Deze heb ik echt iedere week wel een keer.quote:MD Minidisc of Marc Dutroux
CC is @Copycat natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2024 19:30 schreef Hiddendoe het volgende:
JC: Jezus Christus of Johan Cruif of Jan Cremer?
AH: Alfred Hitchcock?
BB: Brigitte Bardot
CC: Claudia Cardinale
MM: Marilyn Monroe
JFK: John F. Kennedy
Waar ik dan persoonlijk best wel moeite mee heb is de afkorting Wifi.
Hoe spreek je dat uit? Is het als in Bifi (biefie dus) of als Hifi (haaifaai dus)
Juist. En niemand zegt AH als het over hitler gaat. Nee, zijn achternaam is voldoende.quote:Op maandag 23 september 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
als ik zeg dat ik naar de AH ga voor een maaltijd te halen dan vermoed ik dat niemand denkt dat ik niet naar de appie ga
Helaas zit je er toch echt naast vriend: https://www.google.com/search?q=AH+hitler&oq=AH+hitler&aqs=chrome..69i57j0i22i30l3j0i512i546l2.2422j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op maandag 23 september 2024 19:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist. En niemand zegt AH als het over hitler gaat. Nee, zijn achternaam is voldoende.
Net als bij Rembrandt trouwens. Wat dan weer de voornaam is. Want niemand kent zijn achternaam. Rembrandt van Rijn.
Is er wel iemand die aan Anne Frank denkt als hij het liedje hoort van Herman van Veen?
Waar denk je aan als je de naam Eva hoort? Aan de vrouw van Adam of aan Eva Braun?
Bij Jumbo denk ik nog steeds aan een spelletje.
[ afbeelding ]
Zsmquote:
Ik ben je vriend niet.quote:Op maandag 23 september 2024 19:45 schreef Kerem het volgende:
[..]
Helaas zit je er toch echt naast vriend: https://www.google.com/search?q=AH+hitler&oq=AH+hitler&aqs=chrome..69i57j0i22i30l3j0i512i546l2.2422j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Heb het nagezocht en Adolf Hitler was zelfs eerder met de afkorting in gebruik dan de supermarkt.
Die begon er pas veel later mee, alsmede het logo.
Bij Jumbo denk ik vooral aan een bak GESCHREEUW, wat een SCHREEUW logo die supermarkt. Alleen al een reden om naar een ander te gaan. Ik zeg trouwens DOMBO.
Als ik het logo van die spelletjes fabrikant zie moet ik trouwens ook denken aan de supermarkt en DOMBO van Disney. ehh Disnep.
Verder doet de naam mij denken aan een crimineel genaamd Frits van eerd.
DOMBO was een bekende spellenproducent.quote:Op maandag 23 september 2024 20:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet.
Niemand, helemaal niemand verwart het AH logo met Adolf Hitler.
Jumbo was een bekende spellenproducent.
Ik begrijp je zgn verspreking van Disney naar Disnep niet zo goed. Voor alle duidelijkheid: zgn. is een afkorting van zogenaamde.
Er zijn legio afkortingen. Mavo, Havo., a.h.w. z.o.z,
Het is echt jouw gebrek aan kennis als je dit niet weet.
Als ik, als 70+ me kan verdiepen in hedendaagse afkortingen zoals LOL en OMG en TLDR, dan moet het voor een jonkie toch easypeasy zijn.
Je valt toch altijd weer snel door de mand.quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Kerem het volgende:
[..]
DOMBO was een bekende spellenproducent.
Was??? niet meer dan?? Nu is het onbekent??
Waarmee?quote:Op maandag 23 september 2024 20:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je valt toch altijd weer snel door de mand.
Korfbalquote:
En het dan raar vinden dat je echt elke keer opnieuw door de mand valt.quote:Op maandag 23 september 2024 20:46 schreef Kerem het volgende:
Dat komt vooral omdat mensen App*e zeggen (urgl), *H, J*mbo of Alb*rt H*ijn ipv. DOMBO, Albert Zwijn of Adolf Hitler.
Dan komt er een stofje in mij vrij en wordt het kanon geladen voor een tegenaanval. Het verdedigen van de 2 walgelijkste supermarkt bedrijven van NL, groot geworden door de EMTE, Super de boer, Edah en C1000 te verwoesten.
Mensen MOETEN van mij zeggen, DOMBO, SCHREEUW, Adolf Hitler, lichtblauwe en gele kwal enz.
Ik probeer ze failliet en uit de samenleving te krijgen weet je?
Ik denk dat jij wel wat hulp nodig hebt. Voor heel wat meer dan dat je de Albert Heijn niet leuk vindt.quote:Op maandag 23 september 2024 20:52 schreef Kerem het volgende:
mischien maar geen supermarkt topics meer openen die onsporen altijd de verkeerde richting uit.
Als er nog hyves bestond had ik een anti DOMBO en Albert Zwijn (vind dat fijn) hyves kunnen openen.
En nou heb ik dat kut lied ineens in mijn hoofd ook: ALBERT ZWIJN - Belgian Asociality
Ja, ik denk zomaar dat dat niét is waar het grootste probleem ligt.quote:
Ja dat heb ik ooit gepost in een topic van Theone688quote:Op maandag 23 september 2024 20:52 schreef Kerem het volgende:
mischien maar geen supermarkt topics meer openen die onsporen altijd de verkeerde richting uit.
Als er nog hyves bestond had ik een anti DOMBO en Albert Zwijn (vind dat fijn) hyves kunnen openen.
En nou heb ik dat kut lied ineens in mijn hoofd ook: ALBERT ZWIJN - Belgian Asociality
o waar dan wel? benieuwd.quote:Op maandag 23 september 2024 21:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik denk zomaar dat dat niét is waar het grootste probleem ligt.
ik weet nog steeds niet of dat lied iets met die supermarkt te maken heeft, helaas wilt die band geen antwoord geven, kun jij het vragen? mischien willen ze jouw wel antwoord geven?quote:Op maandag 23 september 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ooit gepost in een topic van Theone688
hoe toevallig
ik weet het ook nog steeds niet, want ze geven mijn ook geen antwoord.quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef Kerem het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet of dat lied iets met die supermarkt te maken heeft, helaas wilt die band geen antwoord geven, kun jij het vragen? mischien willen ze jouw wel antwoord geven?
O, had je het ook gevraagd dan?quote:Op maandag 23 september 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet het ook nog steeds niet, want ze geven mijn ook geen antwoord.
Wat precies is waarom jij hulp nodig hebt, omdat je dat zelf schijnbaar niet inziet.quote:
een jongen van 12 bv. die in jurk naar school gaat (ik bedoel geen transgender overigens) kiest er in jouw optiek dus voor om gepest te worden?quote:Op maandag 23 september 2024 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ontzettend pestbaar zijn
Nee, iemand die als een zwakzinnige op een forum post verdient het om als zwakzinnige behandeld te worden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:35 schreef Kerem het volgende:
[..]
een jongen van 12 bv. die in jurk naar school gaat (ik bedoel geen transgender overigens) kiest er in jouw optiek dus voor om gepest te worden?
Raar dat je in een jurk naar school gaan pestbaar gedrag vindt overigensquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:35 schreef Kerem het volgende:
[..]
een jongen van 12 bv. die in jurk naar school gaat (ik bedoel geen transgender overigens) kiest er in jouw optiek dus voor om gepest te worden?
Misschien even melden bij de apenrots dan maar?quote:Op maandag 23 september 2024 21:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat precies is waarom jij hulp nodig hebt, omdat je dat zelf schijnbaar niet inziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |