SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2024 11:26:07 ]![]()
Niet lang genoegquote:Op woensdag 25 september 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ja hallo ik heb onwijs lang gewacht![]()
Mooie TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hoef m ook al niet meerquote:Op woensdag 25 september 2024 11:23 schreef Lovely het volgende:
Nou dan maar geen vieze en spannende TT![]()
Ok dit had ik niet verwacht van ASCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Join the clubquote:Op woensdag 25 september 2024 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok dit had ik niet verwacht van AS![]()
Ik denk dat AS het liever tussen jullie privé houdtquote:Op woensdag 25 september 2024 11:23 schreef Lovely het volgende:
Nou dan maar geen vieze en spannende TT
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Je bent sloom vandaag met de TT'squote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat AS het liever tussen jullie privé houdt
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Bewaar de TT wel voor vanavond.. is misschien ook wat gepasterMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nu kunnen mensen zelf de TT invullen met wat ze willen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik hoef geen TTquote:Op woensdag 25 september 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent sloom vandaag met de TT's![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds wanneer dat dan niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat er niet is hoef je niet privé te houdenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat AS het liever tussen jullie privé houdt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2024 11:27:13 ]![]()
Mannen en tijdperceptiequote:Op woensdag 25 september 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ja hallo ik heb onwijs lang gewacht
"Ik hou het onwijs lang vol"
48 seconden later
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Doesn't matter, had sexquote:Op woensdag 25 september 2024 11:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mannen en tijdperceptie
"Ik hou het onwijs lang vol"
48 seconden later
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: