een handicap kan je niet zoveel aan doen he. Sterkte.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Grappig. Ik ben voor PSV en kijk ook (nog altijd) uit naar de potjes van Ajax.
Grappig. Ik kijk nooit wedstrijden van PSV (alleen tegen Ajax).quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Grappig. Ik ben voor Ajax en kijk ook (nog altijd) uit naar de Europese potjes van PSV.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Snap ik, is toch leuker om Champions League te kijken dan gerommel in de marge.quote:Op zondag 29 september 2024 02:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Grappig. Ik ben voor Ajax en kijk ook (nog altijd) uit naar de Europese potjes van PSV.
Goed dat je jezelf beschermt tegen een mogelijk minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 29 september 2024 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grappig. Ik kijk nooit wedstrijden van PSV (alleen tegen Ajax).
Die pesterijen gaan wel ver hier inderdaad, weet niet of ik nog terug durf te komen. Je wordt zo ontzettend op je plek gezet.quote:Op zondag 29 september 2024 08:48 schreef TornadoDK het volgende:
Een psver die midden in de nacht post over een minderwaardigheidscomplex hilarisch![]()
Verder moeten jullie die jongen niet zo pesten, iedereen kijkt toch het liefst Ajax en slaapt in een Ajax pyjama
Third city syndromequote:Op zondag 29 september 2024 03:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Snap ik, is toch leuker om Champions League te kijken dan gerommel in de marge.
[..]
Goed dat je jezelf beschermt tegen een mogelijk minderwaardigheidscomplex.
tja als je rust wil geven aan gods en bertje is dit het wel. Wel armoe idd en een recept voor een ellendige middagquote:Op zondag 29 september 2024 15:33 schreef Black-Death het volgende:
Rasmussen en Banel op de flanken vandaag.. wat een armoe
quote:Op zondag 29 september 2024 15:33 schreef Black-Death het volgende:
Rasmussen en Banel op de flanken vandaag.. wat een armoe
Kroes oprottenquote:
den boomen. Maar hij is wel iemand die een linie kan overslaan en brobby kan bereikenquote:Op zondag 29 september 2024 16:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
En van der Boomen......die opeens niet meer weet hoe die een bal 3 meter voor zich uit moet spelen. Hopen op een Brubby masterclass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |