abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 september 2024 @ 19:23:31 #151
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215066789
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Vraag me af hoe die Zwitser het er levend vanaf heeft kunnen brengen. Kon die ondanks gestoken te zijn wegrennen? Gezien het die terrorist echt ging om mensen doden (had hij niet 20 keer ingestoken op degene die dood is?) zou je verwachten dat hij die Zwitser niet na 1 steek laat voor wat het is.
Andere mensen hebben ook ingegrepen. Heb het filmpje gekeken en zeker 5 mannen hebben hem met stoelen en tafels in een hoek gedreven en 1 gooide zelfs een deur leek het wel op hem.
Was het ook niet vlakbij een kickbox centrum? Ik vind het echt zo stoer hoe ze terug hebben gevochten ipv weg te rennen.
Ik denk dat mijn eerste reactie zou zijn om de benen te nemen :@
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215066832
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Andere mensen hebben ook ingegrepen. Heb het filmpje gekeken en zeker 5 mannen hebben hem met stoelen en tafels in een hoek gedreven en 1 gooide zelfs een deur leek het wel op hem.
Was het ook niet vlakbij een kickbox centrum? Ik vind het echt zo stoer hoe ze terug hebben gevochten ipv weg te rennen.
Nee dat is van een later moment. Het begon in een parkeergarage waar hij de Zwitser stak en toen is hij buiten die skater gaan doodsteken en daarna is hij naar dat gebouw gegaan waar die mannen hem tegenhielden en de kickbokser hem klapte.

Dus of hij dacht dat die Zwister goed genoeg gestoken was dat hij hem voor dood kon laten liggen of hij ging snel verder om gauw zoveel mogelijk extra mensen te doden/verwonden of die Zwitser kon ondanks verwonding wegrennen.
pi_215067974
twitter
pi_215068007
En dan heeft ie niet eens Nederlanders neergestoken :') was toen op Amsterdam CS ook toch, dat er twee toeristen gewond waren geraakt?
Tap tap tap
pi_215068167
Ach. ;( Kom je uit Duitsland, word je hier doodgestoken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 22 september 2024 @ 21:49:08 #156
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215068206
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215068242
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik zou een koran voor zijn ogen verbranden, gewoon om hem nog wat gekker te maken
  zondag 22 september 2024 @ 22:00:29 #158
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215068271
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Als je deze tweet analyseert kun je echt merken dat het hem ontzettend veel pijn doet dat het nu 100% om een verwarde persoon gaat. Als je reverse gaat engineren kan je niet anders concluderen dan dat hier eigenlijk in de meeste gevallen sprake van is. Het doet hem pijn, maar hij moet zijn ego niet belangrijker maken dan het leed van de échte slachtoffers en nabestaanden.

Bij hem doet het pijn. Prima. Ik voel me er juist goed bij want het bevestigt, onderstreept en fundeert wat ik al die tijd heb geroepen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 22 september 2024 @ 22:01:54 #159
13462 BansheeBoy
pi_215068279
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ach. ;( Kom je uit Duitsland, word je hier doodgestoken.
Ja, het leven hangt aan hele vreemde toevalligheden aan elkaar. Wij geloven wel dat er altijd een soort van wijsheid achter zit.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 22 september 2024 @ 22:04:07 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215068291
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, het leven hangt aan hele vreemde toevalligheden aan elkaar. Wij geloven wel dat er altijd een soort van wijsheid achter zit.

Als je gelooft dat er "een soort van wijsheid achter zit" dan beweer je dus min of meer dat het de hand van God is geweest...

Ik vind het nogal wat om met dat soort termen: "er zit een soort van wijsheid achter" allerlei misdrijven goed te praten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 september 2024 @ 22:04:54 #161
13462 BansheeBoy
pi_215068297
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 22:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je gelooft dat er "een soort van wijsheid achter zit" dan beweer je dus min of meer dat het de hand van God is geweest...
Die wijsheid moet je meer op macroniveau zien.

zondag 22 september 2024 @ 22:05:55 #162
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215068303
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:21 schreef PlayaRico het volgende:
Het dodelijke slachtoffer.

[ afbeelding ]
Toch wel triest om zo een foto van iemand te zien. Ineens ben je er niet meer door een al jaren doorgedraaide hoogdebiel die waarschijnlijk in de toekomst nog meer slachtoffers gaat maken.
  zondag 22 september 2024 @ 22:06:49 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215068308
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier zit geen wijsheid achter maar pure achterlijkheid.
  zondag 22 september 2024 @ 22:10:02 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215068331
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die wijsheid moet je meer op macroniveau zien.

Doen ze in Gaza zeker ook... denken dat er vast wel "een soort wijsheid achter zit"?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215068336
quote:
16s.gif Op zondag 22 september 2024 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nog niet hoog genoeg
Aparte reactie. Ben je een racist?
  zondag 22 september 2024 @ 22:11:30 #166
13462 BansheeBoy
pi_215068343
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Doen ze in Gaza zeker ook... denken dat er vast wel "een soort wijsheid achter zit"?
Ja, alles.

zondag 22 september 2024 @ 22:11:31 #167
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215068344
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als je deze tweet analyseert kun je echt merken dat het hem ontzettend veel pijn doet dat het nu 100% om een verwarde persoon gaat. Als je reverse gaat engineren kan je niet anders concluderen dan dat hier eigenlijk in de meeste gevallen sprake van is. Het doet hem pijn, maar hij moet zijn ego niet belangrijker maken dan het leed van de échte slachtoffers en nabestaanden.

Bij hem doet het pijn. Prima. Ik voel me er juist goed bij want het bevestigt, onderstreept en fundeert wat ik al die tijd heb geroepen.

Wacht nou maar even de rechtszaak af, denk dat het OM meer informatie bij elkaar verzamelt dan jij n.a.v. een paar nieuwsberichten. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215068382
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, alles.

Jouw God is waardeloos
  zondag 22 september 2024 @ 22:15:35 #169
13462 BansheeBoy
pi_215068387
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wacht nou maar even de rechtszaak af, denk dat het OM meer informatie bij elkaar verzamelt dan jij n.a.v. een paar nieuwsberichten. :')
Ja daar heb gelijk in. Maar wat ik moet weten weet ik al, en is in lijn met mijn feitelijke vermoedens. Ik neem dus vast een voorschotje op mijn blijdschap. :)

pi_215068394
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Verward is het nieuwe woord voor inteelt?
pi_215068398
quote:

[..]

Ik vind het nogal wat om met dat soort termen: "er zit een soort van wijsheid achter" allerlei misdrijven goed te praten.
En andersom zou je ook kunnen beweren dat Ayoub tegen de wil van God is ingegaan door uit eigen initiatief een onschuldig persoon te doden, en mogen wij hem middels het oog om oog, tand om tand principe hiervoor straffen door hem ook om te brengen. Het leuke van geloof is dat je het allemaal zo kunt interpreteren zoals het je het beste uitkomt.
  zondag 22 september 2024 @ 22:22:34 #172
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215068442
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 22:10 schreef Ixia het volgende:

[..]
Aparte reactie. Ben je een racist?
:')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 22 september 2024 @ 22:24:33 #173
13462 BansheeBoy
pi_215068455
quote:

[..]

Ik wil er geen thelogie lesje van maken. Maar wij Moslims geloven er in dat niets gebeurd zonder de Wil van God. God is Almachtig. Als hij iets niet wilt gebeurt het niet. Maar God is ook Alwijs. Vandaar dus de Wijsheid.

zondag 22 september 2024 @ 22:26:50 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215068478
Zijn er ooit wel eens gesprekken in de verscheidene migranten/moslim/-gemeenschappen over hoe men om kan gaan met mensen die van het padje afraken? Of bedekt men daar graag alles met de mantel der liefde en laat men extremistische uitingen ongemoeid en onbetwist en psychopatisch agressief gedrag aangifteloos.

Trekt niemand even aan de bel daarzo? Dat is de onderliggende vraag. Of ziet men dat als verraad aan de vijand oid.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_215068489
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 22:26 schreef SpecialK het volgende:
Zijn er ooit wel eens gesprekken in de verscheidene migranten/moslim/-gemeenschappen over hoe men om kan gaan met mensen die van het padje afraken? Of bedekt men daar graag alles met de mantel der liefde en laat men extremistische uitingen ongemoeid en onbetwist en psychopatisch agressief gedrag aangifteloos.

Trekt niemand even aan de bel daarzo? Dat is de onderliggende vraag. Of ziet men dat als verraad aan de vijand oid.
Ik weet niet. Heb jij zulke gesprekken in je omgeving als er weer eens een Nederlander van het padje af is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')