Verneuk mijn jeugd nietquote:Op woensdag 25 september 2024 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
Je had nog niet door dat de Zware Jongens Marokkaans waren en Gijs Gans een Poolse gastarbeider?
kwik, kwek en kwak hebben tegenwoordig een gehandicapt vriendje.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:24 schreef CarbonC het volgende:
Werkelijke klacht: Donald D. heeft nog steeds geen moslim, homo en gehandicapte buur.
Waar blijven die dan?
Nu nog een moslim en een homo. Zijn dan de zeven vinkjes compleet?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
kwik, kwek en kwak hebben tegenwoordig een gehandicapt vriendje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
kwik, kwek en kwak hebben tegenwoordig een gehandicapt vriendje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
Je had nog niet door dat de Zware Jongens Marokkaans waren en Gijs Gans een Poolse gastarbeider?
Lezen deed je het toch al niet, anders had je dit wel geweten.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:29 schreef VarkensHart het volgende:
[..]____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zeg het abbo op
Mijn kinderen wel die wil ik behoeden voor deze woke ellendequote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lezen deed je het toch al niet, anders had je dit wel geweten.
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:34 schreef rectrumanalyser het volgende:
Wacht maar tot P. Ducky een gastrol heeft in de Donald Duck
Dat is echt niet bepaald geschikt voor de doelgroep
Die zal wel snel in de Duckstadkrant verslag doen van een familie die van buiten Duckstad komt en gelijk een huurwoning krijgt toegewezen, terwijl Kwik, Kwek en Kwak al decennia staan ingeschreven bij de woningstichting en nog steeds geen woning kunnen krijgen en daarom noodgedwongen bij hun gestoorde oom moeten blijven wonen.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Kopiko het volgende:
Ik wacht op de entree van Wierd Duk.
Guus Geluk zit duidelijk nog in de kast, telt dat mee?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nu nog een moslim en een homo. Zijn dan de zeven vinkjes compleet?
quote:Tsjang is een klasgenoot van Kwik, Kwek en Kwak en van Lizzy, Juultje en Babetje.
Hij is van Chinese afkomst. Op school wordt hij wel eens geplaagd door Arie en Willem. Gelukkig staan zijn andere klasgenoten altijd voor hem klaar!
Is al behandeld.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Alfred had trouwens 35 jaar geleden al een zwart vriendinnetje.
Dat was dan ook GroenLinks: de serie.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
En Daffy Duck was er nog veel eerder bij :quote:Op woensdag 25 september 2024 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Stiekem is dat Diddy Duck dus kijk maar uitquote:Op donderdag 26 september 2024 12:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En Daffy Duck was er nog veel eerder bij :
[ afbeelding ]
Dolf had daar een pittige mening over.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |