Dat zie ik niet terug in je verwachtingquote:
Dat is wel heel jammer, ik heb altijd een wekker op zondag aanstaan om 23:30, mocht ik druk zijn dat wordt ik hier als nog aan herinnerdquote:Op maandag 4 november 2024 23:42 schreef INViCTuS het volgende:
Heel die herinneringen gemist natuurlijk.
Daar wou ik net op terug komen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:12 schreef aloa het volgende:
Er staat nog steeds 0 uren zon voor vrijdag 1 november.
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op maandag 4 november 2024 07:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zie ik niet terug in je verwachting
quote:
Ondanks onze complete gefaalde verwachting zitten we wel allemaal heel dicht op elkaar, heb de gegevens even ingevuld naar actualiteit maar een record score zit er na lange niet inquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:29 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij wordt dit geen beste vandaag![]()
Ik heb de neerslag goed gegoktquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks onze complete gefaalde verwachting zitten we wel allemaal heel dicht op elkaar, heb de gegevens even ingevuld naar actualiteit maar een record score zit er na lange niet in
Zoals iedereen, dus bijzonder is dat nietquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals iedereen, dus bijzonder is dat niet
Alsnog spannend dusquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks onze complete gefaalde verwachting zitten we wel allemaal heel dicht op elkaar, heb de gegevens even ingevuld naar actualiteit maar een record score zit er na lange niet in
Zondagavond 23:30 slaap ik sowieso welquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer, ik heb altijd een wekker op zondag aanstaan om 23:30, mocht ik druk zijn dat wordt ik hier als nog aan herinnerdop die manier voorkom ik te laat zijn.
Welkom terug! Ongetwijfeld een fijne vakantie gehad in Egypte (als ik me goed herinner).quote:Op zaterdag 9 november 2024 05:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alsnog spannend dus![]()
Ben weer in het land dus het weekend ga ik er goed voor zitten
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 november 2024 05:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alsnog spannend dus![]()
Ben weer in het land dus het weekend ga ik er goed voor zitten
Ja dat is wel heel zonde van die 2 weken, je was wel lekker bezigquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zondagavond 23:30 slaap ik sowieso wel. maar nu gewoon kats vergeten omdat ik op mobiel de pop up herinneringen niet zag en in Seoul zat. Wel zonde want nu heb ik er 3 gemist. Kost me punten
[..]
Welkom terug! Ongetwijfeld een fijne vakantie gehad in Egypte (als ik me goed herinner).
Ik ook weer, dus vul 'm ook maar weer gewoon in op zondagavond met info. 2 weken geleden ging dat zonder op zaterdag dus niet zo goed
Ja zonde!! Zul je net zien. Hoe was Seoul?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zondagavond 23:30 slaap ik sowieso wel. maar nu gewoon kats vergeten omdat ik op mobiel de pop up herinneringen niet zag en in Seoul zat. Wel zonde want nu heb ik er 3 gemist. Kost me punten
[..]
Welkom terug! Ongetwijfeld een fijne vakantie gehad in Egypte (als ik me goed herinner).
Ik ook weer, dus vul 'm ook maar weer gewoon in op zondagavond met info. 2 weken geleden ging dat zonder op zaterdag dus niet zo goed
quote:Op zondag 10 november 2024 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een herinnering voor iedereen, behalve Aloa en MissHobje die mogen deze week wel even overslaan![]()
@:aloa / @:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |