Dat verval had ik vorig jaar eigenlijk al verwacht, maar ze zetten het vooralsnog foutloos door. (nationaal bedoel ik dan).quote:Op maandag 23 september 2024 16:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het de prestaties van Peter Bosz met PSV momenteel wel opmerkelijk. Ik meende namelijk altijd dat het een kut trainer was.
Verwacht nog steeds onvermijdelijke verval van Peter en/of ruzie maken.
Beste aanval en middenveld met geboeg opties daar. Als je dan geen kuttrainer hebt kom je best een heel eind. Nationaal dan idd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat verval had ik vorig jaar eigenlijk al verwacht, maar ze zetten het vooralsnog foutloos door. (nationaal bedoel ik dan).
Het kan hard vallen hequote:Op dinsdag 24 september 2024 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Beste aanval en middenveld met geboeg opties daar. Als je dan geen kuttrainer hebt kom je best een heel eind. Nationaal dan idd.
Duurt nog ff voor wij daar zijn
Nou het gaat anders niet echt snel omhoogquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Enorm.
Maar net zo hard omhoog gaan.
He wat.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou het gaat anders niet echt snel omhoog
helaas niet. Maargoed stel, ik en zeg echt stel, je wordt wel 2e of 3e en volgend jaar eventueel cl ziet het er weer anders uit. We gaan iig verstandiger om met het geld en een nieuwe organisatie is in opbouw waar ik wel vertrouwen in heb. Maar ook dat is met vallen en opstaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar je zou het jezelf zoveel makkelijker maken als je potjes als GAE en NAC even wint.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
helaas niet. Maargoed stel, ik en zeg echt stel, je wordt wel 2e of 3e en volgend jaar eventueel cl ziet het er weer anders uit. We gaan iig verstandiger om met het geld en een nieuwe organisatie is in opbouw waar ik wel vertrouwen in heb. Maar ook dat is met vallen en opstaan
Dat zegt niks, als hij vandaag lijkt te kunnen starten. Morgen weer blessa.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:16 schreef Houniet het volgende:
Weten we al of Brobbey kan starten morgen?
Vorige keer kon die dat een dag van te voren en toen bleek het alsnog niet, dus laten we maar gewoon afwachtenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:16 schreef Houniet het volgende:
Weten we al of Brobbey kan starten morgen?
Klopt toch gewoon, probleem zaterdag was teveel spelers die gewoon slecht speelden.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:49 schreef Parafernalia het volgende:
"morgen moet het niet anders, maar beter"
Inderdaad weinig stijve plassers gehad de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Te veel spelers hebben geen idee wat ze moeten doen, dan kun je Farioli aanrekenen. Bovendien, als je steeds begint met Rensch, Taylor en Fitz-Jim dan ga je veel wedstrijden sowieso niet winnen.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon, probleem zaterdag was teveel spelers die gewoon slecht speelden.
Hadden we Baumgartl maarquote:Op woensdag 25 september 2024 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te veel spelers hebben geen idee wat ze moeten doen, dan kun je Farioli aanrekenen. Bovendien, als je steeds begint met Rensch, Taylor en Fitz-Jim dan ga je veel wedstrijden sowieso niet winnen.
Die zou bij dit Ajax met afstand de beste verdediger zijn, wat overigens meer zegt over de verdedigers die wij momenteel in de selectie hebben.quote:
Het kan ook niet niet kloppen.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon, probleem zaterdag was teveel spelers die gewoon slecht speelden.
Ik trap ze allemaal het vak afquote:Op donderdag 26 september 2024 08:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is de Turkse invasie in Amsterdam al begonnen?
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 25 september 2024 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorige keer kon die dat een dag van te voren en toen bleek het alsnog niet, dus laten we maar gewoon afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |