Nee...quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Kunnen jullie niet beter lekker pb-en of dm-en met elkaar?
Nee, dankjewel. Jij daarentegen, wat is je ping?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Kunnen jullie niet beter lekker pb-en of dm-en met elkaar?
Uberhaupt...quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef Killumination het volgende:
[..]
Nee, dankjewel. Jij daarentegen, wat is je ping?
Wat is een ping?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je hebt wel lichtelijk issues?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uberhaupt...
"Islamitisch recht"
Niet dusdanig dat ik pretendeer dat ik 'goddelijke openbaringen' krijg... jij?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:03 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je hebt wel lichtelijk issues?
Je begint ineens en uit het niets over islamitisch recht wanneer ik mij tot een ander richt? Weet je zeker dat alles goed met je gaat?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet dusdanig dat ik pretendeer dat ik 'goddelijke openbaringen' krijg... jij?
Vreemd ook, niet, dat dat soort hemelse boodschappen altijd enorm klote uitpakken voor homo's en vrouwen
Dit soort escapisme werkt wellicht bij eencellige organismen, de ietwat geėvolueerde lezer begrijpt wel dat het uberhaupt achterlijk is dat je in 2024 nog spreekt over tweederangsburgers en slaven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:07 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je begint ineens en uit haar niets over islamitisch recht wanneer ik mij tot een ander richt? Weet je zeker dat alles goed met je gaat?
Je hebt oprecht opmerkelijke hersenactiviteit daarboven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit soort escapisme werkt wellicht bij eencellige organismen, de ietwat geėvolueerde lezer begrijpt wel dat het uberhaupt achterlijk is dat je in 2024 nog spreekt over tweederangsburgers en slaven.
Precies waarom islamisme ook een probleem is.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef Killumination het volgende:
[..]
Heel bijzonder allemaal.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uberhaupt...
"Islamitisch recht"
Ik doorzie vooral je propaganda.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:11 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je hebt oprecht opmerkelijke hersenactiviteit daarboven.
[..]
[..]
Heel bijzonder allemaal.
Niets ontgaat jou mijn waarde. Zelfs niet door mij niet gebruikte woorden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik doorzie vooral je propaganda.
Wat religieuze glibberij betreft, absoluut nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:13 schreef Killumination het volgende:
[..]
Niets ontgaat jou mijn waarde.
Precies.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat religieuze glibberij betreft, absoluut niet
De welwillende lezer ziet vooral hoe je een anachronistisch beeld schetst van slaven en vrijen, in een maatschappij waarin slavernij al een tijdje verboden is, omdat we hier ietsje verder zijn met het concept 'nadenken'.quote:
Ik heb woorden als vrijen en islamitisch recht niet eens in de spreekwoordelijke mond genomen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De welwillende lezer ziet vooral hoe je een anachronistisch beeld schetst van slaven en vrijen, in een maatschappij waarin slavernij al een tijdje verboden is, omdat we hier ietsje verder zijn met het concept 'nadenken'.
Nadenken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:18 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik heb woorden als vrijen en islamitisch recht niet eens in de spreekwoordelijke mond genomen.
Niet echt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:22 schreef Killumination het volgende:
Je hebt serieus issues, als er geen uitspraken worden gedaan waar je op hoopt / verwacht / waarmee je iets kunt leg je maar iemand iets in de mond. Treurig wel.
Ik waan me weer in de kleuterklasquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:11 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je hebt oprecht opmerkelijke hersenactiviteit daarboven.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik waan me weer in de kleuterklas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |