quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Alleen Neville aids .quote:
Wel voor Cantona.quote:
Walker was dat. Pure comedy.quote:Op zondag 22 september 2024 18:17 schreef Szura het volgende:
Hahahaha, wie was die kneus die Gabriel zat te irriteren, die was hem alsnog helemaal kwijt
Belachelijk ja.quote:Op zondag 22 september 2024 18:34 schreef Szura het volgende:
Viaplay stuurt voor iedere scheet Nolles en mokerdomme Stam naar Engeland, maar voor dit topaffiche hebben ze niet eens een studioprogramma?
Ze zagen de weersvoorspelling en besloten niet af te reizen?quote:Op zondag 22 september 2024 18:34 schreef Szura het volgende:
Viaplay stuurt voor iedere scheet Nolles en mokerdomme Stam naar Engeland, maar voor dit topaffiche hebben ze niet eens een studioprogramma?
Pittig.quote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Mijn oordeel over de gele kaart voor Trossard:
Je kan hem geven
quote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Je kan hem geven
dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doenquote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zagen de weersvoorspelling en besloten niet af te reizen?
[..]
Pittig.
Niet als je voor City speelt though.quote:Op zondag 22 september 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Je kan hem geven
@Mortaxx wat is jouw mening over Calafiori als je hem op zijn uiterlijk een oordeel moet geven?quote:Op zondag 22 september 2024 18:50 schreef Nober het volgende:
Calafiori deed te weinig voor een vrije trap.
geen idee wie dat isquote:Op zondag 22 september 2024 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx wat is jouw mening over Calafiori als je hem op zijn uiterlijk een oordeel moet geven?
Was ook nog maar 18 toen.quote:Op zondag 22 september 2024 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Savinho maakt bij PSV toch weinig indruk?
Jazeker echt een heerlijk spelertje.quote:Op zondag 22 september 2024 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Flinke stappen gezet in ieder geval.
Valt wel mee toch? Geen VAR, een paar wissels.quote:Op zondag 22 september 2024 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 vind ik echt wel weinig.
Veel tijdrekken.quote:Op zondag 22 september 2024 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Geen VAR, een paar wissels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |