SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat![]()
Robbie Williams....quote:Op zondag 22 september 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus HC, geld gaat niet bijdragen aan je gevoel. Dat denk je misschien, maar nee. En ik weet het van beide kanten voor en na mijn depressie was geld nooit een issue. Het verandert geen ene fuck! Sorry voor het taalgebruik.
En zo zijn er heel veel celebs met een depressie.![]()
Oké.quote:Op zondag 22 september 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
stukje context voor de rest boeit het me niet?
♡♡♡♡![]()
Niet mee eens.quote:Op zondag 22 september 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus HC, geld gaat niet bijdragen aan je gevoel. Dat denk je misschien, maar nee. En ik weet het van beide kanten voor en na mijn depressie was geld nooit een issue. Het verandert geen ene fuck! Sorry voor het taalgebruik.
Maar geen zin in gedoe.♡♡♡♡![]()
mag duidelijk zijn he ook voor de rest, soms happy snap ik jouw totaal niet. maargoed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geld kan je echt wel ff blijer maken, maar onderliggende issues worden er niet mee opgelost.quote:Op zondag 22 september 2024 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Maar geen zin in gedoe.![]()
Geld gaat een depressieve gedachte niet oplossen, maar goed. Ik wil eigenlijk niet terug denken aan die periode.quote:Op zondag 22 september 2024 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Robbie Williams....
En zo zijn er heel veel celebs met een depressie.Lach met een schone bips![]()
Geld maakt uiteraard niet dat je niet depressief bent.quote:Op zondag 22 september 2024 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Robbie Williams....
En zo zijn er heel veel celebs met een depressie.
Maar je kunt wel makkelijker je omstandigheden creëeren.♡♡♡♡![]()
Never mindquote:Op zondag 22 september 2024 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Geld kan je echt wel ff blijer maken, maar onderliggende issues worden er niet mee opgelost.♡♡♡♡![]()
Jij vraagt hoe t gaat met mij. Ik zeg dat. Jij vertelt over jezelf.quote:Op zondag 22 september 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
mag duidelijk zijn he ook voor de rest, soms happy snap ik jouw totaal niet. maargoed.
Ehhhh
♡♡♡♡![]()
Goh, wat een trieste TT...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja het is vrij moeilijk om een potje depri te zijn op je privé jacht bij de Bahama's met een Martini in je klauwen met een harem aan je voeten die je aanbidt zolang je de poen maar lekker laat wapperen.quote:Op zondag 22 september 2024 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geld maakt uiteraard niet dat je niet depressief bent.
Maar je kunt wel makkelijker je omstandigheden creëeren.![]()
jajaja maakt niet uit wij praten vaak langs elkaar heen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2024 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vraagt hoe t gaat met mij. Ik zeg dat. Jij vertelt over jezelf.
Ehhhh
erg niet echt denk,. toch?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Whehe ja sorry, ik kon ff niks anders verzinnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goftedomme, wanneer gaan jullie 2 een keer met elkaar daten zeg?quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja maakt niet uit wij praten vaak langs elkaar heen ofzo.
erg niet echt denk,. toch?![]()
Dat kan prima.quote:Op zondag 22 september 2024 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is vrij moeilijk om een potje depri te zijn op je privé jacht bij de Bahama's met een Martini in je klauwen met een harem aan je voeten die je aanbidt zolang je de poen maar lekker laat wapperen.
Maar je hebt iig je basis op orde en je kunt een privé psycholoog en kok en huishoudster in huren.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Ik neem al niet eens meer de moeite een OP te maken hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Whahaha - was met een knipoog hoorquote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja sorry, ik kon ff niks anders verzinnen!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Omdat jij vooral met jezelf bezig bent.quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja maakt niet uit wij praten vaak langs elkaar heen ofzo.
erg niet echt denk,. toch?
Prima hoor. Maar vraag dan niet hoe t gaat.♡♡♡♡![]()
Ow je kunt niet bij de Riagg terecht en hebt niet genoeg knaken om buiten de ziektekostenverzekering een psych te betalen?quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kan prima.
Maar je hebt iig je basis op orde en je kunt een privé psycholoog en kok en huishoudster in huren.
Ja dat is wel behoorlijk zuur, maar met de juiste diagnoses kun je die ellende wel omzeilen.![]()
tja ik haat happy niet ofzo, hahaha we zijn het gewoon soms oneens enzo. en magquote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Goftedomme, wanneer gaan jullie 2 een keer met elkaar daten zeg?
Do what you love, love what you do!![]()
Dat moet je ook niet doen, want je verdient ook punten na jouw LaPo.quote:Op zondag 22 september 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik neem al niet eens meer de moeite een OP te maken hier
Met een nieuw topic door jezelf doe je een zelfbolk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: