SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ahhh, ik heb mijn range op de minste km en daar moeten ze het maar mee doenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb de range gewoon vergroot. Ben nu van af en toe Rotterdam naar heel veel Rotterdam gegaan als gevolg daarvan.
nee, nog nietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft NK een niet-christelijke chick na de haak geslagen?
Nee, nu zijn het dus de Rotterdammersquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft NK een niet-christelijke chick na de haak geslagen?
je bedoelt dat die langer is bij je kont? anders snap ik het nog steeds nietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
@:gianni61
Dit noem ik een sluier (lichtelijk overdreven) maar ik vind dat echt niet mooi en zoveel jassen hebben dat
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt dat die langer is bij je kont? anders snap ik het nog steeds niet
omdat er dan extra zuurstof in de lucht zit en je extra lekker gaatquote:Op donderdag 26 september 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga lekker 10km fietsen naar training. Waarom met dit baggerweer? Geen idee. Ga ik daar spijt van krijgen? Absoluut.
ik zat ook al hele foto na te scannenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt dat die langer is bij je kont? anders snap ik het nog steeds niet
hmm, oke, tja, ander modelletje zoeken dan maarquote:
doe ik al drie jaarquote:Op donderdag 26 september 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke, tja, ander modelletje zoeken dan maar
is dit specifiek een probleem bij vrouwen modellen? want ik herken deze klacht nietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe ik al drie jaar![]()
zal vast óóit goedkomen
Zijn wel leuke jassen te vinden hoor, maar zoek nu al een hele tijd naar een jas met ongeveer die lengte, zonder zo'n langer kontstuk maar mét capuchon en regen- en winddicht.
Zou toch niet zo heel lastig moeten zijn, zou je denkennou dus wel
![]()
Zelf maken.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe ik al drie jaar![]()
zal vast óóit goedkomen
Zijn wel leuke jassen te vinden hoor, maar zoek nu al een hele tijd naar een jas met ongeveer die lengte, zonder zo'n langer kontstuk maar mét capuchon en regen- en winddicht.
Zou toch niet zo heel lastig moeten zijn, zou je denkennou dus wel
![]()
heb weinig ervaring met mannelijke jassenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit specifiek een probleem bij vrouwen modellen? want ik herken deze klacht niet
*trekt vuilniszak met glitters aanquote:
ik snap hem wel, ik zou een partner ook zo dichtbij mogelijk willenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
En over hoeveel kilometer verschil praten we dan?
ik eigenlijk totaal niet met vrouwen jassenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb weinig ervaring met mannelijke jassen
oh, zijn mannelijke jassen ook prima? Misschien moet ik daar dan maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eigenlijk totaal niet met vrouwen jassen
vind ik wel, maar goed ik draag bijvoorbeeld ook geen vrouwen jeansquote:Op donderdag 26 september 2024 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zijn mannelijke jassen ook prima? Misschien moet ik daar dan maar eens gaan kijken
Nou, dan toch maar eens proberen.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind ik wel, maar goed ik draag bijvoorbeeld ook geen vrouwen jeans
nu nog afwachten of het gehaald wordt en of het geld ontvangen wordtquote:Op donderdag 26 september 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
Wow, wtf. Iemand wil mn ding van marktplaats hebben, ik had dit niet verwacht![]()
ik wilde dit bij het grofvuil zetten lol
vast wel, het is tien euro en zie nu dat ie ook al bij 3 mensen als bewaard staatquote:Op donderdag 26 september 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu nog afwachten of het gehaald wordt en of het geld ontvangen wordt
wat voor ding?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
Wow, wtf. Iemand wil mn ding van marktplaats hebben, ik had dit niet verwacht![]()
ik wilde dit bij het grofvuil zetten lol
Met gratis kukident.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
nu bied ik 15, puur omdat ik nieuwsgierig ben
Disclainer: dit typte ik voor dat Nizno over kunstgebitten begon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
haar kunstgebitje, nu ze een nieuwe heeft kan de oude wel weg voor een tientje
lolquote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
nu bied ik 15, puur omdat ik nieuwsgierig ben
Disclainer: dit typte ik voor dat Nizno over kunstgebitten begon
en een speciaal borsteltje voor implantatenquote:
yupquote:Op donderdag 26 september 2024 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]zou je die op marktplaats kunnen vinden? Even gekeken, zag er eentje voorbij komen
ok genoeg gezien weer
20!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Het is bedoeld voor kleding en echt niks boeiends @:gianni61 maar zoveel staan er niet op marktplaats en geen zin in eventuele ongewenste gasten ivm naam enzo
samen met het gebittenbakje in de vaatwasserquote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat je een kunstgebit niet met tandpasta moet poetsen want dan raakt ie beschadigd, gewoon met dreft afwassen is het beste
quote:
oh dacht gewoon in je mond spoelenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
samen met het gebittenbakje in de vaatwasser
ook een optie. bellenblaasquote:Op donderdag 26 september 2024 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh dacht gewoon in je mond spoelen
ik denk dat je van de mijne niet vrolijk wordtquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ehm, hoe duur zijn jullie winterjassen?Ik zie nu prijzen waarvan ik denk 'PFFFFFFFFFFFF' maar misschien ligt dat meer aan mij dan aan de prijzen
ik koop dit jaar geen nieuwe denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ehm, hoe duur zijn jullie winterjassen?Ik zie nu prijzen waarvan ik denk 'PFFFFFFFFFFFF' maar misschien ligt dat meer aan mij dan aan de prijzen
Totaal geen idee wat ik er voor betaald hebquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Daar gaat het niet om, als zulke prijzen gebruikelijk zijn dan vind ik het best oke om dat bedrag neer te leggenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat je van de mijne niet vrolijk wordt
ow nee mijn jasprijs is niet gebruikelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als zulke prijzen gebruikelijk zijn dan vind ik het best oke om dat bedrag neer te leggen.
Maar mijn jassn waren nooit duurder dan 50 euro want of tweedehands of altijd gekocht in sale want functioneel had ik weinig eisen, moest er vooral leuk uitzien
oh, vind ieder jaar een nieuwe winterjas ook best veelquote:Op donderdag 26 september 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop dit jaar geen nieuwe denk ik.
die van vorig jaar was tegen de 200 geloof ik
mag aannemen dat je daarvoor wel klaar bent minder dan 60 euroquote:Op donderdag 26 september 2024 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Nadat ik de kinderjassen heb bekeken, bedacht me net dat dat ook nog een optie is.
En de jongenskinderjassen is óók nog een optie @Nizno
Ooooooh, wow dat is echt lang! Dat vind ik niet prijzig dan. Kijk, dit helpt ook goedquote:Op donderdag 26 september 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
PROMOTION WL2005159: -¤34.90
Sub-Total: ¤314.10
SHIPPING & HANDLING Shipping: ¤20.00
Total: ¤334.10
maar to be fair... gekocht op wo 28 mrt 2018, 08:17
werd ergens rond juni 2018 geleverd.
de jas er voor is van maart 2010, ook ergens in juni 2010 geleverd
haha, ook niet ergquote:Op donderdag 26 september 2024 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Totaal geen idee wat ik er voor betaald heb
ohquote:Op donderdag 26 september 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee mijn jasprijs is niet gebruikelijk
maar gaat dan dus ook zeker 8 jaar mee
wat, haha dat is wel heel goedkoopquote:Op donderdag 26 september 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag aannemen dat je daarvoor wel klaar bent minder dan 60 euro
weet je hoe vaak kinderen een nieuwe jas nodig hebben?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, haha dat is wel heel goedkoop
oh neuh, elk jaar is ook niet echt nodig. en deze was ook wel duurder dan andere jaren. ik vond deze gewoon erg mooiquote:Op donderdag 26 september 2024 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, vind ieder jaar een nieuwe winterjas ook best veelof je moet het echt intensief gebruiken natuurlijk
Hmm, die jassen die ik nu had besteld waren 150. Maar denk dat ik meer richting 200 - 300 moet gaan kijken.
Nadat ik de kinderjassen heb bekeken, bedacht me net dat dat ook nog een optie is.
En de jongenskinderjassen is óók nog een optie@:nizno
weet je hoe graag ouders geld uitgeven aan hun kinderen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet je hoe vaak kinderen een nieuwe jas nodig hebben?
Cadeautje voor jezelfquote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh neuh, elk jaar is ook niet echt nodig. en deze was ook wel duurder dan andere jaren. ik vond deze gewoon erg mooi
weet je hoe veel ouders het lastig hebben om rond te komen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet je hoe graag ouders geld uitgeven aan hun kinderen?
In dit land? Niet zo veel, als is veel uiteraard relatiefquote:Op donderdag 26 september 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet je hoe veel ouders het lastig hebben om rond te komen?
Koop ze altijd in de sale eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Is dat ook zo'n baseball-achtig jackie?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
https://jacketshop.com/
hier komt mijn jas die 8 jaar mee gaat vandaan
Ja same maar wilde nu een goede functionele jas. Al de goede jassen (die ook voldeden aan mijn wensen) waren al op met de salequote:Op donderdag 26 september 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Koop ze altijd in de sale eigenlijk.
yupquote:Op donderdag 26 september 2024 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n baseball-achtig jackie?
deze. https://www.wellensteyn.com/page/products/mod/MOLH/mat/565/col/SWquote:
Wat lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze. https://www.wellensteyn.com/page/products/mod/MOLH/mat/565/col/SW
Maar ik kan me niet herinneren dat die zo duur was
ja dat had ik in 2010 ook niet verwacht.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Wat lekker en dat ie zo lang mee gaat joh
Mijn winterjassen gaan ook heel erg lang mee. Maar koop toch elk 2e jaar ongeveer nog een nieuwe. Inmiddels heb ik allerlei kleuren, soorten en matenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn huidige winterjas heb ik volgens mij bijna 10 jaar inmiddels.
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, zoiets zou oké zijn!Als ik er dan niet uit zie als een vierkant blokjes op benen. *laadt mandje weer vol
Gewoon van een outdoormerk kopen dan.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja same maar wilde nu een goede functionele jas.
Helemaal hip ook.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon van een outdoormerk kopen dan.
Bestaan er ook niet-functionele jassen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja same maar wilde nu een goede functionele jas. Al de goede jassen (die ook voldeden aan mijn wensen) waren al op met de sale
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat had ik in 2010 ook niet verwacht.
ik vond die jassen gewoon mooi en had gespaard en zulkswat...
omdat ik mijn naam op de rug had was ik er na 7 jaar ofzo wel flauw van... en toen dan ook de flap waar de naam op stond begon los te laten was de keuze na 8 jaar makkelijk...
Ik kijk nu bij Bever, volgens mij zijn dat wat betere jassen. Ook ander prijskaartje dus, even laten bezinkenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon van een outdoormerk kopen dan.
Van die jassen die beter niet nat worden vind ik niet zo functioneel als echte buitenjasquote:Op donderdag 26 september 2024 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Bestaan er ook niet-functionele jassen?
Maar ms heeft die wel hele andere goede functies.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van die jassen die beter niet nat worden vind ik niet zo functioneel als echte buitenjas
Ging flink tekeer. Goed onweer ook.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Oke, het komt hier echt met bakken uit de lucht vallengoed bezig @:nattekat, hou vol!!!!!!!
Zou dragenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:36 schreef Modus het volgende:
Niet gewoon met deze aan met de auto naar werk gaan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar ms heeft die wel hele andere goede functies.
Jaa, lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging flink tekeer. Goed onweer ook.
Zou in slaap vallenquote:
Lekker warm op de fiets in de winter.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:36 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
scheelt ook als je valt.... meteen een airbagquote:Op donderdag 26 september 2024 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker warm op de fiets in de winter.
en slaapplekquote:Op donderdag 26 september 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt ook als je valt.... meteen een airbag
dat ook inderdaad, lekker langs de kant van het fietspadquote:
Doet me trouwens denken aan m'n skipakje van toen ik 2 jaar oud was. Was zo'n mini michelin mannetjequote:Op donderdag 26 september 2024 20:36 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
pics!quote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan m'n skipakje van toen ik 2 jaar oud was. Was zo'n mini michelin mannetje
trustequote:
is nu 5 - 4quote:Op donderdag 26 september 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler? Ik wil nog kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, kut, sorry, toch 5 - 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh dat is lekker, zo voor het slapen gaan (?)quote:Op donderdag 26 september 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
het begint nu te flitsen en rommeldebommelen hier
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, kut, sorry, toch 5 - 16-3 bottom of the 8thSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3-2 pitch 1 outSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
lekker met het raam wagenwijd open op de logeerkamer. genietenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh dat is lekker, zo voor het slapen gaan (?)
ik ben extra werk gaan doen om de stortbui te omzeilen, dus droog overgekomenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
Mooi werkwoord. Hier nog geen onweer, maar wel flinke regen net.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
Regent niet naar binnen?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker met het raam wagenwijd open op de logeerkamer. genieten
wie is hetquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier begint het zometeen te slapen
nee. veluxenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Regent niet naar binnen?![]()
inb4 'jawel, héééérlijk'
oh, wat inclusief van jouquote:
oh, ja dat kan ookquote:
possible? GOD?!quote:
Hallo!quote:Op donderdag 26 september 2024 21:31 schreef Nizno het volgende:
zo hallo heeee
die was dichtbij. stond gewoon iemand met een camera voor het raam en de rommeldebommel kwam er ook zo goed als gelijk achteraan
dat zijn de leukstequote:Op donderdag 26 september 2024 21:31 schreef Nizno het volgende:
zo hallo heeee
die was dichtbij. stond gewoon iemand met een camera voor het raam en de rommeldebommel kwam er ook zo goed als gelijk achteraan
ik schrok van de flitsquote:
Sow, diepe poëzie op de avondquote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Messenger of fear in sight
Dark deception kills the light
Dit in het echt doen als iemand 'sow hallo!!' zegt vind ik heel grappigquote:
geheel terechtquote:Op donderdag 26 september 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit in het echt doen als iemand 'sow hallo!!' zegt vind ik heel grappig
Code geel morgen tochquote:Op donderdag 26 september 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
Hopelijk is het weer morgenochtend wel wat beter.
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
voor wie is dit totaal onbekend omdat het voor hun tijd was of onder een steen hebben geleefd maar wel oud genoeg waren?
[ afbeelding ]
Geweldig nummerquote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Messenger of fear in sight
Dark deception kills the light
voor jou onbekend??quote:
herken ikquote:Op donderdag 26 september 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
voor wie is dit totaal onbekend omdat het voor hun tijd was of onder een steen hebben geleefd maar wel oud genoeg waren?
[ afbeelding ]
ik ook met een kussen voor mn gezichtquote:Op donderdag 26 september 2024 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
herken ikweet ook welke film en die heb ik volgens mij meerdere keren gezien vroeger
dat niet, hoe wel weet ik niet exact...quote:Op donderdag 26 september 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook met een kussen voor mn gezicht
ik was nog beswel jongquote:Op donderdag 26 september 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet, hoe wel weet ik niet exact...
holbewonerquote:
The Witches (1990) - Reference View - IMDbquote:Op donderdag 26 september 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Maar wat is dat lelijke gedrocht dan
Verfilming van een boek van Roald Dahlquote:Op donderdag 26 september 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Maar wat is dat lelijke gedrocht dan
Na de middelbare school ook vrijwel geen boeken meer gelezenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verfilming van een boek van Roald Dahl
Wel eens van gehoordquote:Op donderdag 26 september 2024 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
The Witches (1990) - Reference View - IMDb
Zegt mij niks.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal is dat wat eerst komt.quote:
Bestaan er überhaupt leuke remakesquote:Op donderdag 26 september 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
ze hebben blijkbaar een 2020 versie maar daar zijn de heksen lang niet zo leuk
The Witches(2020)5.4adventure, comedy, family, fantasy, horror, mystery106PG9Robert ZemeckisRobert Zemeckis, Kenya Barris, Guillermo del ToroChris Rock, Jahzir Bruno, Octavia SpencerA young boy and his grandmother have a run-in with a coven of witches and their leader
Ken ik niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:54 schreef Nizno het volgende:
The Witches(1990)6.8adventure, comedy, family, fantasy, horror, mystery91PG6Nicolas RoegRoald Dahl, Allan ScottAnjelica Huston, Mai Zetterling, Jasen FisherA young boy stumbles onto a witch convention and must stop them, even after he has been turned into a mouse
naja heel stiekem jaquote:Op donderdag 26 september 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt leuke remakes
Die was niet politiek correct zoals de meeste remakesquote:Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja heel stiekem ja
want ik vind charlie en the chocolat factory met Johny Depp beter dan het origineel
dat kloptquote:Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die was niet politiek correct zoals de meeste remakes
Italian Job, hoewel remake een groot woord schijnt te zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt leuke remakes
die moet je wel eerst gaan kijken mocht je wonka gaan kijkenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb trouwens Charlie and the chocolate factory niet gelezen noch gezien
Ik heb alleen het origineel gezien. Het was wel fijn dat die irritante kutkinderen kregen wat ze verdienden.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja heel stiekem ja
want ik vind charlie en the chocolat factory met Johny Depp beter dan het origineel
Er is niks mis erger dan Disney remakes met al die obligate politiek correcte statementsquote:
weet niet of ik hem leuker vond eigenlijk, hij was wel anders..quote:Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja heel stiekem ja
Gene Wilder als Wonka toch?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
die moet je wel eerst gaan kijken mocht je wonka gaan kijken
Ja, dat is een leuke film.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja heel stiekem ja
sowieso al dielive action remakesquote:Op donderdag 26 september 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is niks mis erger dan Disney remakes met al die obligate politiek correcte statements
dat kregen ze van Depp ook nog gelukkig.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb alleen het origineel gezien. Het was wel fijn dat die irritante kutkinderen kregen wat ze verdienden.
Ik vond Beauty and the Beast met "Hermione" best primaquote:Op donderdag 26 september 2024 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso al dielive action remakes
Oh gelukkig. Maar dat is niet genoeg reden om 'm te gaan kijken.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kregen ze van Depp ook nog gelukkig.
Ik vond Gene ook goed hoor, maar het legere mimiek, laconiekere houding van Depp had ik toch meer mee
nee das de 1971 versiequote:Op donderdag 26 september 2024 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gene Wilder als Wonka toch?
ik vind al die live actions niet om aan te zienquote:Op donderdag 26 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond Beauty and the Beast met "Hermione" best prima
3-0 Bossie. 4-1 voorspelt.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eigenlijk wilde ik al slapen, maar toen ik even op de site van het museum waar ik morgen heen ga keek zag ik dat deze pas om 11 uur open gaat, dus alle tijd morgen voor deze zoete lieve Gerrit
euhm..?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
joh is dat van het erasmus MC alweer een jaar geleden?
schietpartijquote:
ow okequote:
Fortuyn is ook alweer 22 jaar geleden. Koot en Bie hebben hem nooit gepersifleerd. Die zijn dan ook nog langer geleden gestopt.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
joh is dat van het erasmus MC alweer een jaar geleden?
ah gelukkig, was al bang dat je dement werdquote:Op donderdag 26 september 2024 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
na wat googlen had ik wel een "oh ja" momentje hoor
och, soms denk ik dat van mijzelf ook al hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gelukkig, was al bang dat je dement werd
Ohooh.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
och, soms denk ik dat van mijzelf ook al hoor
Jazeker de Hypotheker!quote:Op donderdag 26 september 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je weer naar vrouw en kinderen toe?
Jungle book was wel mooi.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind al die live actions niet om aan te zien
goed planquote:Op donderdag 26 september 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, voetjebal is weer afgelopen. Tijd voor bed.
Als je mij dan maar laat slapen om dat tijdstip, vind ik het best.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
goed plan
ben waarschijnlijk wel rond 4 uur weer wakker , zo niet eerder
Definieer “dit”?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaan we ook geen tweede keer doen
Ga je wel nog even snacken voordat je gaat slapen?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaan we ook geen tweede keer doen
Lekker hèquote:Op donderdag 26 september 2024 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vers bedje met nieuwe dekbedhoes.
Hier weer te blauwe luchtenquote:
sterkte, ik hoor dat het stormt buiten, dus trek je regenjas maar aanquote:Op vrijdag 27 september 2024 05:46 schreef mschol het volgende:
ga mij maar aankleden, lang werkdagje vandaag weer en vroeg wakker
@:dotteke
thnx, heb geen regenjas dus ga wel zien hoe ik aankomquote:Op vrijdag 27 september 2024 05:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
sterkte, ik hoor dat het stormt buiten, dus trek je regenjas maar aan
reageren op een historisxhe post: mobiel ook adblockerquote:Op woensdag 25 september 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja heb je op de TV niks aan en mobiel ook niet.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 05:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier weer te blauwe luchten
[ afbeelding ]
Werkse mschol. De laatste werkdag van de weekquote:Op vrijdag 27 september 2024 05:46 schreef mschol het volgende:
ga mij maar aankleden, lang werkdagje vandaag weer en vroeg wakker
@:dotteke
Langer slapen is wel lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse mschol. De laatste werkdag van de week
Ik heb voor de verandering eens iets langer geslapen.
Het was ook 38 graden hier vandaagquote:
Dat is veul te warm.quote:Op vrijdag 27 september 2024 06:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook 38 graden hier vandaag
Ja dat is echt een hele hoge uitzondering hier. Ben wel duffer dan wanneer ik vroeger wakker ben 🤣🤣quote:Op vrijdag 27 september 2024 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Langer slapen is wel lekker.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 06:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook 38 graden hier vandaag
quote:Op vrijdag 27 september 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt een hele hoge uitzondering hier. Ben wel duffer dan wanneer ik vroeger wakker ben 🤣🤣
Ik wil ook langer slapenquote:Op vrijdag 27 september 2024 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Langer slapen is wel lekker.
helaas een extra werkdag voor mij, maar ziet er naar uit dat we elkaar gaan aanstaren omdat het rustig is..quote:Op vrijdag 27 september 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse mschol. De laatste werkdag van de week
dat is fijnquote:Ik heb voor de verandering eens iets langer geslapen.
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 september 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt een hele hoge uitzondering hier. Ben wel duffer dan wanneer ik vroeger wakker ben 🤣🤣
O waarom dan een extra werkdag als het rustig is?quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:00 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas een extra werkdag voor mij, maar ziet er naar uit dat we elkaar gaan aanstaren omdat het rustig is..
[..]
dat is fijn
omdat ik de enige in het land ben momenteel die de zaak kan draaien (lees: taken kan die andere niet kunnen)quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom dan een extra werkdag als het rustig is?
O jee, dat is wel heel bijzonder. Wat als jij echt niet kan hoe moet dat dan in de zaak?quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ik de enige in het land ben momenteel die de zaak kan draaien (lees: taken kan die andere niet kunnen)
als ik echt te ziek zou zijn om te gaan zullen ze remote wat werkzaamheden moeten uitvoeren (om de mensen op de zaak draaiende te houden) en afspraken eventueel moeten afzeggen om dat te kunnen doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat is wel heel bijzonder. Wat als jij echt niet kan hoe moet dat dan in de zaak?
Wel bijzonder als je de enige van het land bent die dit kanquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik echt te ziek zou zijn om te gaan zullen ze remote wat werkzaamheden moeten uitvoeren (om de mensen op de zaak draaiende te houden) en afspraken eventueel moeten afzeggen om dat te kunnen doen
maar die werkdag wordt een maand of wat van te voren bekend gemaakt en is een jaarlijks terugkerend fenomeen
tja krijg je als de rest in portugal zitquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel bijzonder als je de enige van het land bent die dit kan
Kan je een hoge prijs voor vragen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
tja krijg je als de rest in portugal zit
Hard werken dus.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ook slopende dagen hebben ze daar hoor, vaak tot 2300 of later nog aan het werk
quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:01 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Zware windstoten en buien
27 september 2024, 07:26
De herfst draait vandaag op volle toeren. Er trekken pittige buien over het land en daarbij is het onstuimig. Er staat een stevige zuidwester en in bijna heel het land komen (zware) windstoten voor. Het wordt circa 15 graden. In de loop van de middag neemt de wind geleidelijk in kracht af. Morgen vallen er ook nog enkele buien, maar gedurende de middag nemen de buien in activiteit af. Het blijft fris met maxima van 13 of 14 graden.
Vanochtend: vooral in de kustgebieden zware windstoten
Op de laatste dag van deze werkweek moeten we rekening houden met onstuimig herfstweer. Vanochtend vroeg staat er boven land al een matige tot krachtige zuidwester, 4-6 Bft, en vlak aan zee waait het regelmatig stormachtig (8 Bft). In bijna heel het land komen windstoten voor tot circa 70 km/uur en vlak aan zee kunnen de windstoten lokaal pieken tot 100 km/uur. Houd hier rekening mee als jij de deur uit gaat. Daarnaast komt ook een regenpak goed van pas. Vanuit het westen trekken stevige buien over het land. Vooral in de kustprovincies regent het deze ochtend gestaag door. Gedurende de ochtend trekken de buien verder het land op, maar het oosten en zuidoosten houden het tot aan het einde van de ochtend nog droog.
Vanmiddag: kletsnat en veel wind
Deze middag is het niet echt uitnodigend weer om naar buiten te gaan. De buien trekken verder naar het zuidoosten en op veel plekken regent het stevig door. Lokaal is een klap onweer niet uitgesloten. De meeste regen wordt verwacht in de kustgebieden. Hier kan 20 tot lokaal 40 mm regen vallen. Een groot gedeelte van de middag blijft de stevige zuidwestenwind en zware windstoten een aandachtspunt. Aan het einde van de middag draait de wind naar het noordwesten en neemt geleidelijk in kracht af. De temperatuur ligt aan de lage kant voor de tijd van het jaar. Voor de buien uit wordt het in het oosten nog 15 graden, maar in de regen is het niet veel warmer dan een graad of 12. Normaal gesproken is het eind september een graad of 18. Aan het einde van de middag wordt het vanuit het noordwesten droger.
Vanavond en vannacht: afnemende wind
Aan het begin van de avond trekt het buiige regengebied weg via het zuidoosten van het land. De wind neemt verder in kracht af en het wordt overal wat rustiger. Helemaal droog houden we het echter niet. Met een noordwestenwind worden in de loop van de avond alweer nieuwe buien aangevoerd. Vooral vannacht vallen verspreid over het land weer enkele pittige buien. Doordat de bovenlucht koud genoeg is kunnen de buien gepaard gaan met onweer. Vlak aan zee waait het stevig uit het noordwesten, maar elders in het land staat er juist nauwelijks wind. Het koelt uiteindelijk af naar 6 graden in het oosten tot een graad of 10 aan zee.
Morgen: koud voor de tijd van het jaar
Vanuit het noordwesten worden zaterdag buien aangevoerd richting ons land. Hierbij is wederom onweer mogelijk. Tussen de buien door komen ook flink wat droge en zonnige momenten voor, maar het blijft wel vrij koud voor de tijd van het jaar met maxima van 13 of 14 graden. In de avonduren beperken de meeste buien zich tot het noorden. In de nacht naar zondag is het overal droog met brede opklaringen. We zitten dan nog duidelijk in de koude lucht en in combinatie met weinig wind kan het flink afkoelen. De minima komen dan ook vrij laag uit met 3 of 4 graden in het zuidoosten tot een graad of 7 in de kustgebieden. Lokaal is zelfs wat grondvorst in het binnenland niet geheel uit te sluiten.
Zondag: droog met ruimte voor de zon
Op de tweede dag van het weekend is het een stuk aangenamer weer. Als jij vroeg naar de sportvelden gaat doe je er goed aan om een dikke jas aan te trekken. Tot halverwege de ochtend ligt de temperatuur op veel plaatsen ruimschoots onder de 10 graden. Het positieve nieuws is dat het overal droog is en de zon volop schijnt. De temperatuur loopt uiteindelijk op naar 15 graden. In de loop van de middag neemt de bewolking vanuit het zuidwesten toe, maar het blijft overal droog. Pas in de loop van de avond neemt de kans op een enkele bui toe.
ja eigenlijk wel , al is de luchtkwaliteit vandaag niet zo goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zit liever in de smog te zweten?
Ja, dat heb je meestal bij smog.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel , al is de luchtkwaliteit vandaag niet zo goed
quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:29 schreef bitterbal het volgende:
K ga naar China toen. Daar schijnt een leuke wijk te zitten. Talat noi
Is dat laatste een Thaise groet?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:29 schreef bitterbal het volgende:
K ga naar China toen. Daar schijnt een leuke wijk te zitten. Talat noi
Ja, dat kost energie denk ik. Dan moet de verwarming harder werken of zo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met gewoon op het aanrecht gooien dan?
Rob de Wijk?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Hmm nee de wijk en bedoel china town
oppervlak wordt warm en daar groeien bacterien of zoietsquote:
Bacteriën en zulksquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Neequote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef gianni61 het volgende:
DimmydeBimmy, heb je je tijd in de cel nuttig doorgebracht?
is goed mvr coldeweijerquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Lana is getrouwd
De wet voor behoud van energie bepaalt dat het niet uitmaakt, alleen bij de 2e gaat het energie verloop iets sneller, maar dat is voor oma een brug te ver.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kost energie denk ik. Dan moet de verwarming harder werken of zo.
goedzo.quote:
Had jij met haar willen trouwen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Lana is getrouwd
Kinderachtig dat dat niet mag hequote:Op vrijdag 27 september 2024 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedzo.
Ik vraag nu natuurlijk niet: waarom had je een streepje door je naam?
want dat mag niet.
Wat leuk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Lana is getrouwd
valt wat voor te zeggen, maar toch..quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kinderachtig dat dat niet mag he
quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Lana is getrouwd
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had jij met haar willen trouwen?
Ik zei sterf tegen iemand.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedzo.
Ik vraag nu natuurlijk niet: waarom had je een streepje door je naam?
want dat mag niet.
Denk dat ze het wel zou begrijpenquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind je dinnetje daar van?
Zal wel terecht geweest zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei sterf tegen iemand.
No ragerts
wat flauwquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei sterf tegen iemand.
No ragerts
Misschien heeft oma wel thermodynamica gehad op de uni?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wet voor behoud van energie bepaalt dat het niet uitmaakt, alleen bij de 2e gaat het energie verloop iets sneller, maar dat is voor oma een brug te ver.
Vast welquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft oma wel thermodynamica gehad op de uni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |