Omdat ze dan over vier weken er weer 50 vanaf kunnen halen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kan het dat de slim disc versie met twee controllers van ¤549 naar ¤600 gegaan in 9 dagen tijd ?
Precies. Standaard ritueel voor elk bedrijf bij kortingsdagen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ze dan over vier weken er weer 50 vanaf kunnen halen.
BLACKED FRIDAY
Haha, was me precies al opgevallen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kan het dat de slim disc versie met twee controllers van ¤549 naar ¤600 gegaan in 9 dagen tijd ?
Ik dacht dat dit inmiddels bij wet verboden was?quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BLACKED FRIDAY
quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BLACKED FRIDAY
Mag niet meer een enkele dag zijn, maar verspreid over meerdere dagenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit inmiddels bij wet verboden was?
Lig je hier nu nog steeds wakker van?quote:
Oh ik dacht dat dit ook niet meer kon, sad.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ x ]
The PS5 – Fortnite Cobalt Star bundles will retail for the same price as the bare consoles. The PS5 Standard Edition – Fortnite Cobalt Star bundle will cost ¤549.99 / GBP479.99 / USD499.99 . The PS5 Digital Edition – Fortnite Cobalt Star bundle will cost ¤449.99 / GBP389.99 / USD449.99 .
A launch promotion will be available for a limited period. It will consist of a reduction of 75 euros (respectively 75 pounds sterling , 75 US dollars ) which will be applied on the recommended prices of the 2 packs (standard and digital editions).
The launch promotion will be valid from November 22, 2024. It should last at least 2 weeks to cover the Black Friday and Cyber Monday periods .
To summarize, here are the final prices valid during the promotional period for the launch of the PS5 – Fortnite Cobalt Star packs:
PS5 Console Bundle (Standard Edition – with disc drive) – Fortnite Cobalt Star : ¤474.99 / GBP404.99 / USD424.99 .
PS5 Console Bundle (Digital Edition – No Disc Drive) – Fortnite Cobalt Star : ¤374.99 / GBP314.99 / USD374.99
[..]
Mag niet meer een enkele dag zijn, maar verspreid over meerdere dagen![]()
Waarvan? De game is trash, de zoveelste van Bioware na Anthem, Dragon Age Inquisition en Mass Effect Andromedaquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lig je hier nu nog steeds wakker van?
Je hebt vier weken geleden al een meltdown gehad over deze woke trash.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarvan? De game is trash, de zoveelste van Bioware na Anthem, Dragon Age Inquisition en Mass Effect Andromeda
Je kan niet eens kiezen wat je wil zeggen, laat staan een x boos zijn op je party members.
Maarja dat zou je weten als je de video uberhaupt hebt gekeken.
MrMatty is trouwens 1 van de allergrootste Bioware fans qua content creators maargoed
quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt vier weken geleden al een meltdown gehad over deze woke trash.
Dat heeft niet zoveel met mijn vraag, noch met jouw opmerking overigens, te maken of je er nog steeds geen oog om dichtdoet. Even opgezocht: op 10 september was je boos, op 20 september was je boos en nu weer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
En nu zijn de reviews er die gelijk bewijzen dat woke onzin gewoon een game slecht maakt.
De dialogen zijn enorm slecht geschreven, de combat is enorm sponzig, repetitief, je maakt geen keuzes die daadwerkelijk impact hebben in de eerste 90% van de game, de keuzes in voorgaande games maakt niet uit.
Met de rpg's die we nu hebben (Baldurs Gate 3), dan is dit toch gewoon te triest voor woorden.
Laat staan dat het ook nog eens woke is idd.
Dus de reviews zijn nog eens tamelijk positief ook. Lol.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:42 schreef DKUp het volgende:
Metacritic: 84
OpenCritic: 83
https://www.metacritic.com/game/dragon-age-the-veilguard/
https://opencritic.com/ga(...)he-veilguard/reviews
Tja trash
Haha boosquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met mijn vraag, noch met jouw opmerking overigens, te maken of je er nog steeds geen oog om dichtdoet. Even opgezocht: op 10 september was je boos, op 20 september was je boos en nu weer.
Daarom plaats ik het hier jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus de reviews zijn nog eens tamelijk positief ook. Lol.
Tja met zulke reviewers.. beta cucksquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus de reviews zijn nog eens tamelijk positief ook. Lol.
We kijken al uit naar je volgende epistel op, wat zal het zijn, 13 november misschien...? Niet vergeten te vermelden dat het je niets boeit natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha boosvolgens mij ben jij de enige die boos is dat ik dit hilarisch vind.
IGN is wel betrouwbaar iddquote:
Raar dat de reviews van de grote websites allemaal enorm positief zijn, maar die van de YT content creators niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:42 schreef DKUp het volgende:
Metacritic: 84
OpenCritic: 83
https://www.metacritic.com/game/dragon-age-the-veilguard/
https://opencritic.com/ga(...)he-veilguard/reviews
Tja trash
Echt hequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met mijn vraag, noch met jouw opmerking overigens, te maken of je er nog steeds geen oog om dichtdoet. Even opgezocht: op 10 september was je boos, op 20 september was je boos en nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |