Omdat jij geen genoegen neemt met Nederlandse producten.quote:Op zondag 22 september 2024 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom moeten dit soort dingen alleen in duitsland verkrijgbaar zijn altijd???
Ik heb nog een paar flesjes bubble tea in de koelkast voor vanavond mss!quote:Op zondag 22 september 2024 19:49 schreef Näsenbar het volgende:
Die is heerlijk met bubble tea erbij!
Waarom genoegen nemen met A als A tot Z in Duitsland verkrijgbaar is?quote:Op zondag 22 september 2024 19:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdat jij geen genoegen neemt met Nederlandse producten.
Nou dan verkas je toch naar Duitsland en registreer je op een Duitse variant van FOK! zodat je je topicaids hier niet meer hoeft te plaatsen.quote:Op zondag 22 september 2024 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met A als A tot Z in Duitsland verkrijgbaar is?![]()
Buurlanden, maar toch hebben ze 20 keer zoveel keus
welke site is daquote:Op zondag 22 september 2024 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nou dan verkas je toch naar Duitsland en registreer je op een Duitse variant van FOK! zodat je je topicaids hier niet meer hoeft te plaatsen.
Wajoo! Dat is echt slim! Ik laat die van mij altijd bezorgen....quote:Op zondag 22 september 2024 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar flesjes bubble tea in de koelkast voor vanavond mss!
Geen zorgen, Faber en Wilders gaan TS eind dit jaar het land uit zetten.quote:Op zondag 22 september 2024 19:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdat jij geen genoegen neemt met Nederlandse producten.
ja da nietquote:Op zondag 22 september 2024 19:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zoek je zelf maar op
Alsof dit kabinet überhaupt het einde van het jaar gaat halenquote:Op zondag 22 september 2024 19:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Geen zorgen, Faber en Wilders gaan TS eind dit jaar het land uit zetten.
bij de toko hebben ze pre-made bubble tea. Blijft een aantal dagen goedquote:Op zondag 22 september 2024 19:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wajoo! Dat is echt slim! Ik laat die van mij altijd bezorgen....
Maar dan moet je wel naar de toko..quote:Op zondag 22 september 2024 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
bij de toko hebben ze pre-made bubble tea. Blijft een aantal dagen goed
ga je toch een paar keer per week naartoe, dus wel handig. Waar moet je anders Zuid-Chinese matcha kopen?quote:Op zondag 22 september 2024 19:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel naar de toko..
In China? Maar dat is ook ver weg..quote:Op zondag 22 september 2024 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ga je toch een paar keer per week naartoe, dus wel handig. Waar moet je anders Zuid-Chinese matcha kopen?
wat de fuck is het? het ziet eruit als worst, maar dat is het dus niet want het is veganquote:Op zondag 22 september 2024 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
[ [url=https://www.knuspr.de/cdn-cgi/image/f=auto,w=500,h=500,q=75/https://cdn.knuspr.de/ima(...)92149.jpg]afbeelding[/url] ]
Al 2 van deze pakken op... voel mn aderen al dichtslibben. GODENVOER
Het is puur natuurquote:Op woensdag 25 september 2024 15:38 schreef Danny het volgende:
[..]
wat de fuck is het? het ziet eruit als worst, maar dat is het dus niet want het is vegan
quote:Gestructureerd sojameel (24%), zonnebloemolie, drinkwater, wortels, soja-eiwit (2,4%), keukenzout, zetmeel, specerijen, dextrose, specerijenextracten, tomatenpoeder, suiker, gerookte maltodextrine, stabilisator: natriumacetaat; antioxidant: ascorbinezuur; verdikkingsmiddel: verwerkt euchema-wier, methylcellulose; kleurstof: bčta-rood; natuurlijke smaakstof, eetbare schil van alginaat (coatingmiddel: natriumalginaat; verstevigingsmiddel: calciumchloride).
Soort vegan droge worst.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:38 schreef Danny het volgende:
[..]
wat de fuck is het? het ziet eruit als worst, maar dat is het dus niet want het is vegan
Dat zijn allemaal natuurlijke ingrediënten ja.quote:
Had daar al gekeken, maar dan betaal je godverdomme 12,50 eur verzendkostenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Wantie het volgende:
Je kunt het via internet krijgen...
https://handltyrol.myshopify.com/
Tja, het moet ook vanaf de fabrikant in Oostenrijk naar Nederland worden verzondenquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had daar al gekeken, maar dan betaal je godverdomme 12,50 eur verzendkosten
Zit er ook in: tomatenpoeder.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar op het plaatje staat dat het van tomaten is gemaakt!
Ken je deze?quote:Op zondag 22 september 2024 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
[ [url=https://www.knuspr.de/cdn-cgi/image/f=auto,w=500,h=500,q=75/https://cdn.knuspr.de/ima(...)92149.jpg]afbeelding[/url] ]
Al 2 van deze pakken op... voel mn aderen al dichtslibben. GODENVOER
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |