abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 september 2024 @ 10:05:08 #276
63722 z80
I fink you freaky
pi_215124526
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:42 schreef Queller het volgende:

[..]
Dat is inderdaad best ranzig :D Hop, 90 graden en voorwas met een schepje HG Vieze Luchtjes _O-
Voorwasprogramma met citroenzuur werkt perfect. Heb je meteen de meeste zooi ook schoon. Hoofdprogramma kan dan met wasmiddel. Werk ook perfect tegen kleding met zweetlucht dat er niet uit lijkt te willen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 29 september 2024 @ 10:07:35 #277
63722 z80
I fink you freaky
pi_215124545
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik was even aan het kijken naar wasmachines en vrieskisten, scheelt toch wel om dat tzt in Duitsland te kopen.
Als je de ruimte hebt, overweeg een bovenlader. Makkelijk te vullen en beter voor de rug. Dat wil zeggen, je hoeft niet op de knieën voor de wasmachine.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215124560
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik was even aan het kijken naar wasmachines en vrieskisten, scheelt toch wel om dat tzt in Duitsland te kopen.
Was gewoon naar mijn mama blijven brengen scheelt nog meer, je blijft in de buurt wonen toch?
pi_215124643
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wait, you guys get logeerkamers?
Van de 2x350 vierkante meter woongebouw + 94 vierkante meter woongebouw wordt vast een deel logeerkamer ja :D en anders zijn er nog twee schuren, een bakkerijtje en een loods van 120m2 *)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215124657
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 09:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zo eentje met een luchtslang naar buiten bedoel je?
Ik bedoel elke variant die geen warmtepomp heeft, waaronder die met een slang naar buiten. Die worden allemaal veel heter, en hebben hitte-elementen die zelf nog heter worden
pi_215124741
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Instopstrook is chill bij het nachtzweten ( :r ) als je hem opzekopt
HST ole ole

Ik ben er praktisch compleet vanaf *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215124768
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 10:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
HST ole ole

Ik ben er praktisch compleet vanaf *O*
Ik twijfel nog steeds of het peri is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215124833
Ik heb net een nieuw energiecontract afgesloten. ¤ 113 stroomkosten per jaar. Plus ¤ 520 euro terugleveringskosten.

:') :')
Spoilers!
  zondag 29 september 2024 @ 10:55:20 #284
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215124841
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2024 10:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik bedoel elke variant die geen warmtepomp heeft, waaronder die met een slang naar buiten. Die worden allemaal veel heter, en hebben hitte-elementen die zelf nog heter worden
:!
pi_215124918
Het is lekker warm aan het worden achterin de bus, waar we vannacht gekampeerd hebben. Maar eens uit bed.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 september 2024 @ 11:11:04 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215124942
Op naar de hoofdstad. Bokkentocht vandaag :). Acht bockbieren met hapjes in acht kroegen verdeeld over 9 km. We beginnen in Oost en Eindigen in het centrum bij De Wildeman.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215124955
Ik heb me toch lekker geslapen :o Geen prop onder mijn kin. En die stof :o O+
pi_215124998
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Dat is een aanvulling op Hollandse Schouwburg toch? Met een vriendin ooit haar opa daar op de namenlijst op staan zoeken. :{
Die zit daar t/o.
De vriendin kan haar opa w.s. nu ook zien op een steentje van het namenmonument.

Het zit in de voormalige Hervormde Kweekschool. Tijdens de oorlog gebruikten de nazi's de naastgelegen Crèche als verzamel- en deportatieplaats voor Joodse kinderen. Directrice Henriëtte Pimentel hielp honderden van hen ontsnappen, ook via die Kweekschool. We zijn ook in die gang geweest, hebben ze mooi gedaan met van die oplichtende voetstapjes en muren en vloer zijn authentiek.
  zondag 29 september 2024 @ 12:03:23 #290
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215125393
Heftig dat museum, zeker als het zo relevant is voor jullie.
Alle ondertiteling daar wordt gemaakt door het bedrijf waar ik werk, dus ik heb heel wat langs zien komen de afgelopen maanden.
pi_215125447
Klusjesdag vandaag. Keuken is aan kant, handdoeken zitten in de was, gaan zo in de warmtepompdroger (ik wilde ze ooit liefst krokant, maar ben nu fan van fluffy zacht). Beddengoed ligt klaar om op 60 graden gewassen te worden. Al een intratuin/pakketjesrun gedaan (dank @Kaatje1 voor de tip over het verjaardagsplantje) en zo een binnenplant verpotten met de nieuwe potgrond. Zelfonderzoekpakketje bevolkingsonderzoek is besteld.

en @Lucky_Strike vroeg er van de week nog naar: nieuwe baan bevalt inderdaad uitstekend. Zo fijn passend bij wat ik kan en hoe ik graag werk.
pi_215125578
Mensen met Instagram, HOE krijg ik een linkje bij een foto bijvoorbeeld of in je 'verhaal' ? Ik zie dat wel eens bij anderen maar ik kan het niet vinden.

#instanOOb
#netgeenboomer
pi_215125607
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 12:03 schreef Morgane89 het volgende:
Heftig dat museum, zeker als het zo relevant is voor jullie.
Alle ondertiteling daar wordt gemaakt door het bedrijf waar ik werk, dus ik heb heel wat langs zien komen de afgelopen maanden.
Oh wow, ja dat lijkt me ook heftig dan!
Het zag er allemaal heel verzorgd en goed (en heel confronterend) uit.

g heeft een verslagje op onze site gezet.
pi_215125610
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 12:06 schreef Tuindier het volgende:

en @:lucky_strike vroeg er van de week nog naar: nieuwe baan bevalt inderdaad uitstekend. Zo fijn passend bij wat ik kan en hoe ik graag werk.
Fijn! ^O^
pi_215125655
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 12:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met Instagram, HOE krijg ik een linkje bij een foto bijvoorbeeld of in je 'verhaal' ? Ik zie dat wel eens bij anderen maar ik kan het niet vinden.

#instanOOb
#netgeenboomer
Hoe bedoel je? Ik vind dat ook niet echt handig, meestal (als ik het goed heb, want ik doe ook maar wat) klik ik het stuk aan en dan op een "pijltje rechts naar boven" wanneer het een filmpje is. En soms (geen idee waarom niet altijd) "delen in je verhaal"
We have far more in common than that which devides us..
pi_215125694
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ook niet echt handig, meestal (als ik het goed heb, want ik doe ook maar wat) klik ik het stuk aan en dan op een "pijltje rechts naar boven" wanneer het een filmpje is. En soms (geen idee waarom niet altijd) "delen in je verhaal"
Stel dat je een verhaal of foto post op insta, dan kan je er tekst bij zetten. Dat kan ik nu wel vinden. En muziekjes.
Maar een link naar een site?
pi_215125702
Oh jaa @Morgane89 ik moest steeds aan jou denken. Ik keek special forces België (SAS wie durft wint) op Videoland, en de ondertiteling was hilarisch.

Op een gegeven moment ging het over 'de ex-bokskampioen blablabla'. Dat werd 'de Xbox kampioen'.
Later zaten ze in de eindopdracht, bij de ondervragingsopdracht nadat ze gevangen genomen waren. De grote boze ondervrager zei dat zijn medegevangene had gezegd dat hij de opleiding voor special forces volgt, en hij probeerde zo overtuigend mogelijk te zeggen dat hij echt geen special forces was. In de ondertiteling werd 'special forces' consistent als 'speciale vrachtwagen' gezet. "Nee, ik ben echt geen speciale vrachtwagen! Als ik een speciale vrachtwagen was geweest, zou ik dan..." _O-

Echt, elke aflevering vol met dit soort dingen. Ik heb er hard om gelachen. En ik dacht steeds, jij hebt vast niet aan deze gewerkt, want dan zou het wel beter zijn :D
pi_215125712
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 12:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Stel dat je een verhaal of foto post op insta, dan kan je er tekst bij zetten. Dat kan ik nu wel vinden. En muziekjes.
Ipv tekst erbij zetten kiezen voor sticker erbij zetten (bij mij het knopje direct naast tekst), en dan de link sticker kiezen :) dan kun je daar de link zetten enzo.
pi_215125725
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 12:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ipv tekst erbij zetten kiezen voor sticker erbij zetten (bij mij het knopje direct naast tekst), en dan de link sticker kiezen :) dan kun je daar de link zetten enzo.
Ooooh er gaat een wereld van stickers voor me open :D _O_
pi_215125753
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 12:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Zou je de link niet kunnen kopieren en dan bij de tekst neerzetten? Wil je dat doen op telefoon/tablet/laptop? Ik zit nu op de laptop en wil het wel even proberen?
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')