Voorwasprogramma met citroenzuur werkt perfect. Heb je meteen de meeste zooi ook schoon. Hoofdprogramma kan dan met wasmiddel. Werk ook perfect tegen kleding met zweetlucht dat er niet uit lijkt te willen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best ranzigHop, 90 graden en voorwas met een schepje HG Vieze Luchtjes
Als je de ruimte hebt, overweeg een bovenlader. Makkelijk te vullen en beter voor de rug. Dat wil zeggen, je hoeft niet op de knieën voor de wasmachine.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik was even aan het kijken naar wasmachines en vrieskisten, scheelt toch wel om dat tzt in Duitsland te kopen.
Was gewoon naar mijn mama blijven brengen scheelt nog meer, je blijft in de buurt wonen toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik was even aan het kijken naar wasmachines en vrieskisten, scheelt toch wel om dat tzt in Duitsland te kopen.
Van de 2x350 vierkante meter woongebouw + 94 vierkante meter woongebouw wordt vast een deel logeerkamer jaquote:Op zondag 29 september 2024 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wait, you guys get logeerkamers?
Ik bedoel elke variant die geen warmtepomp heeft, waaronder die met een slang naar buiten. Die worden allemaal veel heter, en hebben hitte-elementen die zelf nog heter wordenquote:Op zondag 29 september 2024 09:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zo eentje met een luchtslang naar buiten bedoel je?
HST ole olequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Instopstrook is chill bij het nachtzweten () als je hem opzekopt
Ik twijfel nog steeds of het peri is.quote:Op zondag 29 september 2024 10:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
HST ole ole
Ik ben er praktisch compleet vanaf
quote:Op zondag 29 september 2024 10:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik bedoel elke variant die geen warmtepomp heeft, waaronder die met een slang naar buiten. Die worden allemaal veel heter, en hebben hitte-elementen die zelf nog heter worden
Die zit daar t/o.quote:Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is een aanvulling op Hollandse Schouwburg toch? Met een vriendin ooit haar opa daar op de namenlijst op staan zoeken.
Oh wow, ja dat lijkt me ook heftig dan!quote:Op zondag 29 september 2024 12:03 schreef Morgane89 het volgende:
Heftig dat museum, zeker als het zo relevant is voor jullie.
Alle ondertiteling daar wordt gemaakt door het bedrijf waar ik werk, dus ik heb heel wat langs zien komen de afgelopen maanden.
Fijn!quote:Op zondag 29 september 2024 12:06 schreef Tuindier het volgende:
en @:lucky_strike vroeg er van de week nog naar: nieuwe baan bevalt inderdaad uitstekend. Zo fijn passend bij wat ik kan en hoe ik graag werk.
Hoe bedoel je? Ik vind dat ook niet echt handig, meestal (als ik het goed heb, want ik doe ook maar wat) klik ik het stuk aan en dan op een "pijltje rechts naar boven" wanneer het een filmpje is. En soms (geen idee waarom niet altijd) "delen in je verhaal"quote:Op zondag 29 september 2024 12:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met Instagram, HOE krijg ik een linkje bij een foto bijvoorbeeld of in je 'verhaal' ? Ik zie dat wel eens bij anderen maar ik kan het niet vinden.
#instanOOb
#netgeenboomer
Stel dat je een verhaal of foto post op insta, dan kan je er tekst bij zetten. Dat kan ik nu wel vinden. En muziekjes.quote:Op zondag 29 september 2024 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ook niet echt handig, meestal (als ik het goed heb, want ik doe ook maar wat) klik ik het stuk aan en dan op een "pijltje rechts naar boven" wanneer het een filmpje is. En soms (geen idee waarom niet altijd) "delen in je verhaal"
Ipv tekst erbij zetten kiezen voor sticker erbij zetten (bij mij het knopje direct naast tekst), en dan de link sticker kiezenquote:Op zondag 29 september 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Stel dat je een verhaal of foto post op insta, dan kan je er tekst bij zetten. Dat kan ik nu wel vinden. En muziekjes.
Maar een link naar een site?
Ooooh er gaat een wereld van stickers voor me openquote:Op zondag 29 september 2024 12:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ipv tekst erbij zetten kiezen voor sticker erbij zetten (bij mij het knopje direct naast tekst), en dan de link sticker kiezendan kun je daar de link zetten enzo.
Zou je de link niet kunnen kopieren en dan bij de tekst neerzetten? Wil je dat doen op telefoon/tablet/laptop? Ik zit nu op de laptop en wil het wel even proberen?quote:Op zondag 29 september 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Stel dat je een verhaal of foto post op insta, dan kan je er tekst bij zetten. Dat kan ik nu wel vinden. En muziekjes.
Maar een link naar een site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |