Of op de bijrijdersstoel. Tenzij de vrouw van TS 2 meter isquote:Op maandag 23 september 2024 11:32 schreef maily het volgende:
Laat de puber achter degene met de kortste benen gaan zitten.
Vergelijken op autoweek carbase of carsized.comquote:Op maandag 23 september 2024 10:23 schreef stinkie het volgende:
Iemand toevallig ervaring met beide en iets over de beenruimte achter kan zeggen? Ik geloof wel dat ik met mijn 185 primqa kan rijden, maar er moet ook nog een puber van 194 achter mij kunnen zitten.....
Anders wordt het zoeken naar nog iets groters
het is niet een van de auto’s waar je om vraagt, maar ik ben zelf 1.90 en zou nog prima achter mij zelf kunnen zitten in een vw arteonquote:Op maandag 23 september 2024 10:23 schreef stinkie het volgende:
Iemand toevallig ervaring met beide en iets over de beenruimte achter kan zeggen? Ik geloof wel dat ik met mijn 185 primqa kan rijden, maar er moet ook nog een puber van 194 achter mij kunnen zitten.....
Al een oplossing gevonden?quote:Op maandag 23 september 2024 10:23 schreef stinkie het volgende:
Na de eerste briljante ingevingen hier waar ik natuurlijk niet opgekomen was :’)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |