Dat doen ze alleen bij de Jumboquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ze mag toch ook gewoon optreden? Niemand die het haar tegen houd
Heel goed opgeletquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Er zit alleen niemand meer op Glenda Batta te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Daarom moet ze ook niet zo janken. Ze is niet gecanceled. Niemand wil haar gewoon niet meer horen zingenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit alleen niemand meer op Glenda Batta te wachten en we dringen er ook niet op aan.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
Niemand wil haar gewoon niet meer horen zingen
https://www.ad.nl/show/he(...)pa-te-zijn~a234b4f4/quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:14 schreef Specularium het volgende:
Vanavond weer Helene. Kan zij niet gewoon bij die campingshow van d'r op zondag blijven?
Die vind ik slecht lopen ja. De eerste ging nog en vandaar bergafwaarts, probeert Gene te kopiëren maar heeft echt geen inhoudquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:14 schreef Specularium het volgende:
Vanavond weer Helene. Kan zij niet gewoon bij die campingshow van d'r op zondag blijven?
'Wel echt op mijn manier'quote:
Daar vielen veel mensen over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
Dat logo op de blouse van Helene heeft iets weg van een swastika
Die foto's mochten er zeker zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:31 schreef Nober het volgende:
[..]
'Wel echt op mijn manier'
Sinds Escha heeft er geen lekkere BN'er meer in dat blad gestaan.
Misschien wel op onlyfans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |