Ik denk als je na het spelen van de demo nog niet overtuigd bent dan is het zeker niet je ding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil het tzt wel een kans geven, Persona ben ik eerder wel op afgehaakt.
Ik weet niet eens wat zij makenquote:
Call of dutyquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat zij maken
Dat is altijd wel als je met een game start of verder gaat na een lange tijd. Had ik met Witcher 3 en haar DLC ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Met de Cyberpunk 2077: Phantom Liberty DLC gestart.
Oef. Het was de keuze met je origineele karakter door te gaan (maar dat is een uitgespeelde versie dus high level), een volledig nieuwe of vanaf level 10 meteen de DLC.
De laatste optie gekozen, maar dan nog steeds is het zonder tutorial en het is al bijzonder lang geleden dat ik t originele speelde. Dat wordt weer ff oefenen zeg
Als ze voor release al aangeven dat een game x aantal expansions krijgt icm een season pass dan wacht ik meestal op de complete edition. Exact om deze reden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Met de Cyberpunk 2077: Phantom Liberty DLC gestart.
Oef. Het was de keuze met je origineele karakter door te gaan (maar dat is een uitgespeelde versie dus high level), een volledig nieuwe of vanaf level 10 meteen de DLC.
De laatste optie gekozen, maar dan nog steeds is het zonder tutorial en het is al bijzonder lang geleden dat ik t originele speelde. Dat wordt weer ff oefenen zeg
Ik had er bij Horizon zero dawn ook wel wat last van, maar die heb ik sneller op elkaar gespeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als ze voor release al aangeven dat een game x aantal expansions krijgt icm een season pass dan wacht ik meestal op de complete edition. Exact om deze reden.
RE Village en RE8 compleet met alle DLC voor ¤20 genot
hij zit naast de smilie op mn grote teenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zat die Pikachu tattoo op je linker of rechter been?
No thxquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:37 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
10-15 hours of additional content
New story
New side quests
New activities
New outfits
May launch in 2025
Suggested to be priced $20-30
Players who own the base game can be buy the extra content as DLC
Gooi er New Game Plus en dat je de seizoenen kan aanpassen in en we zijn terug![]()
Het is DLC…….quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
No thx
Ga niet elke x een spel spelen die ik al heb gespeeld en dan er opnieuw voor betalen
maak een x wat nieuws
Dat gezegd hebbende
Metaphor ReFantazio is echt heel erg goed tot nu toe (7 uur)
Mja net zoals wat Ang3l zegt dan moet je wel weer helemaal in die game duikenquote:
Als het een goede game is totaal geen straf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja net zoals wat Ang3l zegt dan moet je wel weer helemaal in die game duiken
Als je fan bent van de Harry Potter wereld ga je het tof vinden en als je nog extra content gaat krijgen zeker een goede deal. Spel is nu eigenlijk al prima alleen wat stukken van de wereld een beetje leeg/doelloos aan het einde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke wachten op de definitive edition voor ik die eens probeer
Ja ik denk dat ik mij er wel mee ga vermaken, geen hardcore fan maar wel een groot aantal van de films in de bioscoop gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je fan bent van de Harry Potter wereld ga je het tof vinden en als je nog extra content gaat krijgen zeker een goede deal. Spel is nu eigenlijk al prima alleen wat stukken van de wereld een beetje leeg/doelloos aan het einde.
De wereld en combat zijn in ieder geval goed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik mij er wel mee ga vermaken, geen hardcore fan maar wel een groot aantal van de films in de bioscoop gezien.
Dit wordt een toppertje jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:29 schreef Drankster het volgende:
Godverdomme die muziek op 1:25![]()
![]()
Origineel:
THE ENEMY ARE DEFEATEDquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:29 schreef Drankster het volgende:
Godverdomme die muziek op 1:25![]()
![]()
Origineel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |