abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:13:51 #51
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218445047
Ik kan me niet voorstellen dat Fritsie dit allemaal bewust heeft gedaan voor wat financieel gewin.
Die man is al ontzettend rijk.

Ik denk persoonlijk dat hij zich in heeft laten palmen door wat foute figuren en dat hij erg naïef is geweest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218445124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:52 schreef Accordtje het volgende:
Eigenlijk is het gewoon totaal onlogisch wat je zegt. Het vonnis is politiek gestuurd, omdat hij geen politieke connecties heeft...
Heb jij ooit een politicus voor de strafrechter gezien?
Q.E.D
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:24:58 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218445133
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Fritsie dit allemaal bewust heeft gedaan voor wat financieel gewin.

Ik denk persoonlijk dat hij zich in heeft laten palmen door wat foute figuren en dat hij erg naïef is geweest.
Dat is het ook een beetje. Ik heb het boek over hem gelezen. Frits was in zijn jonge jaren een beetje een dolend losgeslagen figuur. Pas later op een of andere prive-opleiding kreeg hij ambitie en groeide hij toch nog uit tot CEO.

Maar zijn foute vriendjes uit die dolende tijd daar heeft hij nooit afscheid van kunnen nemen.

Zeer interessant boek

pi_218445134
quote:
Frits is gek op geld en minder gek op belasting betalen
Dat gecombineerd met zijn liefde voor de motorsport verklaard een hoop
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:26:45 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218445147
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:23 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Q.E.D
Ton Hooijmaijers bijvoorbeeld
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:27:32 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218445154
quote:
...
Mensen die "ontzettend rijk" zijn willen meestal nog rijker worden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:28:38 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218445171
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:27 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Mensen die "ontzettend rijk" zijn willen meestal nog rijker worden.
Frits wilde vooral tof doen in de racewereld
pi_218445175
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Q.E.D
Wat heeft dat met Frits van Eerd te maken?
Jij zegt dat zijn vonnis politiek gestuurd is, terwijl hij geen enkele banden met politiek heeft. Dat is nog krommer dan een banaan.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:29:50 #59
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218445176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Frits wilde vooral tof doen in de racewereld
Doel <-> middel.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218445185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Hans Janmaat.
Maar dat zal wel als een slecht voorbeeld beschouwd worden. :D
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:41:20 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218445254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is het ook een beetje. Ik heb het boek over hem gelezen. Frits was in zijn jonge jaren een beetje een dolend losgeslagen figuur. Pas later op een of andere prive-opleiding kreeg hij ambitie en groeide hij toch nog uit tot CEO.

Maar zijn foute vriendjes uit die dolende tijd daar heeft hij nooit afscheid van kunnen nemen.

Zeer interessant boek

[ afbeelding ]
Zal dat boek eens een keer kopen ^O^

Wel mooie Brabolandse titel :D
En die kleur geel komt me ook bekend voor :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 19:45:20 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218445282
Apart dat iemand die zo veel geld heeft toch loopt te sjoemelen met relatief kleine bedragen en hiermee alles op het spel zet.
The End Times are wild
pi_218445333
quote:

Ik vind deze reactie juist weer naïef. Hij heeft gewoon gegokt en verloren, jammer voor hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joppiez op 07-08-2025 20:01:22 ]
pi_218445348
quote:

[..]
Robin Linschoten ook.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:07:47 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218445472
"De rechtbank acht de bewezen verklaarde feiten echter zo ernstig, dat er geen ruimte is voor een gedeeltelijke voorwaardelijke straf."

Hij had beter met een Kalasjnikov huis kunnen houden in een woonwijk. Debiel land.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218445610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:45 schreef LXIV het volgende:
Apart dat iemand die zo veel geld heeft toch loopt te sjoemelen met relatief kleine bedragen en hiermee alles op het spel zet.
Ik denk persoonlijk dat hij lange dagen in de keurige boardroam had en goed werk leverde.
Die contacten in de auto en motorwereld was puur voor de kick. Andere type mensen, mooi ouwehoeren, wat chicks erbij, schunnige taal mooi man.

Helemaal wat anders en daardoor kreeg hij cash. Dat had hij helemaal niet nodig maar was toch leuk om te hebben.
Die mensen in die familie bedrijven worden best geleefd en alle poen zit in papieren, aandelen, BVs. Als je wat uitgeeft gaat het via de accountant, vrouw, bedrijf enz.

Om eens te beest uit te hangen is het handig als je 100K in je koelkast hebt.

Wat ik niet begrijp is dat naar mijn idee juist nauwelijks iets echt bewezen is in de rechtszaal.
Volgens mij een paar duizend in cash uitbetaling en een jerrycan Roundup. Daar is die op gepakt.
En dan is het dus op het feit dat die dat dus niet heeft opgegeven bij de belasting, dat is fraude.

Dat de rechter boven het OM straft is ook heel opmerkelijk. Als je je als justitie van de naam D66 rechters af wil moet je je nodig zo gedragen.
Vakman pur sang
pi_218445612
quote:

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218445725
Waar hij nou eigenlijk op gepakt is is het contante geld wat is gevonden.

Wetboek zegt:
quote:
Iemand verdient inkomen en geeft dit niet op bij de jaarlijkse inkomstenbelasting. Dit geld wordt daardoor crimineel.[7] Het kan bijvoorbeeld witgewassen worden door een auto contant te kopen. Hiermee wordt crimineel geld omgezet in een fysiek goed dat niet direct herleidbaar is tot de criminele oorsprong.
Dat is er natuurlijk gebeurt, sponsordeals omgezet naar cash, niet opgegeven geld.

Moraal van dit verhaal: verstop je cash beter.
Vakman pur sang
pi_218445830
quote:

Als je eenmaal ontzettend rijk bent dan wil je maar 1 ding: nog rijker worden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218445903
Ze hadden hem alleen al levenslang moeten geven vanwege die reclames met dat verschrikkelijke Jumbo gezinnetje.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:50:23 #71
14505 OProg
A Life in Music
pi_218445980
quote:

[..]
Jos van Rey zat soort van redelijk 'hoog in de boom' en was ook toch de lul.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_218446342
Ik vind het heel sneu voor deze succesvolle zakenman persoonlijk (en natuurlijk ook voor zijn dierbaren), maar het is wel een gevolg van een reeks foute strafbare beslissingen van hemzelf.

Wellicht dat het voor de strafmaat had uitgemaakt als hij deze strafbare fouten had erkend en zijn spijt hierover had betuigd.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_218446353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Als je eenmaal ontzettend rijk bent dan wil je maar 1 ding: nog rijker worden.
Ik vermoed dat het niet zozeer om geld heeft gedraaid, maar om de kick van de gedachte hiermee weg te komen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_218446358
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat hij lange dagen in de keurige boardroam had en goed werk leverde.
Die contacten in de auto en motorwereld was puur voor de kick. Andere type mensen, mooi ouwehoeren, wat chicks erbij, schunnige taal mooi man.

Helemaal wat anders en daardoor kreeg hij cash. Dat had hij helemaal niet nodig maar was toch leuk om te hebben.
Die mensen in die familie bedrijven worden best geleefd en alle poen zit in papieren, aandelen, BVs. Als je wat uitgeeft gaat het via de accountant, vrouw, bedrijf enz.

Om eens te beest uit te hangen is het handig als je 100K in je koelkast hebt.

Wat ik niet begrijp is dat naar mijn idee juist nauwelijks iets echt bewezen is in de rechtszaal.
Volgens mij een paar duizend in cash uitbetaling en een jerrycan Roundu
p. Daar is die op gepakt.[/b]
En dan is het dus op het feit dat die dat dus niet heeft opgegeven bij de belasting, dat is fraude.

Dat de rechter boven het OM straft is ook heel opmerkelijk. Als je je als justitie van de naam D66 rechters af wil moet je je nodig zo gedragen.
Was ook uitgebreid artikel over te lezen dat jumbo paar miljoen aan motocross teams in 2 jaar tijd ofzo had betaald en dat er direct 50% door die teams aan Theo E. Betaald eer als commissie.

Als leek zeg ik of dom geldgierig of gechanteerd. Maar 50% Fee over iets van 2.5 mio klinkt heel dubieus
pi_218446407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:26 schreef rym het volgende:

[..]
Was ook uitgebreid artikel over te lezen dat jumbo paar miljoen aan motocross teams in 2 jaar tijd ofzo had betaald en dat er direct 50% door die teams aan Theo E. Betaald eer als commissie.

Als leek zeg ik of dom geldgierig of gechanteerd. Maar 50% Fee over iets van 2.5 mio klinkt heel dubieus
Sowieso een paar miljoen een motorcrossteams die niemand kent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')