Wel een pittige mening dat je het van het collectief moet hebben in een teamsport.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit Ajax moet het sowieso van het collectief hebben. Zoveel spelers met gebreken die elk moment in de wedstrijd naar voren kunnen komen.
Lekker maat, ik ga voor rooibosquote:
Ze laten die joden even uitrazen, word gewoon de door mij voorspelde 1-(de grote)4 let maar op.quote:
Gio zei dat Immobile veel had gespeeld en hem dus wat wilde sparen. Zal er straks wel inkomen dus.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:49 schreef KingRoland het volgende:
@:Alaphilippe_ die Mustafa bakt er geen reet van, hoezo zet Gio Immobile niet erin?
Ineens spelen ze allemaal met vierkantjes alleen dan zonder de sterretjes.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze allemaal een coach die denkt dat hij pep is.
Spel gaat nog trager dan ajax (prestatie op zich), elke pass is verkeerd. Bijna alles slechter dan Ajax.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze laten die joden even uitrazen, word gewoon de door mij voorspelde 1-(de grote)4 let maar op.
Ah, dat had ik nog niet meegekregen. Ik schrik eigenlijk van het spel van Besiktas. Ik weet dat de Turkse competitie middelmaat is, maar niet echt slecht. Dit team staat in de top 3 als het goed is?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gio zei dat Immobile veel had gespeeld en hem dus wat wilde sparen. Zal er straks wel inkomen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |