De reacties van sommige fans zijn ook een beetje 'oef'.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:47 schreef Troel het volgende:
Oef.
(En dan bedoel ik niet het geluid wat je hoort als er iemand valt)
En de spanning in de week daarvoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ook beter voor hem om de verkiezingsuitslag niet meer mee te hoeven maken
Aaron Carter is twee jaar geleden al overleden tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lees dat Carter inmiddels heeft gestemd op Harris. Daarmee is z'n laatste wens in vervulling gegaan. Dan zie je vaak dat de wilskracht verder te leven daarna snel vervlogen is.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Alvast even vooruitlopen op een mogelijke joker
https://nos.nl/artikel/25(...)d-hamasleider-sinwar
Maar het moet nog bevestigd worden, hopelijk duurt dat niet langer dan 2,5 maanden.
heef ik nou nog 0 punten heequote:Op zaterdag 30 december 2023 10:58 schreef Paul het volgende:
Dick Van Dyke - ouderdom - 98 - man - Amerikaan - acteur
Jimmy Carter - ouderdom - 99 - man - amerikaan - ex president
Pete murray - ouderdom - 98 - man - brits - radio dj
Bas van Toor - auto-immuunziekte - 88 - man - Nederlander - artiest
Rob De Nijs-ouderdom-81-man-Nederlander-muzikant
Prinses Beatrix-hartaanval-85-vrouw-Nederlands-ex-staatshoofd
Joop van Zijl-88-man-Nederlands-ouderdom-Voormalig nieuwslezer
Adriaan van Toor - 81 - man - nederlands - ouderdom - tvster
Thierry Baudet - 40 - man - Nederlands - Aanslag - politicus
Joker Clint Eastwood - ouderdom - 93 - man - amerikaan - acteur
Ja echt goede van mijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En je speelde nog wel zo op safe
Net zoals iedereen, neem ik aan, Haniyeh, Navalny en Sinwar had.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:36 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen moet Gülen hebben toch? Dit was echt een makkelijke
quote:De Amerikaanse acteur Ron Ely, die in de jaren 1960 wereldberoemd werd als Tarzan, is op 86-jarige leeftijd overleden. Hij stierf op 29 september in Santa Barbara, in de Amerikaanse staat Californië, in het bijzijn van zijn familie. Dat heeft zijn dochter Kirsten woensdag meegedeeld aan TMZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |