Normaal zeg ik dat niet zo snel, maar jij hebt denk ik een agenda. Heb ik gelijk?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Gun hem goede gezondheid maar het is verder heel goed dat die oprot.
Sure.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij was voor mij al door de mand gevallen toen hij op 7 oktober een projectie van de Israëlische vlag weigerde op, ik dacht, het stadhuis. Dit bevestigt het beeld dat de integratie mislukt is, als zelfs hoogopgeleide en keurig ABN-sprekende moslims in publieke ambten hetzelfde blijken te denken als hun tribale soortgenoten.
Mooi man, met moeilijke woorden strooien die geen moer te maken hebben met het onderwerp.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie holistische benadering die je niet zo vaak ziet bij burgervadertjes.
Ja, ik snap gewoon niet waarom mensen het zwaartepunt leggen op het feit dat hij zoiets heeft verzwegen, wat overigens zijn goed recht is, i.p.v. blij zijn dat hij is genezen.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mooi man, met moeilijke woorden strooien die geen moer te maken hebben met het onderwerp.
Dat heb ik niet zo gevolgd, maar als dat zo is dan ben ik het met je eens. Het is zijn goed recht om zijn medische situatie niet te delen en uiteraard is het fijn dat hij is genezen.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik snap gewoon niet waarom mensen het zwaartepunt leggen op het feit dat hij zoiets heeft verzwegen, wat overigens zijn goed recht is, i.p.v. blij zijn dat hij is genezen.²
Wat vind jij eigenlijk van grappen over Marokkanen? Of van Nederlanders die in het buitenland strijden voor de Islam? Of van cartoons die de profeet Mohammed afbeelden en bespotten?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik zo mooi vind aan Aboutaleb is dat hij echt altijd boven de partijen staat. Hij heeft een advanced soort charisma dat iedereen aandacht luistert als hij aan het woord is. Ik gun het hem zo ontzettend, uiteindelijk is het een fijne Marokkaan, omhoog geklommen op de maatschappelijke ladder zonder dat het hem is aan komen waaien. Het ouderwetse leiderschap heeft hij als een soort van craftsmanship in zijn gereedschapskist. Dát kan je denk ik niet aanleren.
[ afbeelding ]
Ahmed Aboutaleb
Mooi man.
Mooie holistische benadering die je niet zo vaak ziet bij burgervadertjes.²
Niks mis mee als het redelijke grappen zijn. Kan ik hard om meelachen.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van grappen over Marokkanen?
Wat bedoel je hier precies?quote:Of van Nederlanders die in het buitenland strijden voor de Islam?
Schandalig. Ik wil dit niet en kan me voorstellen dat het mensen kwaad maakt.quote:Of van cartoons die de profeet Mohammed afbeelden en bespotten?
Jouw nieuwe held maakte voortdurend grappen over het feit dat hij Marokkaan was.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks mis mee als het redelijke grappen zijn. Kan ik hard om meelachen.
[..]
Wat bedoel je hier precies?
[..]
Schandalig. Ik wil dit niet en kan me voorstellen dat het mensen kwaad maakt.²
Geweldig! Zelfs tijdens het lachen overdosis charisma. Mooie vent.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jouw nieuwe held maakte voortdurend grappen over het feit dat hij Marokkaan was.
Heb je seksuele gedachten bij die man?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geweldig! Zelfs tijdens het lachen overdosis charisma. Mooie vent.²
Die heb ik eigenlijk nooit bij mannen.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je seksuele gedachten bij die man?
lol, sukkelquote:Op woensdag 25 september 2024 12:28 schreef Triggershott het volgende:
Check zijn charisma. Fantastisch.
bevooroordeeldquote:Op woensdag 25 september 2024 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook geen sukkel. Wereldvent!
Nou lachen. Je kijkt vast naar Funny video's en neemt ze zelfs op.quote:
voel me goed genoeg zonder moslims voor te trekkenquote:Op woensdag 25 september 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou lachen. Je kijkt vast naar Funny video's en neemt ze zelfs op.
Trek eens aan m'n vinger.
Het kan aan mij liggen. Ik begrijp niet wat je bedoelt. Hoe trek je een vallende burgemeester voor ?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:45 schreef Loverboii het volgende:
[..]
voel me goed genoeg zonder moslims voor te trekken
Het sneuneusje ziet een islamitische man in een hoge functie en dat is dan automatisch zo gekomen door woke en diversiteit.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen. Ik begrijp niet wat je bedoelt. Hoe trek je een vallende burgemeester voor ?
Maar vervelend wel, het moslim complot waar je geen vat op krijgtquote:Op woensdag 25 september 2024 16:55 schreef Loverboii het volgende:
lang geduurd eer ik fok it achter me kreeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |