Lekker boeiend voor jou, jij zit wel goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1,5m stijging in 2 uur.
Hoge verwachtingen om zijn zware stemquote:Op donderdag 26 september 2024 16:53 schreef Prisha het volgende:
Zo richting Amsterdam karren.....Nick Cave and the Bad Seeds. Héél erg benieuwd, ik heb er hoge verwachtingen van
Dat is beter dan Ajax 🤣 zag al veel politiebusjes op het starionquote:Op donderdag 26 september 2024 16:53 schreef Prisha het volgende:
Zo richting Amsterdam karren.....Nick Cave and the Bad Seeds. Héél erg benieuwd, ik heb er hoge verwachtingen van
nu maar hopen dat het water niet zo snel stijgt als in de bier rivierquote:Op donderdag 26 september 2024 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de sluizen zijn open gegaan
😅quote:Op donderdag 26 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het water niet zo snel stijgt als in de bier rivier
quote:Op donderdag 26 september 2024 18:20 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artikelen/228742/
Gezellig maar niet heus 😂 in ieder geval minder trekkers
Rellluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 26 september 2024 18:20 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artikelen/228742/
Gezellig maar niet heus 😂 in ieder geval minder trekkers
Oh, die zijn er zat hoor.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo snel een enkele demonstratie heugen die invloed gehad heeft op beleid..
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 26 september 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die zijn er zat hoor.
Denk eens aan de Franse Revolutie als mooiste voorbeeld, en hoe die effect heeft gehad op het 'beleid'
Vooral de demonstraties,quote:Op donderdag 26 september 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
Ik zou ook geen recente op kunnen noemen.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die zijn er zat hoor.
Denk eens aan de Franse Revolutie als mooiste voorbeeld, en hoe die effect heeft gehad op het 'beleid'
Dat komt omdat er geen democratie meer is , geen consequenties voor falende of liegende politici.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen recente op kunnen noemen.
Is dat zo? Denk dat die er zeker wel zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen recente op kunnen noemen.
Dat laatste werd bereikt door stakingsacties.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk dat die er zeker wel zijn.
Op regeringsbeleid misschien wat minder, maar op bv salarisonderhandelingen wel zeker.
Daar zaten ook wel zeker demonstraties tussen. Al is het meer een combinatie ja.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste werd bereikt door stakingsacties.
Demonstreren zie ik als met spandoeken etc in een stoet lopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zaten ook wel zeker demonstraties tussen. Al is het meer een combinatie ja.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Demonstreren zie ik als met spandoeken etc in een stoet lopen.
Ook vaak genoeg gezien voor meer geld,quote:Op donderdag 26 september 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Demonstreren zie ik als met spandoeken etc in een stoet lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |