quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Alleen Neville aids .quote:
Wel voor Cantona.quote:
Walker was dat. Pure comedy.quote:Op zondag 22 september 2024 18:17 schreef Szura het volgende:
Hahahaha, wie was die kneus die Gabriel zat te irriteren, die was hem alsnog helemaal kwijt
Belachelijk ja.quote:Op zondag 22 september 2024 18:34 schreef Szura het volgende:
Viaplay stuurt voor iedere scheet Nolles en mokerdomme Stam naar Engeland, maar voor dit topaffiche hebben ze niet eens een studioprogramma?
Ze zagen de weersvoorspelling en besloten niet af te reizen?quote:Op zondag 22 september 2024 18:34 schreef Szura het volgende:
Viaplay stuurt voor iedere scheet Nolles en mokerdomme Stam naar Engeland, maar voor dit topaffiche hebben ze niet eens een studioprogramma?
Pittig.quote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Mijn oordeel over de gele kaart voor Trossard:
Je kan hem geven
quote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Je kan hem geven
dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doenquote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zagen de weersvoorspelling en besloten niet af te reizen?
[..]
Pittig.
Niet als je voor City speelt though.quote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Je kan hem geven
@Mortaxx wat is jouw mening over Calafiori als je hem op zijn uiterlijk een oordeel moet geven?quote:Op zondag 22 september 2024 18:50 schreef Nober het volgende:
Calafiori deed te weinig voor een vrije trap.
geen idee wie dat isquote:Op zondag 22 september 2024 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx wat is jouw mening over Calafiori als je hem op zijn uiterlijk een oordeel moet geven?
Was ook nog maar 18 toen.quote:Op zondag 22 september 2024 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Savinho maakt bij PSV toch weinig indruk?
Jazeker echt een heerlijk spelertje.quote:Op zondag 22 september 2024 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Flinke stappen gezet in ieder geval.
Valt wel mee toch? Geen VAR, een paar wissels.quote:Op zondag 22 september 2024 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 vind ik echt wel weinig.
Veel tijdrekken.quote:Op zondag 22 september 2024 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Geen VAR, een paar wissels.
Doe even normaal gast.quote:Op zondag 22 september 2024 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Kanker overwint ook vaker dan niet .
wie dan? zijn allemaal midgets johquote:Op zondag 22 september 2024 19:38 schreef Szura het volgende:
Jammer dat niemand die Viking een muilpeer verkocht
Gewoon zijn knie net als Keane bij zijn narcistische vader.quote:Op zondag 22 september 2024 19:38 schreef Szura het volgende:
Had na de volkomen lachwekkende CL-campagne van 2009 gewoon in een hutje op Tahiti moeten gaan wonen.quote:
Mietert hier eerst de bal op zijn kop en loopt vervolgens 15 seconden later vol op hem door.quote:Op zondag 22 september 2024 19:38 schreef Szura het volgende:
Als je iemand met rood weggestuurd voor een bal wegschieten, mag je hier ook wel tegen optrden.quote:Op zondag 22 september 2024 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mietert hier eerst de bal op zijn kop en loopt vervolgens 15 seconden later vol op hem door.
Gevaarlijke gek.
[ x ]
Hij maakte wel bijna de 1-3 op het eindequote:
quote:
''Ik mediteer en eet het puurste vlees'' En dan die zie je hun coach als een cokehoofd uit zijn oogjes kijken.quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Budgetbak Inzaghi had flinke roid rage, wordt tijd dat ze de teams van Pep eens wat meer gaan testen
Er zijn er meer die er zo over denken meen ik (bij 1m07s in onderstaand fragment)quote:Op maandag 23 september 2024 18:43 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik zijn erg blij met dit nieuws, zo erg dat we er een dansje bij doen
Een illustratieschets
[ afbeelding ]
Wat een oncharmante foto van Chiesa.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gehaktbal in de basis.
Smerige vetzakquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:22 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal ik zit er klaar voor met croissantjes
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:06 schreef -XOR- het volgende:
Ake kan in de winter trouwens beter een andere club zoeken, die is wel klaar bij City, anders wordt het 't bankie.
Gvardiol - Dias - Akanji- Walkerquote:
Ake heeft vorig jaar genoeg wedstrijden gespeeld met deze spelers in de selectie. Voorbarige conclusie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gvardiol - Dias - Akanji- Walker
Waar zie jij plek voor Ake?
Neuh, Gvardiol moest nog even inkomen, Stones is lang geblesseerd geweest, Dias heeft gekwakkeld, Akanji is Ake voorbij. Voor Nathan is het nu genoegen nemen met het tweede plan of vertrekken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ake heeft vorig jaar genoeg wedstrijden gespeeld met deze spelers in de selectie. Voorbarige conclusie.
Sinds Ake geblesseerd is wint City anders niks meer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:06 schreef -XOR- het volgende:
Ake kan in de winter trouwens beter een andere club zoeken, die is wel klaar bij City, anders wordt het 't bankie.
Nee, voorbarig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Gvardiol moest nog even inkomen, Stones is lang geblesseerd geweest, Dias heeft gekwakkeld, Akanji is Ake voorbij. Voor Nathan is het nu genoegen nemen met het tweede plan of vertrekken.
Dat kun je vinden. Doorgaans kloppen mijn conclusies op basis van mijn observaties (op voetbalgebied althans) echter vrij aardig.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Newcastle gaat zometeen de 1-1 maken
Vond ik bij Feyenoord al overschat, laat staan in de PL.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:26 schreef -XOR- het volgende:
Wieffer pijnlijk slecht. Jezus, die kan nu al niet meer sprinten.
Goede vraag. Dit is niet om aan te glurenquote:Op zondag 29 september 2024 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Wanneer was de laatste goede wedstrijd van ManU onder Ten Hag?
Yoenaited heeft een halfjaar goed gespeeld onder Ten Hag. Na kerst 2022 was het wel over.quote:Op zondag 29 september 2024 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Die wordt nooit ontslagen want niemand wil daar instappen (op Olégod na)quote:Op zondag 29 september 2024 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe lang zit die kale gek daar nog.
We wachten nog steeds op de eerste goede.quote:Op zondag 29 september 2024 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Lijkt me wel. "Worst manager in Premier League history".quote:
Slechter dan Drank kan toch niet?quote:Op zondag 29 september 2024 18:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me wel. "Worst manager in Premier League history".
Die deed het ook niet best, maar had wel een stuk minder materiaal en kreeg maar vier wedstrijdjes de kans, dat is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 18:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Slechter dan Drank kan toch niet?
Da's waar maar voetbal is dan ook zelden eerlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 18:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die deed het ook niet best, maar had wel een stuk minder materiaal en kreeg maar vier wedstrijdjes de kans, dat is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk.
En Ziyech. En Neres. En Donny.quote:Op zondag 29 september 2024 18:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ten Hag had Frenkie zeker nog erbij moeten halen
Tot die tijd nog even dartsen.quote:Op zondag 29 september 2024 19:01 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik schakelen na deze afgang voor united door na de Madrileense derby in het Metropolitano
quote:Op zondag 29 september 2024 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Present. Ik ben veilig thuisgekomen.
Ten tijden van Van der Gouw, Stam en Van Nistelrooij ging het inderdaad beter.quote:Op zondag 29 september 2024 19:30 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat United niet genoeg Nederlanders heeft
Open je ogen, schelequote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef ISVV het volgende:
Lelijk gebrek aan chauvinisme in dit topic, waar zijn de credits voor Van de Ven?!
Pauliewalnutsgenotquote:Op zondag 29 september 2024 19:54 schreef KingRoland het volgende:
United volgende wedstrijd in de PL Aston Villa uit
[ afbeelding ]
@:zipportal
Eens, wat een baas is dat zegquote:Op maandag 30 september 2024 08:41 schreef TLC het volgende:
Mickey VDV hoort sowieso altijd in de basis te staan in Oranje
Dat is nou een kwaliteitsspeler die Man Utd mist.quote:Op maandag 30 september 2024 08:41 schreef TLC het volgende:
Ik begrijp niet waarom Ten Hag na vorig seizoen mocht blijven zitten. Heeft voor honderden miljoenen miskopen gedaan en is daar afgelopen zomer vrolijk mee verdergegaan. Als je honderden miljoenen mag uitgeven aan spelers die op jouw initiatief zijn gehaald, het voetbal afzichtelijk is ,en je teampje in de competitie op een historisch lage plek eindigt, dan past enige bescheidenheid zou je denken. Maar enige zelfreflectie heb ik niet gezien, in tegendeel. En dan dat gekke jaloerse commentaar op de prestaties van Arne Slot bij Feyenoord.. wat een flapdrol. Het enige dat Ten Hag doet is prevelen over 'het proces' en 'morgen is er weer een nieuwe dag'quote:The Daily Mail: “Ten Hag heeft geen excuses meer, zijn tijd zit erop”, luidt het oordeel. “Hij kan zich nu niet meer verstoppen. Hij schept op over het winnen van tweederangs prijzen, maar dat is waardeloos als zijn team op deze manier speelt.” De krant somt vervolgens op wat er allemaal mis is met Manchester United. “Geen filosofie, geen identiteit, geen discipline, geen slinksheid, geen patronen, geen doorzettingsvermogen, geen avontuur, geen geloof, geen subtiliteit, geen wilskracht, geen bedoeling, geen plan. Daarbuiten gaat alles goed.”
Holy shit zeg.quote:Op maandag 30 september 2024 08:41 schreef TLC het volgende:
Koeman heeft oogstront.quote:Op maandag 30 september 2024 08:41 schreef TLC het volgende:
Ja maar als je dat zegt ben je tegendraads om het tegendraads doenquote:Op maandag 30 september 2024 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zirkzee ook weer 1,5 wedstrijd leuk gespeeld bij United en Oranje...
De zelfde reden eigenlijk waarom Kompany nu trainer is van Bayern. Niemand wilde de klus overnemen met het huidige materiaal. En dan heeft Bayern nog het geluk wél een aantal prima spelers in de selectie te hebben, hetgeen er nu uit komt onder een goede trainer. INEOS heeft aardig wat kandidaten gepolst, zelfs Tuchel na zijn ontslag. Maar uiteindelijk zei iedereen nee. Dus dan maar Ten Hag een jaar (of half jaar) laten sappelen in de hoop dat er tegen die tijd wél een kandidaat ja zegtquote:Op maandag 30 september 2024 10:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom Ten Hag na vorig seizoen mocht blijven zitten. Heeft voor honderden miljoenen miskopen gedaan en is daar afgelopen zomer vrolijk mee verdergegaan. Als je honderden miljoenen mag uitgeven aan spelers die op jouw initiatief zijn gehaald, het voetbal afzichtelijk is ,en je teampje in de competitie op een historisch lage plek eindigt, dan past enige bescheidenheid zou je denken. Maar enige zelfreflectie heb ik niet gezien, in tegendeel. En dan dat gekke jaloerse commentaar op de prestaties van Arne Slot bij Feyenoord.. wat een flapdrol. Het enige dat Ten Hag doet is prevelen over 'het proces' en 'morgen is er weer een nieuwe dag'
Fat Fraud blijft maar wanhopig vasthouden aan z’n parodie op een aanvoerder Van Dijk, ipv aan de toekomst te denken en alvast wat jonge gasten in te passenquote:
Porto uit en Villa uit deze week. Dat wordt weer een leuke rubriek.quote:Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reun-nog-twee-kansen
Ten Hag mag blijven
Al 2 jaar bijna elke week sacked in the morning en hij zit er nog steeds (na deze week ook)quote:Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reun-nog-twee-kansen
Ten Hag mag blijven
ik zeg het nogmaals we hebben gewoon echt een uitstekend elftal maar Koeman die is gewoon een debiel. We hebben spelers waar we 100% in de top 5 van de wereld staan, misschien wel top 3 als iedereen fit is.quote:Op maandag 30 september 2024 08:41 schreef TLC het volgende:
Honderden miljoenen weggepest om het alsnog historisch slecht te doen is natuurlijk al bizar. Maar het meest bizarre vind ik nog dat die kerel dan ook nog o compleet de vrije hand krijgt om de staf helemaal naar z’n hand te zetten (Nistelrode, Hake en Rouwelaar) en heel oud-Ajax aan te trekken (Beek, mazraoui, de ligt, martinez, antony, onana, eriksen, en pogingen voor de Jong en Ziyech)quote:Op maandag 30 september 2024 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
560 miljoen pond en allemaal miskopen maar gewoon lekker laten zitten.![]()
![]()
Hup Porto en Villaquote:Op maandag 30 september 2024 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Porto uit en Villa uit deze week. Dat wordt weer een leuke rubriek.
Staf naar je hand zetten is toch niet bizar, dat doet iedere trainer, al die Ajacieden halen wel. Was wel handiger geweest als je daar beter van ging voetballen maar tegen Spurs was het ook 11 tegen 11 heel matig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 03:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Honderden miljoenen weggepest om het alsnog historisch slecht te doen is natuurlijk al bizar. Maar het meest bizarre vind ik nog dat die kerel dan ook nog o compleet de vrije hand krijgt om de staf helemaal naar z’n hand te zetten (Nistelrode, Hake en Rouwelaar) en heel oud-Ajax aan te trekken (Beek, mazraoui, de ligt, martinez, antony, onana, eriksen, en pogingen voor de Jong en Ziyech)
De staf an sich niet nee, meer de combinatie van die opmerkelijk is. Eigenlijk wilden ze hem natuurlijk gewoon allang vervangen maar was er weinig beschikbaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staf naar je hand zetten is toch niet bizar, dat doet iedere trainer, al die Ajacieden halen wel. Was wel handiger geweest als je daar beter van ging voetballen maar tegen Spurs was het ook 11 tegen 11 heel matig.
Ik vermoed dat er een betere keeperstrainer dan meneer Ten Rouwelaar te vinden is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staf naar je hand zetten is toch niet bizar, dat doet iedere trainer, al die Ajacieden halen wel. Was wel handiger geweest als je daar beter van ging voetballen maar tegen Spurs was het ook 11 tegen 11 heel matig.
Inderdaad, maar het zegt wel veel over de organisatie dat ze het nog steeds aan hem overlaten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hag had zich gewoon moeten concentreren op het trainen en de ploeg. Transferbeleid heeft hij duidelijk niks van begrepen.
#NeefjevanTrumpquote:Erik ten Hag vreest in ‘cruciale week’ niet voor zijn baan: ‘Ik heb bewezen dat ik altijd prijzen win’
Bijna zo kansloos geleide club als Chelsea.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het zegt wel veel over de organisatie dat ze het nog steeds aan hem overlaten.
In drie jaar tijd nog steeds geen fatsoenlijk Engels kunnen helpt dan ook niet mee. Met zijn procesquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondag Villa-uit, succes maar weer Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |