https://www.telegraaf.nl/(...)n-dode-twee-gewondenquote:Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.
Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.
Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.
quote:Verdachte steekpartij Erasmusbrug blijft langer vastzitten
De verdachte van de steekpartij bij de Erasmusbrug van afgelopen donderdag blijft nog twee weken vastzitten. Bij de steekpartij kwam een man van 32 om het leven en raakte een man van 33 gewond. De verdachte Ayoub M. is een 22-jarige man uit Amersfoort.
Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van moord en poging tot moord met een terroristisch oogmerk. M. stak met twee messen om zich heen en kon uiteindelijk overmeesterd worden door een sportinstructeur die in de buurt lesgaf.
Het dodelijke slachtoffer was Duitse man die bij de Erasmusbrug aan het skaten was. De man die gewond raakte komt uit Zwitserland.
Rotterdamse rechtbankmedewerkers getuige
M. is een bekende van de politie. Hij kreeg eerder tbs met voorwaarden opgelegd omdat hij in 2022 zijn moeder had aangevallen en gestoken. Tijdens de aanval riep hij 'Allahoe akbar".
Het oordeel tot het langer vastzetten van de verdachte komt van de rechtbank Den Haag, en niet van de rechtbank Rotterdam. Omdat een aantal omstanders van de steekpartij werken bij de rechtbank in Rotterdam is besloten het proces niet in die stad te houden.
Zoek het op en post het hier.quote:Op maandag 23 september 2024 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe gaat het met de gewonde man?²
Dat is een soort van gezichtsbedrog. Ik merk er als overtuigd en praktiserende Moslim helemaal niks van. Dat doet me deugd. Onderschat het intellect van veel mensen niet. Ze zien gelukkig dat het om verwarde mensen gaat.quote:Op maandag 23 september 2024 15:53 schreef Cuendillar het volgende:
De tolerantie voor de islam neemt nu zienderogen af, zie ik. Hoe er nu in het openbaar (en dus in de media) wordt gesproken over de invloed van de islam op deze psychisch gestoorde mensen is goed om te zien.
Toch een stukje lafheid denk ik dan. Want in het echte leven ben ik nog overal welkom. En gelukkig maar, ik heb een goede inborst.quote:Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef sp3c het volgende:
toch is de PVV onlangs de grootste geworden ... en niet vanwege hun goed doorgerekende economics
Deze trend heeft zich jaren geleden al ingezet. De moskeeën zitten voller met jongeren en bekeerlingen dan ooit. Mooi om te zien, vooral dit laatste. Het geeft te denken, het geeft te denken.quote:Op maandag 23 september 2024 16:03 schreef Loverboii het volgende:
Kan 2 kanten opgaan, moslims klampen zich nog steviger vast aan hun religie
met je hoofddoekje niet meer overalquote:Op maandag 23 september 2024 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch een stukje lafheid denk ik dan. Want in het echte leven ben ik nog overal welkom. En gelukkig maar, ik heb een goede inborst.²
Die draag ik niet. Ik ben een vent.quote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
met je hoofddoekje niet meer overal
https://www.rijksoverheid(...)deeltelijk-verbieden
Als moslim zou je toch moeten weten dat je als vent je ook je hoofd moet bedekken?quote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die draag ik niet. Ik ben een vent.²
Hmm, dat zou een hele zorgwekkende ontwikkeling zijn, als steeds meer Westerlingen ook voor deze gewelddadige ideologie kiezen, waar men de dood boven het leven zet, hebben landen hier straks echt een groot probleem.quote:Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze trend heeft zich jaren geleden al ingezet. De moskeeën zitten voller met jongeren en bekeerlingen dan ooit. Mooi om te zien, vooral dit laatste. Het geeft te denken, het geeft te denken.²
Je wil te graag. Weet niet eens wat je zegt man. Probeer het nog eens. Ik ben redelijk bereidwillig.quote:Op maandag 23 september 2024 16:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Als moslim zou je toch moeten weten dat je als vent je ook je hoofd moet bedekken?
Maar die islam regels gelden niet voor mannen, maar vrouwen moeten die regels wel volgen... en dan nog zegt men dat hoofdoekjes geen vrouwenonderdrukking betekend.
maakt voor het argument niet uitquote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die draag ik niet. Ik ben een vent.²
Daarom. Ik merk er niks van. Voel me overal nog welkom.quote:
En zodra ze naar buiten lopen, bevinden ze zich weer in de realiteit van het verderfelijke Westen.quote:Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze trend heeft zich jaren geleden al ingezet. De moskeeën zitten voller met jongeren en bekeerlingen dan ooit. Mooi om te zien, vooral dit laatste. Het geeft te denken, het geeft te denken.²
Ja, wat ik al zei. Ze participeren ontzettend veelzijdig en navenand. Hoogopgeleid en verdienen goed. Ze staan hun mannetje wel. Mooie ontwikkeling is dat die Uncle Sam-mentaliteit van de 1ste generatie (en in mindere mate de 2de generatie) er inmiddels helemaal uit is. Ze weten wat ze willen, ze kennen de weg, en leggen die weg af met volle zakken. Prima.quote:Op maandag 23 september 2024 16:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En zodra ze naar buiten lopen, bevinden ze zich weer in de realiteit van het verderfelijke Westen.
Je zou er nóg verwarder door raken...
de stelling was dan ook niet dat de tolerantie voor jou zienderogen afneemt he ...quote:Op maandag 23 september 2024 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom. Ik merk er niks van. Voel me overal nog welkom.²
Nee, volgens Islam moeten mannen ook hun haar bedekken.quote:Op maandag 23 september 2024 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je wil te graag. Weet niet eens wat je zegt man. Probeer het nog eens. Ik ben redelijk bereidwillig.²
Dit roep je wel vaker.quote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef Zoddie het volgende:
Nee, volgens Islam moeten mannen ook hun haar bedekken.
Dus waarom doe jij dat niet? Ben jij geen moslim?
quote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zei. Ze participeren ontzettend veelzijdig en navenand. Hoogopgeleid en verdienen goed. Ze staan hun mannetje wel. Mooie ontwikkeling is dat die Uncle Sam-mentaliteit van de 1ste generatie (en in mindere mate de 2de generatie) er inmiddels helemaal uit is. Ze weten wat ze willen, ze kennen de weg, en leggen die weg af met volle zakken. Prima.²
Je hebt hier vast wel een bron voor? Anders kan ik niet anders dan dit wegzetten als geklets.quote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Nee, volgens Islam moeten mannen ook hun haar bedekken.
Dus waarom doe jij dat niet? Ben jij geen moslim?
En toch is het zo. Ik voel me nog overal welkom en ben graag gezien. Het helpt ook als je mensen (glim)lachend tegemoet gaat/komt en altijd een helpende hand biedt. Ik pluk daar de vruchten van.quote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
de stelling was dan ook niet dat de tolerantie voor jou zienderogen afneemt he ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |