Jean Christophe is übercute èn geeft de kandidaten een gevoel van veiligheid, hij is de niet-kritische nootquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:15 schreef franklop het volgende:
O en Jean Christoph , of hoe hij dan ook heet, hoeft wat mij betreft niet te blijven qua jury. Voegt ook weinig toe tijdens het koken heb ik het idee. Kan taalbarrière zijn, maar toch
Je zorgen waren terechtquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef essnhills het volgende:
Ik maak me zorgen over Mimi en Pezza
Ik ben ook JC fanquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jean Christophe is übercute èn geeft de kandidaten een gevoel van veiligheid, hij is de niet-kritische noot
Was ook zo met Matt Preston en Jock (in iets mindere mate)
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben ook JC fan![]()
Geweldige kerel! Als er iemand van de huidige jury zou moeten vertrekken, laat het dan alsjeblieft Andy zijn.
Tja, van mij mag Sofia wel wegquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben ook JC fan![]()
Geweldige kerel! Als er iemand van de huidige jury zou moeten vertrekken, laat het dan alsjeblieft Andy zijn.
Jep, ik snap jequote:Op maandag 28 oktober 2024 21:04 schreef franklop het volgende:
Ieder zijn eigen mening wat dat betreft
Pezza er nog steeds in. Ongelooflijk
Ik denk dat het terechte harde oordeel wel een duidelijke boodschap in zich had en dat dat ook het doel daarvan was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Pff, Nat maakt 1 keer een verkeerde keuze en ze wordt meteen volledig de grond in geboord. Slaat helemaal nergens op.
Mja, harde kritiek was terecht, want ze had gewoon geen goed gerecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het terechte harde oordeel wel een duidelijke boodschap in zich had en dat dat ook het doel daarvan was.
Nat is een geweldige kok en de jury ziet dat ook. Maar ze is zich niet altijd bewust van wat ze zich allemaal op haar hals haalt, waardoor het eindresultaat (zoals in de aflevering vandaag) totaal niet is van wat ze in gedachten had. Het is m.i. daarom goed dat ze dat even op een minder mooi verpakte wijze, zoals gebruikelijk, te horen heeft gekregen en weer met haar voeten op de grond komt…
Hebben wij naar hetzelfde gekekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Pff, Nat maakt 1 keer een verkeerde keuze en ze wordt meteen volledig de grond in geboord. Slaat helemaal nergens op.
Ik vond het ook vrij heftigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
Nouja, blijkbaar was mijn interpretatie anders dan die van jullie.
Harde kritiek was terecht.
Ik vond het echt wel verder gaan dan harde kritiek.
Niet geleerd van eerdere fouten bij andere proeven waar hij ook uit kon gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:59 schreef essnhills het volgende:
Aii Harry
Zou wel sneu zijn als die er met een visgerecht eruit zou gaan
Dat was niet nodig inderdaad. Want ze heeft genoeg laten zien tijdens andere opdrachten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij heftig
Andy uitte gewoon zijn twijfel aan Nat's deelname, niet fraai
Helemaal met je eens!
Ik vind dit altijd een leuke afleveringquote:
Zou wel grappig zijn als Nat zegt dat ze twijfelt of Andy wel thuishoort in de juryquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een leuke aflevering
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Denk dat het na voor en hoofdgerecht wel duidelijk is wie er in de finale komen.
2 kandidaten perfect, eentje fouten in beide gerechten.
Eigenlijk bizar. In een restaurant kan je ook niks schrappen als het al op de kaart staat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
De dames hebben teveel hooi op de vork genomen
Dit dacht ik ook jaquote:Op maandag 4 november 2024 20:37 schreef franklop het volgende:
Pezza alweer tweede werd wel erg aangetikt. Misschien nu juist niet!
Dachten nog 'ze houden expres de spanning erin'. Maar wel erg veel risico met een pressure test, waarin Pezza toch redelijk uitblinkt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja![]()
![]()
Had sowieso een groter verschil in punten verwacht na het het lyrische commentaar voor Nat.
Inderdaad, stel Pezza wint nu alsnog met 1-2 punten verschil, dan zou dat wel een beetje zuur zijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dachten nog 'ze houden expres de spanning erin'. Maar wel erg veel risico met een pressure test, waarin Pezza toch redelijk uitblinkt.
Niet in het verzinnen van heel vernieuwende recepten, dat is niet zijn sterkste punt
Klinkt ook erg goedquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Heb vandaag Pezza's gerecht van gisteren gemaakt haha
Ribeye, pepersaus, spruitjespuree met uitgebakken spekjes en fondant aardappelen![]()
Was heerlijk!
Leukquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Heb vandaag Pezza's gerecht van gisteren gemaakt haha
Ribeye, pepersaus, spruitjespuree met uitgebakken spekjes en fondant aardappelen![]()
Was heerlijk!
Stiekem is hij dat al de hele tijdquote:
Af en toe wel wat vermoeiend jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem is hij dat al de hele tijd
Eens ja. Vind het eigenlijk ook wat raar om te eindigen met een pressure test.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Em31 het volgende:
Terechte winnaar![]()
Al hebben we weleens betere finales gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |