Ja die gruwelijk naar ventjequote:Op zaterdag 28 september 2024 13:36 schreef thabit het volgende:
Het is die gast die veelvuldig onbeschermde seks had met kindprostituees, en daar zelfs na een hiv-besmetting mee door bleef gaan.
Peter Klashorst ?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:28 schreef slaveloos het volgende:
Welke Nederlandse kunstschilder was oprichter van after nature, bassist van Soviet sex en runde tijdelijk en piratenzender?
Geweldige kunstenaar. Waarom is-ie naarquote:
Kloptquote:
Onbeschermde sex met minderjarigen als je sero positief bent vind ik een kutstreekquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige kunstenaar. Waarom is-ie naar
Ik weet alleen blue murder, aardig gitaarbandje welquote:Op zondag 29 september 2024 09:03 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de 2 bands waar de twee broers van der Ploeg (After Nature) in de jaren 80 in speelden?
Nu de andere nog.quote:Op zondag 29 september 2024 13:08 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik weet alleen blue murder, aardig gitaarbandje wel
Pijnig de hersenen..quote:
Dank aan een album van Van Morisson.quote:
Je bent wel degelijk een graadmeter. Dit is gewoon één van de bekendste alternatieve Nederlandse bands uit de jaren 80.quote:Op maandag 30 september 2024 11:23 schreef pipster het volgende:
Persoonlijk denk ik dat deze vraag in het muziektopic al lastig zou zijn, maar algemeen moeten we wel echt op die ene nerd wachten die dit weet of toevallig langskomt. Ik heb het even opgezocht en het zegt mij totaal niets (niet dat ik verder een graadmeter ben of zo)
Stand #3371quote:Op maandag 30 september 2024 11:47 schreef pipster het volgende:
Adriaan van Dis? Die heeft hem toen geïnterviewd dacht ik.
quote:Het Bureau is een romancyclus in zeven delen en ongeveer vijfduizend bladzijden van de Nederlandse auteur![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |