Ze zijn in de spelroom.. uitleg weekopdracht.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:32 schreef mario390 het volgende:
zijn alle wakker? en in de keuken?
Heb ik gemist ... Ah ze had handdoeken gewassen samen met de schoonmaakdoeken ....quote:Op woensdag 25 september 2024 15:03 schreef mario390 het volgende:
welke badkamer/ toilet heeft violeta niet gepoetst?
schijnbar heeft zij Strafdienst in WAsmachine-ruim
Nee is gratis en ik ben ook niet ingelogd of zo ... Misschien de VPN ff resetten .. bij blijft ie soms wel eens hangen .quote:Op woensdag 25 september 2024 15:14 schreef mario390 het volgende:
doe ik wel
vor de normale stream is niks te betalen of wel? ,misschien werkt het deswegen niet
Ze is idd een soort de baas voor het huishoudenquote:Op woensdag 25 september 2024 15:27 schreef mario390 het volgende:
achzo wanneer maite nini is de kann bestimmen
wie wat poetsen moet?
proton heb je toch ? Das wel een bekende en lijkt me niet langzaam, welke mogelijkheden heb je voor Spanje ?quote:Op woensdag 25 september 2024 15:32 schreef mario390 het volgende:
ik bbefürchte dat vpn is te langzaam
maar ik kenn me niet uit
mogelijkijden? het is geladen 28%quote:Op woensdag 25 september 2024 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
proton heb je toch ? Das wel een bekende en lijkt me niet langzaam, welke mogelijkheden heb je voor Spanje ?
ja dat is Spanjequote:Op woensdag 25 september 2024 15:53 schreef mario390 het volgende:
is dat spanie?? https://www.atresplayer.com/directos/lasexta/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |