Het lijkt mij kapot saai om al je loopjes dezelfde afstand en tempo te lopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:02 schreef Evangelion het volgende:
Over Strava en stoer gesproken
Ik ken 2 gasten die lopen ALTIJD
- 3-4x per week
- 15-20km
- Rond 4:00 min/km pace (consistent over de hele run)
Dat vind ik gewoon irritant.
Enerzijds jaloers op die consistente snelheid, aan de andere kant denk ik dit is toch geen effectieve training.
1 ervan liep vroeger supersnelle marathons en is nu te druk om echt gestructureerd te trainen, dus die begrijp ik nog.
Maar die andere loopt nu gewoon marathons (PR vergelijkbaar met mij, ik iets sneller muahaha).
Comparison is the thief of joy
Ik vind de herfst wel prima eigenlijk, zeker voor hardlopen. Ik heb een dun windjack/regenjasje met capuchon en dat is superhandig. Ben niet bang voor natte voeten. En echt koud is het meestal nog nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we van de herfst? Ik ben echt een mooiweerloper. Met regen en harde wind vind ik hardlopen gewoon niet leuk. Buiten zijn in het algemeen niet, eigenlijk.
Gisteren dus maar weer eens een uur gezwommen om toch te sporten. Zoveel spierpijn als vandaag heb ik in maanden niet gehad.
Vroeg donkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we van de herfst? Ik ben echt een mooiweerloper. Met regen en harde wind vind ik hardlopen gewoon niet leuk. Buiten zijn in het algemeen niet, eigenlijk.
Gisteren dus maar weer eens een uur gezwommen om toch te sporten. Zoveel spierpijn als vandaag heb ik in maanden niet gehad.
Heb je een tip voor een fijn regenjack? Heb er voor de kinderen een van de decathlon. Maar ik ben zelf altijd bang dat dat snel zweterig wordt en probeer dus zelf de regen altijd te omzeilen tot nu toequote:Op vrijdag 27 september 2024 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Op elke weersverschijnsel valt te kleden. Ik vind het ook niet meer erg om in de regen te lopen nu ik een fijn regenjack heb. Alleen totaal overstroomde paden en zeiknatte schoenen zijn wat minder.
Ook benieuwdquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een fijn regenjack? Heb er voor de kinderen een van de decathlon. Maar ik ben zelf altijd bang dat dat snel zweterig wordt en probeer dus zelf de regen altijd te omzeilen tot nu toe
Je bent niet de enige. Massaal geblesseerd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:36 schreef valleilijn het volgende:
Nou ik heb met pijn in m'n hart toch maar besloten de marathon van Amsterdam te laten lopen , ook even met een fysio gesproken en het lijkt niet echt haalbaar en een grote kans me dan alleen maar verder te blesseren als ik het zou forceren![]()
Startbewijs is staat online, zijn er hier nog geinteresseerden? Of kennen jullie mensen die nog een startbewijs zoeken?
https://atleta.cc/e/nhIVu(...)ZV5/162b3030a72034d3
quote:528 tickets available • 2,431 tickets sold
Oh dat is klote heequote:Op vrijdag 27 september 2024 12:36 schreef valleilijn het volgende:
Nou ik heb met pijn in m'n hart toch maar besloten de marathon van Amsterdam te laten lopen , ook even met een fysio gesproken en het lijkt niet echt haalbaar en een grote kans me dan alleen maar verder te blesseren als ik het zou forceren![]()
Startbewijs is staat online, zijn er hier nog geinteresseerden? Of kennen jullie mensen die nog een startbewijs zoeken?
https://atleta.cc/e/nhIVu(...)ZV5/162b3030a72034d3
Fusion is prijzig, maar wel echt kwaliteitsspul. Ik heb deze, maar dan uiteraard de herenuitvoering:quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een fijn regenjack? Heb er voor de kinderen een van de decathlon. Maar ik ben zelf altijd bang dat dat snel zweterig wordt en probeer dus zelf de regen altijd te omzeilen tot nu toe
koude handenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Maar als ik mijn ideale omstandigheden mag kiezen: een paar graden vorst, windstil en met een zonnetje.
Fusionquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:35 schreef En1gma het volgende:
[..]
Fusion is prijzig, maar wel echt kwaliteitsspul. Ik heb deze, maar dan uiteraard de herenuitvoering:
https://nl.fusionworld.co(...)riant=36420180476055
Dat is wel jammer. Maar goed, met pijn in je hart kan je beter niet lopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:36 schreef valleilijn het volgende:
Nou ik heb met pijn in m'n hart toch maar besloten de marathon van Amsterdam te laten lopen
Ik heb deze. Hij is niet ideaal als je toch nog een beetje warmte hebt, want dan kan-ie toch een beetje zweterig zijn. Maar bij regen beschermt-ie me toch goed:quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ook benieuwd![]()
En is een regenjack niet warm met lopen? Aangezien het als het goed is weinig lucht doorlaat.
Ik vind de herfst niet erg om te lopen. Als het kan omzeil ik de regen maar ach. Vroeg donker of laat licht vind ik lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |