Waarin is de politie of ns onbeschoft geweest?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg gezien voor meer geld,
kijk naar zorgpersoneel etc.
Ze zijn niet allemaal zo onbeschoft als de politie of ns
Die leggen de boel (deels) plat. Net als die terroristen (zoals boeren en er).quote:Op donderdag 26 september 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarin is de politie of ns onbeschoft geweest?
Dat is een nogal boude uitspraak.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die leggen de boel (deels) plat. Net als die terroristen (zoals boeren en er).
Daar tussen zit wel een verschil. Politie deed stiptheidsacties voor werkverlichting en de conducteurs staakten vooral tegen de toegenomen agressie. Daar heb ik wel begrip voor.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die leggen de boel (deels) plat. Net als die terroristen (zoals boeren en er).
Ze staken nu vooral voor vroegpensioen, waar ik geen begrip voor heb. Zoek lekker wat anders als je je werk te zwaar vindt.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar tussen zit wel een verschil. Politie deed stiptheidsacties voor werkverlichting en de conducteurs staakten vooral tegen de toegenomen agressie. Daar heb ik wel begrip voor.
Ik doe de echte terroristen onrecht aan hequote:Op donderdag 26 september 2024 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een nogal boude uitspraak.
Idd, de acties waren van tevoren aangekondigd. Dat is wat anders dan dat je ineens niet meer verder kan omdat er een kudde trekkers op de snelweg staan.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een nogal boude uitspraak.
Zegt degene die waarschijnlijk vooral achter zijn pc zit voor zijn werkquote:Op donderdag 26 september 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze staken nu vooral voor vroegpensioen, waar ik geen begrip voor heb. Zoek lekker wat anders als je je werk te zwaar vindt.
Volledigquote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt degene die waarschijnlijk vooral achter zijn pc zit voor zijn werk
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.... En die groepen worden er snel meer he, bankpersoneel schijnt er ook al bij te willen
Maar dat is vooral tegen de pensioensleeftijds verhoging.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volledig
Het gaat erom dat men al jaren zegt dat een loopbaan niet meer 1 geheel is. Waarom zou je voor deze groepen een uitzondering maken? En die groepen worden er snel meer he, bankpersoneel schijnt er ook al bij te willen
Dat kloptquote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is vooral tegen de pensioensleeftijds verhoging.
De kinderen gilden wel vrij hardquote:Op donderdag 26 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het water niet zo snel stijgt als in de bier rivier
Maar hun telefoon werd ook nat.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kinderen gilden wel vrij hard
(filmpje in link)
https://www.hln.be/binnen(...)ilijkheden~a3e02dcf/
Weet je wat een ramp?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hun telefoon werd ook nat.
Ik zie het 🥳 kom er zo nog langs met de trein hehe denk net op tijd voordat het daar leeglooptquote:
dat duurt nog een half uurquote:Op donderdag 26 september 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het 🥳 kom er zo nog langs met de trein hehe denk net op tijd voordat het daar leegloopt
#pullup versus hooligansquote:Op donderdag 26 september 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het 🥳 kom er zo nog langs met de trein hehe denk net op tijd voordat het daar leegloopt
langskomen is nog niet uitstappen en opwachtenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#pullup versus hooligans
"Dames en heren.... wegens onvoorziene omstandigheden.... "quote:Op donderdag 26 september 2024 22:21 schreef pullup het volgende:
Nee deze stopt niet op Bijlmer arena 😇
Hehe zou zomaar kunnen. Ben zo ooit in de leegloop van de toppers terechtgekomen, dat was eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 26 september 2024 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Dames en heren.... wegens onvoorziene omstandigheden.... "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |