quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe spannend wil je deze week doen zeg![]()
4,50
4,70
4,82
5,10
5,15
5,25
6,47
7,77
7,83
Windsnelheid - windrichting - luchtdruk is geschat natuurlijk maar elk verandering kan weer plaatsverschuivingen veroorzakenwe gaan het zien
Het is nog spannender gewordenquote:
Omg ik hoop op goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is nog spannender gewordenuitslag komt eraan
Woow! Dat ligt heel dicht bijelkaar!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 09:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 48 weer voorbij en met nog 5 weken te gaan beloven dit spannende weken te worden, wie pakt de minste punten en wie pakt de meeste of gaat als nog 1 vergeten?Deze week is het in ieder geval weer heeeel spannend, want vrijwel iedereen ligt heel dicht op elkaar, vooral tot de 5de plek zit iedereen in de 4 punten! Laten we snel gaan kijken wie de winst pakt!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 4,60 punten is geworden: @:12Beaufort
Op de 2de plek met 4,62 punten is geworden: @:GarlandBriggs
Op de 3de plek met 4,70 punten is geworden: @:StarhopperGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week
Deze trofee gaat deze week naar: @:INViCTuS ! De zonuren en luchtdruk hebben dankzij de korte verschillen in de punten jou toch op de laatste plek gezet.
Beste prestatie:
Temp max: @:GarlandBriggs met 0,4 graden verschil.
Temp min: @:Starhopper met 0,8 graden verschil.
Neerslag: 7 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:12Beaufort met 0,9 uren verschil.
Gem wind: @:SpeedyGJ met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Frutsel met 1 richting verschil.
Luchtdruk: @:GarlandBriggs met 0,0hpa verschil.
Lekker bezig hoor, flinke inhaal slagquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Woow! Dat ligt heel dicht bijelkaar!!![]()
3e plekkie
![]()
![]()
Gefeliciteerd ook medepodiumtijgers![]()
![]()
Ja en ik van mijn 5de plekkie, had ik die zonuren en temperatuur nou maar zo gelaten toen ik em had ingevuldquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:48 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:12Beaufort @:GarlandBriggs en @:Starhopper![]()
Ik baal wel van mijn 4e plekkie
Welkom terugquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:05 schreef Stephan5 het volgende:
Mogge! Op 6 december krijgen we dit weerbeeld.![]()
1 Min. temp (graden C): 3,1
2 Max. temp (graden C): 12,7
3 Neerslag (mm): 4.0 mm
4 Zon (uren): 1,5 u
5 Windsnelheid (m/s): 2,6
6 Windrichting (graden): ZW
7 Luchtdruk (hPa): 1004 hPa
Ja dit keer waren de verschillen heel klein inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
2ezeer nice..had net zo goed 6e kunnen zijn. Wat een kleine verschillen!
Podium monsters.... gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |