Spurs komt er boven toch?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
We staan bovenaan in de Europa League
En gistermiddag werd hij nog geopperd als opvolger van Koeman!quote:
Ben ik ook wel bang voor ja, waarschijnlijk precies op het moment dat je een goed team hebt geformeerd.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:01 schreef Wotte het volgende:
Die Farioli ben je ook binnen twee seizoenen kwijt. Schrijf die alvast maar op.
denk 5 maandenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:01 schreef Wotte het volgende:
Die Farioli ben je ook binnen twee seizoenen kwijt. Schrijf die alvast maar op.
Mwa, Besiktas kan er geen reet van. Je had met grotere cijfers moeten/kunnen winnen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:29 schreef Solispolar het volgende:
Een goed Ajax gezien gisteren.. knappe overwinning
nac en go ahead ook dus dat zegt niks.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, Besiktas kan er geen reet van. Je had met grotere cijfers moeten/kunnen winnen.
Eerste kwartiertje na rust was wel lekker ja. Ze hadden denk ik hun krachten gespaard afgelopen zaterdag. Wat een treurnis was dat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:29 schreef Solispolar het volgende:
Een goed Ajax gezien gisteren.. knappe overwinning
Ik vind het echt knap wat hij uit dezelfde spelers weet te persen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel bang voor ja, waarschijnlijk precies op het moment dat je een goed team hebt geformeerd.
Laten we hopen dat ie de klus gaat afmaken en dus nog even blijft als de reparatie van dit Ajax voltooid is.. Als die reparatie gaat lukken dan..quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ik ook wel bang voor ja, waarschijnlijk precies op het moment dat je een goed team hebt geformeerd.
Had ik vorige week, hele avond gezegd dat Rensch een slap kutje is en dan scoort ie ook nog.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef Scorpie het volgende:
En natuurlijk scoort die Fitz-Jim dan ook nog
Laten we zondagavond deze post er weer bij pakken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:03 schreef DobbyDob het volgende:
Ben wel onder de indruk van onze Italiaanse vriend.
is farioli zo goed of waren zijn vier voorgangers zo slecht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap wat hij uit dezelfde spelers weet te persen.
jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
is farioli zo goed of waren zijn vier voorgangers zo slecht?
Nou rkcquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:23 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we dit weekend maar weer eerst van rkc winnen, ik zie daar gewoon weer punten verspild worden.
Denk dat de voorgangers niet perse slechte coaches waren maar wel slechte keuzes van Ajax.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
is farioli zo goed of waren zijn vier voorgangers zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |