abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215073271
twitter

quote:
Rotterdam - Bij een steekpartij aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam is een dode gevallen. Twee personen raakten zwaargewond, zo meldt de Rotterdamse politie.

Een man zou onder de brug wild om zich heen hebben gestoken, zo weten getuigen op de brug. Er is een aanhouding verricht. De aangehouden man is een van de gewonden. Een van de gewonden is naar het ziekenhuis gebracht. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig. De politie zegt op X druk bezig te zijn met het onderzoek.

Een en ander zou het gevolg zijn van een incident nabij museum Remastered aan het Willemsplein. Daar worden mensen opgevangen en zijn afzetlinten geplaatst.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-dode-twee-gewonden
  maandag 23 september 2024 @ 15:44:58 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215073279
Hoe gaat het met de gewonde man? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215073317
Kan wel in de OP.

https://nos.nl/artikel/25(...)ft-langer-vastzitten

quote:
Verdachte steekpartij Erasmusbrug blijft langer vastzitten

De verdachte van de steekpartij bij de Erasmusbrug van afgelopen donderdag blijft nog twee weken vastzitten. Bij de steekpartij kwam een man van 32 om het leven en raakte een man van 33 gewond. De verdachte Ayoub M. is een 22-jarige man uit Amersfoort.

Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van moord en poging tot moord met een terroristisch oogmerk. M. stak met twee messen om zich heen en kon uiteindelijk overmeesterd worden door een sportinstructeur die in de buurt lesgaf.

Het dodelijke slachtoffer was Duitse man die bij de Erasmusbrug aan het skaten was. De man die gewond raakte komt uit Zwitserland.

Rotterdamse rechtbankmedewerkers getuige
M. is een bekende van de politie. Hij kreeg eerder tbs met voorwaarden opgelegd omdat hij in 2022 zijn moeder had aangevallen en gestoken. Tijdens de aanval riep hij 'Allahoe akbar".

Het oordeel tot het langer vastzetten van de verdachte komt van de rechtbank Den Haag, en niet van de rechtbank Rotterdam. Omdat een aantal omstanders van de steekpartij werken bij de rechtbank in Rotterdam is besloten het proces niet in die stad te houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2024 15:51:50 ]
pi_215073337
De tolerantie voor de islam neemt nu zienderogen af, zie ik. Hoe er nu in het openbaar (en dus in de media) wordt gesproken over de invloed van de islam op deze psychisch gestoorde mensen is goed om te zien. Het werd ook eens tijd dat de vraag werd gesteld waarom een gestoorde persoon in het christendom op de hoek van de straat gaat staan zingen dat ie zo blij is dat Jezus nog leeft, en in de islam onschuldige mensen gaat doden.
Intolerant voor intolerantie
pi_215073358
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe gaat het met de gewonde man? :?

Zoek het op en post het hier. ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 23 september 2024 @ 15:58:06 #6
13462 BansheeBoy
pi_215073384
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 15:53 schreef Cuendillar het volgende:
De tolerantie voor de islam neemt nu zienderogen af, zie ik. Hoe er nu in het openbaar (en dus in de media) wordt gesproken over de invloed van de islam op deze psychisch gestoorde mensen is goed om te zien.
Dat is een soort van gezichtsbedrog. Ik merk er als overtuigd en praktiserende Moslim helemaal niks van. Dat doet me deugd. Onderschat het intellect van veel mensen niet. Ze zien gelukkig dat het om verwarde mensen gaat.

Mooi om te zien dat we er samen op uitrekken.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator maandag 23 september 2024 @ 16:01:09 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215073411
toch is de PVV onlangs de grootste geworden ... en niet vanwege hun goed doorgerekende economics
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215073432
Kan 2 kanten opgaan, moslims klampen zich nog steviger vast aan hun religie en gaan nog absurder gedrag vertonen (bvb burka) en gaan zo nog dieper de duisternis of ze zien in dat ze als idioten gedragen en laten hun religie varen.
  maandag 23 september 2024 @ 16:04:09 #9
13462 BansheeBoy
pi_215073441
quote:
88s.gif Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef sp3c het volgende:
toch is de PVV onlangs de grootste geworden ... en niet vanwege hun goed doorgerekende economics
Toch een stukje lafheid denk ik dan. Want in het echte leven ben ik nog overal welkom. En gelukkig maar, ik heb een goede inborst.

maandag 23 september 2024 @ 16:06:27 #10
13462 BansheeBoy
pi_215073461
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:03 schreef Loverboii het volgende:
Kan 2 kanten opgaan, moslims klampen zich nog steviger vast aan hun religie
Deze trend heeft zich jaren geleden al ingezet. De moskeeën zitten voller met jongeren en bekeerlingen dan ooit. Mooi om te zien, vooral dit laatste. Het geeft te denken, het geeft te denken.

Moderator maandag 23 september 2024 @ 16:08:11 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215073480
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch een stukje lafheid denk ik dan. Want in het echte leven ben ik nog overal welkom. En gelukkig maar, ik heb een goede inborst.

met je hoofddoekje niet meer overal

https://www.rijksoverheid(...)deeltelijk-verbieden
  maandag 23 september 2024 @ 16:08:45 #12
13462 BansheeBoy
pi_215073488
quote:
88s.gif Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
met je hoofddoekje niet meer overal

https://www.rijksoverheid(...)deeltelijk-verbieden
Die draag ik niet. Ik ben een vent.

pi_215073519
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als moslim zou je toch moeten weten dat je als vent je ook je hoofd moet bedekken?
Maar die islam regels gelden niet voor mannen, maar vrouwen moeten die regels wel volgen... en dan nog zegt men dat hoofdoekjes geen vrouwenonderdrukking betekend.
pi_215073525
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Deze trend heeft zich jaren geleden al ingezet. De moskeeën zitten voller met jongeren en bekeerlingen dan ooit. Mooi om te zien, vooral dit laatste. Het geeft te denken, het geeft te denken.

Hmm, dat zou een hele zorgwekkende ontwikkeling zijn, als steeds meer Westerlingen ook voor deze gewelddadige ideologie kiezen, waar men de dood boven het leven zet, hebben landen hier straks echt een groot probleem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 23 september 2024 @ 16:11:37 #15
13462 BansheeBoy
pi_215073534
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:10 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Als moslim zou je toch moeten weten dat je als vent je ook je hoofd moet bedekken?
Maar die islam regels gelden niet voor mannen, maar vrouwen moeten die regels wel volgen... en dan nog zegt men dat hoofdoekjes geen vrouwenonderdrukking betekend.
Je wil te graag. Weet niet eens wat je zegt man. Probeer het nog eens. Ik ben redelijk bereidwillig.

Moderator maandag 23 september 2024 @ 16:11:40 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215073535
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

maakt voor het argument niet uit
  maandag 23 september 2024 @ 16:13:20 #17
13462 BansheeBoy
pi_215073557
quote:
88s.gif Op maandag 23 september 2024 16:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
maakt voor het argument niet uit
Daarom. Ik merk er niks van. Voel me overal nog welkom. :)

pi_215073576
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zodra ze naar buiten lopen, bevinden ze zich weer in de realiteit van het verderfelijke Westen.
Je zou er nóg verwarder door raken...
  maandag 23 september 2024 @ 16:17:35 #19
13462 BansheeBoy
pi_215073591
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:15 schreef Tjoent het volgende:

[..]
En zodra ze naar buiten lopen, bevinden ze zich weer in de realiteit van het verderfelijke Westen.
Je zou er nóg verwarder door raken...
Ja, wat ik al zei. Ze participeren ontzettend veelzijdig en navenand. Hoogopgeleid en verdienen goed. Ze staan hun mannetje wel. Mooie ontwikkeling is dat die Uncle Sam-mentaliteit van de 1ste generatie (en in mindere mate de 2de generatie) er inmiddels helemaal uit is. Ze weten wat ze willen, ze kennen de weg, en leggen die weg af met volle zakken. Prima. :)

Moderator maandag 23 september 2024 @ 16:17:39 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215073593
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daarom. Ik merk er niks van. Voel me overal nog welkom. :)

de stelling was dan ook niet dat de tolerantie voor jou zienderogen afneemt he ...

al is die gezien de hoeveelheid werk die je me als mod oplevert de laatste paar dagen ook niet heel hoog
pi_215073595
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je wil te graag. Weet niet eens wat je zegt man. Probeer het nog eens. Ik ben redelijk bereidwillig.

Nee, volgens Islam moeten mannen ook hun haar bedekken.
Dus waarom doe jij dat niet? Ben jij geen moslim?
pi_215073600
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef Zoddie het volgende:
Dit roep je wel vaker.

Bron?
pi_215073603
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, wat ik al zei. Ze participeren ontzettend veelzijdig en navenand. Hoogopgeleid en verdienen goed. Ze staan hun mannetje wel. Mooie ontwikkeling is dat die Uncle Sam-mentaliteit van de 1ste generatie (en in mindere mate de 2de generatie) er inmiddels helemaal uit is. Ze weten wat ze willen, ze kennen de weg, en leggen die weg af met volle zakken. Prima. :)

:O
  maandag 23 september 2024 @ 16:19:29 #24
13462 BansheeBoy
pi_215073607
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Je hebt hier vast wel een bron voor? Anders kan ik niet anders dan dit wegzetten als geklets.

maandag 23 september 2024 @ 16:21:41 #25
13462 BansheeBoy
pi_215073622
quote:
88s.gif Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
de stelling was dan ook niet dat de tolerantie voor jou zienderogen afneemt he ...
En toch is het zo. Ik voel me nog overal welkom en ben graag gezien. Het helpt ook als je mensen (glim)lachend tegemoet gaat/komt en altijd een helpende hand biedt. Ik pluk daar de vruchten van.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')