Ik ga dat even opzoeken en al die users ongelooflijk voor joker zettenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Hopla
Ajax sloopt Besiktas
Mensen die vooraf dachten dat dit verlies/gelijkspel zou worden(niet naar de voorspellingen kijken aub)
Een goede trainer maakt zoveel verschil want het blijft een matige selectie.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is nu wel enigszins meer gebalanceerd en ze hebben eindelijk een trainer die er wat van snapt, dat is ook wel een verschil.
Het is nog wel wat labiel.
Dat is nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 26 september 2024 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga dat even opzoeken en al die users ongelooflijk voor joker zetten
Als je 4-0 had gezegd had ik je aangemeld bij het GGZquote:Op donderdag 26 september 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Hopla
Ajax sloopt Besiktas
Mensen die vooraf dachten dat dit verlies/gelijkspel zou worden(niet naar de voorspellingen kijken aub)
quote:Op donderdag 26 september 2024 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De volgende users dachten dat Ajax thuis tegen een ploeg van Gio punten zou verliezen en nemen we echt nooit, maar dan ook nooit meer serieus:
@:fetX @:GGMM @:PicoMMP @:Scrummie @:klaasweetalles @:DombohetOlifantje1 @:R-woud93 @:Flitsbezorger @:Frozen-assassin
Ik wil voor users die voor Feyenoord of PSV zijn wel een uitzondering maken, alsmede voor users die ‘Frozen’ in hun username hebben staan. Voor de rest heb ik echt geen excuus.
Misschien de bitterballen in de kantine.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft Weghorst überhaupt een bal geraakt?
Hij brengt vooral mentaliteitquote:Op donderdag 26 september 2024 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ja maar mentaliteit.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kwam de naam van Woutje zelfs tegen op Wielerflitsquote:Op donderdag 26 september 2024 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
@maxi-mus
@Oriente
@fetX 0-2
@GGMM 2-2
@PicoMMP 2-2
@Scrummie 0-5
@Mexicanobakker 2-1
@Tarado
@klaasweetalles 0-4
@3rr0r 2-0
@Caland
@DombohetOlifantje1 1-2
@R-woud93 0-2
@tong80
@Bezsen
@Flitsbezorger 1-2
@Frozen-assassin 1-2
Hier gaan er een paar goed nat.quote:
De eredivisie gaat de Premier League op alle fronten voorbij.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Braga staat ook nog achter. WE hebben een goede week
De Scandinavische boys maken weinig indrukquote:Op donderdag 26 september 2024 22:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Rasmussen vindt Weghorst niet leuk volgens mij
Trots om Nederlander te zijn maatquote:Op donderdag 26 september 2024 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Sowiesoquote:Op donderdag 26 september 2024 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Trots om Nederlander te zijn maat
We mogen de joden dubbel bedankenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We mogen de joden dubbel bedanken
Zie OPquote:Op donderdag 26 september 2024 22:51 schreef chufi het volgende:
Bij wie zitten we eigenlijk in de poule ?
Net zoals ieder weldenkend mens.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Rasmussen vindt Weghorst niet leuk volgens mij
De ‘quote:Op donderdag 26 september 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Even je trots inslikken.
Naam en rugnummers inderdaad allemaal schorsen uit de toto.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De volgende users dachten dat Ajax thuis tegen een ploeg van Gio punten zou verliezen en nemen we echt nooit, maar dan ook nooit meer serieus:
@:fetX @:GGMM @:PicoMMP @:Scrummie @:klaasweetalles @:DombohetOlifantje1 @:R-woud93 @:Flitsbezorger @:Frozen-assassin
Ik wil voor users die voor Feyenoord of PSV zijn wel een uitzondering maken, alsmede voor users die ‘Frozen’ in hun username hebben staan. Voor de rest heb ik echt geen excuus.
Dat gaat te ver, ik vond een eerdere afzwaaier van @3rr0r middelmatig grappig maar ik distantieer mij van dit soort vreselijke plaatjes.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke ik hou jou hier medeverantwoordelijk voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |