Bij de Aldi heb je 100% arabica goudmerk voor ongeveer het dubbele. Voor die knaak ga ik geen meuk drinken.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:47 schreef Bocaj het volgende:
Heb net dit gekocht.
https://www.ah.nl/product(...)dition-ground-coffee
Als dit smaakt dan fcuk op met die dure koffies!
Heb net koffie gezet en moet zeggen, geheel niet verkeerd! (Nu ben ik al gauw tevreden hoor!)quote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij de Aldi heb je 100% arabica goudmerk voor ongeveer het dubbele. Voor die knaak ga ik geen meuk drinken.
Sinds ik in D woon ben ik huiverig voor goedkope koffie, kreeg zo vaak zwart water dat naar verbrande takken smaakt dat ik bij de meeste mensen geen koffie meer drink.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb net koffie gezet en moet zeggen, geheel niet verkeerd! (Nu ben ik al gauw tevreden hoor!)
Jij bent wel een beetje een snob hé?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sinds ik in D woon ben ik huiverig voor goedkope koffie, kreeg zo vaak zwart water dat naar verbrande takken smaakt dat ik bij de meeste mensen geen koffie meer drink.
Voel je je nu beter?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een snob hé?
Snap ik wel. Al is deze koffie 'Medium gebrand'.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sinds ik in D woon ben ik huiverig voor goedkope koffie, kreeg zo vaak zwart water dat naar verbrande takken smaakt dat ik bij de meeste mensen geen koffie meer drink.
Koffiemelk verpest sowieso elke koffie.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Wat ook heeeeeel belangrijk is welke koffiemelk je gebruikt.
Slechte koffiemelk kan echt je koffie verpesten!
Zwarte koffie lust ik eigenlijk niet. Maar misschien went het op een gegeven moment.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Koffiemelk verpest sowieso elke koffie.
Dan lust je geen koffie of thee.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zwarte koffie lust ik eigenlijk niet. Maar misschien went het op een gegeven moment.
Thee zonder zoetjes (of suiker) lust ik ook niet.
Koffiemelk versluiert veel, net als suiker. Ik drink koffie en thee zwart, zonder zoetjes of suiker. Als je dat eenmaal gewend bent wil je niet anders meer.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:42 schreef Bocaj het volgende:
Wat ook heeeeeel belangrijk is welke koffiemelk je gebruikt.
Slechte koffiemelk kan echt je koffie verpesten!
Bij een goeie kop koffie is het gewoon zonde om er troep in te gooienquote:Op maandag 17 maart 2025 18:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Koffiemelk versluiert veel, net als suiker. Ik drink koffie en thee zwart, zonder zoetjes of suiker. Als je dat eenmaal gewend bent wil je niet anders meer.
Ik moet zeggen dat ik een goede cappuccino erg kan waarderen, helaas krijgt de meeste hoereca dat niet voor elkaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bij een goeie kop koffie is het gewoon zonde om er troep in te gooien
Als je melk en/ofzoetstof nodig hebt om het drinkbaar te maken...quote:
Hoe groter het concern, hoe slechter de koffie…quote:Op maandag 17 maart 2025 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap ik wel. Al is deze koffie 'Medium gebrand'.
Maar 'Caffe Gondoliere' is van 'Ahold Delhaize'.
Een merk van een groot concern, en ik kan mij niet indenken dat ze daar echt bocht maken.
Al is natuurlijk alle waar naar z'n geld.
Of het veel verkocht wordt weet ik ook niet want kon nergens reviews vinden.
Al is het wel een 'prijsfavoriet' zoals ze dat bij AH noemen.
Vooralsnog vind ik het niet vies, ik ga nog eens wat sterker en minder sterk zetten en kijken hoe dat smaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |