SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ahhh, ik heb mijn range op de minste km en daar moeten ze het maar mee doenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb de range gewoon vergroot. Ben nu van af en toe Rotterdam naar heel veel Rotterdam gegaan als gevolg daarvan.
nee, nog nietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft NK een niet-christelijke chick na de haak geslagen?
Nee, nu zijn het dus de Rotterdammersquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft NK een niet-christelijke chick na de haak geslagen?
je bedoelt dat die langer is bij je kont? anders snap ik het nog steeds nietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
@:gianni61
Dit noem ik een sluier (lichtelijk overdreven) maar ik vind dat echt niet mooi en zoveel jassen hebben dat
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt dat die langer is bij je kont? anders snap ik het nog steeds niet
omdat er dan extra zuurstof in de lucht zit en je extra lekker gaatquote:Op donderdag 26 september 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga lekker 10km fietsen naar training. Waarom met dit baggerweer? Geen idee. Ga ik daar spijt van krijgen? Absoluut.
ik zat ook al hele foto na te scannenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt dat die langer is bij je kont? anders snap ik het nog steeds niet
hmm, oke, tja, ander modelletje zoeken dan maarquote:
doe ik al drie jaarquote:Op donderdag 26 september 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke, tja, ander modelletje zoeken dan maar
is dit specifiek een probleem bij vrouwen modellen? want ik herken deze klacht nietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe ik al drie jaar![]()
zal vast óóit goedkomen
Zijn wel leuke jassen te vinden hoor, maar zoek nu al een hele tijd naar een jas met ongeveer die lengte, zonder zo'n langer kontstuk maar mét capuchon en regen- en winddicht.
Zou toch niet zo heel lastig moeten zijn, zou je denkennou dus wel
![]()
Zelf maken.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe ik al drie jaar![]()
zal vast óóit goedkomen
Zijn wel leuke jassen te vinden hoor, maar zoek nu al een hele tijd naar een jas met ongeveer die lengte, zonder zo'n langer kontstuk maar mét capuchon en regen- en winddicht.
Zou toch niet zo heel lastig moeten zijn, zou je denkennou dus wel
![]()
heb weinig ervaring met mannelijke jassenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit specifiek een probleem bij vrouwen modellen? want ik herken deze klacht niet
*trekt vuilniszak met glitters aanquote:
ik snap hem wel, ik zou een partner ook zo dichtbij mogelijk willenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
En over hoeveel kilometer verschil praten we dan?
ik eigenlijk totaal niet met vrouwen jassenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb weinig ervaring met mannelijke jassen
oh, zijn mannelijke jassen ook prima? Misschien moet ik daar dan maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eigenlijk totaal niet met vrouwen jassen
vind ik wel, maar goed ik draag bijvoorbeeld ook geen vrouwen jeansquote:Op donderdag 26 september 2024 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zijn mannelijke jassen ook prima? Misschien moet ik daar dan maar eens gaan kijken
Nou, dan toch maar eens proberen.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind ik wel, maar goed ik draag bijvoorbeeld ook geen vrouwen jeans
nu nog afwachten of het gehaald wordt en of het geld ontvangen wordtquote:Op donderdag 26 september 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
Wow, wtf. Iemand wil mn ding van marktplaats hebben, ik had dit niet verwacht![]()
ik wilde dit bij het grofvuil zetten lol
vast wel, het is tien euro en zie nu dat ie ook al bij 3 mensen als bewaard staatquote:Op donderdag 26 september 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu nog afwachten of het gehaald wordt en of het geld ontvangen wordt
wat voor ding?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
Wow, wtf. Iemand wil mn ding van marktplaats hebben, ik had dit niet verwacht![]()
ik wilde dit bij het grofvuil zetten lol
Met gratis kukident.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
nu bied ik 15, puur omdat ik nieuwsgierig ben
Disclainer: dit typte ik voor dat Nizno over kunstgebitten begon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
haar kunstgebitje, nu ze een nieuwe heeft kan de oude wel weg voor een tientje
lolquote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
nu bied ik 15, puur omdat ik nieuwsgierig ben
Disclainer: dit typte ik voor dat Nizno over kunstgebitten begon
en een speciaal borsteltje voor implantatenquote:
yupquote:Op donderdag 26 september 2024 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]zou je die op marktplaats kunnen vinden? Even gekeken, zag er eentje voorbij komen
ok genoeg gezien weer
20!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Het is bedoeld voor kleding en echt niks boeiends @:gianni61 maar zoveel staan er niet op marktplaats en geen zin in eventuele ongewenste gasten ivm naam enzo
samen met het gebittenbakje in de vaatwasserquote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat je een kunstgebit niet met tandpasta moet poetsen want dan raakt ie beschadigd, gewoon met dreft afwassen is het beste
quote:
oh dacht gewoon in je mond spoelenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
samen met het gebittenbakje in de vaatwasser
ook een optie. bellenblaasquote:Op donderdag 26 september 2024 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh dacht gewoon in je mond spoelen
ik denk dat je van de mijne niet vrolijk wordtquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ehm, hoe duur zijn jullie winterjassen?Ik zie nu prijzen waarvan ik denk 'PFFFFFFFFFFFF' maar misschien ligt dat meer aan mij dan aan de prijzen
ik koop dit jaar geen nieuwe denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ehm, hoe duur zijn jullie winterjassen?Ik zie nu prijzen waarvan ik denk 'PFFFFFFFFFFFF' maar misschien ligt dat meer aan mij dan aan de prijzen
Totaal geen idee wat ik er voor betaald hebquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Daar gaat het niet om, als zulke prijzen gebruikelijk zijn dan vind ik het best oke om dat bedrag neer te leggenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat je van de mijne niet vrolijk wordt
ow nee mijn jasprijs is niet gebruikelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als zulke prijzen gebruikelijk zijn dan vind ik het best oke om dat bedrag neer te leggen.
Maar mijn jassn waren nooit duurder dan 50 euro want of tweedehands of altijd gekocht in sale want functioneel had ik weinig eisen, moest er vooral leuk uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |