SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heel vervelend, is er een reden dat je bent gestopt met de medicijnen ervoor?quote:Op donderdag 26 september 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja word er regelmatig wakker van snachts
Volgens mij heb ik dat wel vaker gezien, maar weet niet waarquote:Op donderdag 26 september 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , hier kan je zakjes pakken voor je plu bij de metro's en winkecentra zodat je niet overal loopt te lekken
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het geen opvliegers zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja word er regelmatig wakker van snachts
Ja zo deden mijn hersenen ook binnen tien minuten hier lezenquote:Op donderdag 26 september 2024 15:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van dons. Zo fluffie en woelie en luchtig en crispy.
Nu denk ik ineens; moet ik dit ook
quote:Op donderdag 26 september 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
En wij lopen te kloten met stomme dopjes en papieren rietjes.
Papieren bekers verbøten auf der arbeitsplatz!quote:Op donderdag 26 september 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
En wij lopen te kloten met stomme dopjes en papieren rietjes.
jaquote:Op donderdag 26 september 2024 15:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen opvliegers zijn![]()
nee dat zoek ik ook nietquote:Op donderdag 26 september 2024 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je al een baan gevonden?
Misschien ligt het aan je eetpatroon? Meer verse (blad)groenten, meer vezels en water, regelmatig bewegen en zulks.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet maar als ik minder eet heb ik minder last van maagzuur dus
elk idee dat ze daar hebben voor schoon houden bestaat uit plasticquote:Op donderdag 26 september 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , hier kan je zakjes pakken voor je plu bij de metro's en winkecentra zodat je niet overal loopt te lekken
[ afbeelding ]
Ik ook niet, net 4,000kg aan cement in de tuin laten stortenquote:Op donderdag 26 september 2024 15:29 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb laatst een heel stuk gezien over hoe onduurzaam cement is… hi ha ho, ben ik toch nog steeds niet energieneutraal genoeg
Amerika ook al. En wij maar uit die gore kartonnen dingen slurpen.quote:
Er zijn hier ook wel wat kilootjes/litertjes in het huis gegaan.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, net 4,000kg aan cement in de tuin laten storten
Ik heb van die metalen rietjes en die moet ik eigenlijk gewoon in de auto leggen, maar dat vergeet ik altijdquote:Op donderdag 26 september 2024 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Amerika ook al. En wij maar uit die gore kartonnen dingen slurpen.
Beton neem ik dan toch wel aan.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wel wat kilootjes/litertjes in het huis gegaan.
Wij zaten te denken om de oprit van cement te laten maken. Lekker makkelijk en een beetje onderhoudsvrij enz.
Jeeeej nog meer plastic de oceaan inquote:Op donderdag 26 september 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit over het algemeen wel cement in.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beton neem ik dan toch wel aan.
Geeft niks. ‘Het is niet bij ons’.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeeeej nog meer plastic de oceaan in
Ik heb paar maanden geleden 50 plastic glitter rietjes gekocht bij de Wibra.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb van die metalen rietjes en die moet ik eigenlijk gewoon in de auto leggen, maar dat vergeet ik altijd
quote:Op donderdag 26 september 2024 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets heel erg mis. Blijkbaar komen ze zometeen alleen de lege tasjes brengen want mijn bestelling staat nu nog op 35 cent
hahahahahahhahahaquote:Op donderdag 26 september 2024 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets heel erg mis. Blijkbaar komen ze zometeen alleen de lege tasjes brengen want mijn bestelling staat nu nog op 35 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |