Uit mijn hoofd eindigden ze vroeger wel vaker met een pressure test. Heston Blumenthal is sowieso een keer gastjurylid geweest. Hij bood Billy destijds een baan aan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens ja. Vind het eigenlijk ook wat raar om te eindigen met een pressure test.
Maar denk over het hele seizoen gezien terechte winnaar
alweer?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:02 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Some of our favourite contestants will be ‘Back To Win’ MasterChef Australia in 2025
https://www.nowtolove.com(...)chef-australia-2025/
Ik vind het nu al leuk, bedanktquote:Op donderdag 7 november 2024 13:02 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Some of our favourite contestants will be ‘Back To Win’ MasterChef Australia in 2025
https://www.nowtolove.com(...)chef-australia-2025/
Wel erg snel ja.quote:
is mogelijk idd. Maar eens zien wie er weer mee doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel erg snel ja.
Misschien kijkcijfer probleem in Australië?
8 januari begint het hierquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:39 schreef franklop het volgende:
Nog geen dessert masters seizoen 2 gezien helaas
Zie het nog niet in de gids staan?quote:
Ik zie het, staat op Instagram van Net5 dat het 8 januari begint. Geen idee wat dan klopt maar zal vast ergens volgende week zijn dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie het nog niet in de gids staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop