Okequote:Op zondag 10 november 2024 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 Min. temp (graden C): 25,1
2 Max. temp (graden C): 35,2
3 Neerslag (mm): 145
4 Zon (uren): 2
5 Windsnelheid (m/s): 50
6 Windrichting (graden): NW
7 Luchtdruk (hPa): 902
Ben jij ff blij dat je het niet vergeten bent om aan te passenquote:Op zondag 10 november 2024 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Natuurlijk meende ik niks van die overzicht hahaheb em aangepast
Ik had em al klaar staan, als er wel wat tussen kwam had ik alleen op enter hoeven drukkenquote:Op maandag 11 november 2024 08:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat je het niet vergeten bent om aan te passen
Ik had ZO gedaan, ik zou Z doen omdat het nog niet helemaal duidelijk was....had ik dat nou maar gedaan!quote:Op maandag 11 november 2024 14:13 schreef Frutsel het volgende:
Zaterdag stand er nog een mooie ONO wind voor vrijdag.
Nu gewoon ZW
Kansloos weer dit
Internetstoringquote:Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had em al klaar staan, als er wel wat tussen kwam had ik alleen op enter hoeven drukken dus vergeten doe ik echt niet
4G / eventueel 0.5 punten dan maar incasseren. Ik zal voor de lol eens die gegevens erbij zetten voor me zelf om te kijken hoeveel punten ik zou pakkenquote:
Gefeliciteerd @butz0rs en @ Starhopper en ikzelfquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Dames en heren, het is weer tijd voor de 46ste uitslag van dit jaar! Ook deze keer hebben weer prima weg geleverd en dat zien we terug aan de scores want die zijn prima te noemen vooral bij de nummer 1. We zien ook Helaas moest 1 iemand met 3 punten pakken omdat die verdoemde windrichting toch een hele andere kant opging. Wie dit zijn gaan we nu zien![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 1.95 punten is geworden: @:Butz0rs
Op de 2de plek met 2.98 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 3de plek met 3.33 punten is geworden: @:StarhopperGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week
Deze week pakt @:Frutsel de misser van de week trofee, de windrichting blies jou helemaal naar beneden waardoor jij helemaal onderaan komt te staan. Hopelijk is volgende week de windrichting wel jou vriend![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:Starhopper met 0,0 graden verschil.
Temp min: @:Butz0rs met 0,0 graden verschil.
Neerslag: 8 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:Aloa met 0,6 uren verschil.
Gem wind: @:SpeedyGJ met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Starhopper met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Butz0rs met 0,3hpa verschil.
We zien voor het eerst dat er 2 van de 7 elementen juist zijn geraden door 1 van jullie! Knappe prestatie dames en heren, jongens en meisjes
Was het niet vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zonde!! Zul je net zien. Hoe was Seoul?
Morgen niet vergeten he!
.ik zat met de tijd daar ook bijna mis maar was gelukt (voordeel 2 uur later daar en laatste week uur later) en ja Egypte..was fantastisch..
Ja dat had ik al voorspeldquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Misser van de week
Deze week pakt @:Frutsel de misser van de week trofee, de windrichting blies jou helemaal naar beneden waardoor jij helemaal onderaan komt te staan. Hopelijk is volgende week de windrichting wel jou vriend![]()
En daarom altijd bij herinneringen effe checken of je gegevens nog goed zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat had ik al voorspeld![]()
Dat krijg je van op zaterdag wat getalletjes overnemen
Veelal vaak geen tijd, te druk en vergetenquote:Op zondag 17 november 2024 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En daarom altijd bij herinneringen effe checken of je gegevens nog goed zijn
Ja die heb je goed gedaan deze keerquote:
OMG! YESSSS!!!!!!!!!!!!!!!! IK KAN NOG DERDE WORDEN??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! IK GA HEEL ERG MIJN BEST DOEN NUquote:Op zondag 17 november 2024 14:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik gooi alvast de eerste herinnering in![]()
@:Butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:12beaufort
Succes jongens en meisjes, dames en heren! We hebben nog 6 voorspellingen te gaan. Mensen die extra hun best moeten doen zijn:
Aloa VS MissHobje - Puntenverschil: 8.03
Frutsel VS Starhopper - Puntenverschil: 7
Starhopper - GarlandBriggs - Puntenverschil: 10.66
Voor mij is het bijna niet meer in te halen, ik had namelijk een foutje ontdekt waarbij excel 1 week niet mee nam door alleen maar een . voor de cijfergoed ik heb dat recht gezet en helaas was dat wel een week waar we veel punten hadden
Ook de rest lopen zover uit elkaar dat inhalen helaas niet meer gaat lukken tenzij iemand nog een week gaat missen
Nouuu dat dan ook nog nietquote:Op zondag 17 november 2024 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
OMG! YESSSS!!!!!!!!!!!!!!!! IK KAN NOG DERDE WORDEN??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! IK GA HEEL ERG MIJN BEST DOEN NU![]()
Ooh ik zag geen 4e persoon staan. Dus ik dacht dat ik misschien nog 3e kon wordenquote:Op zondag 17 november 2024 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nouuu dat dan ook nog nietje staat momenteel 5de maar als jij 7 punten inloopt op Frutsel kan het zomaar zijn dat je nog 4de wordt.
Verschil met mij is 97.51 punten, of je moet de komende weken zo goed scoren en ik bizar laag, of ik moet met mijn domme kop een week gaan vergetendit zijn de enige opties waardoor jij nog 3de kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |