Had het idee dat we hier goed wegkwamen iigquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Valt me mee dat we 'm niet tegen krijgen.
Idd.. maar 2-1 komt nog welquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Valt me mee dat we 'm niet tegen krijgen.
Het is NAC-uit all over again ditquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Idd.. maar 2-1 komt nog wel
Vraag me af of er wel wat te trainen valt met dit volk behalve het goed neerzetten van de verdediging.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:45 schreef Black-Death het volgende:
En hier heb je dan 4 weken voor getraind
True thatquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraag me af of er wel wat te trainen valt met dit volk behalve het goed neerzetten van de verdediging.
Dat is toch ook alles waar Ajax niet voor zou moeten staan. Lijkt op de zoon van Josef Kiprich.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Rasmussen is ook door de opleiding gekomen
Godsamme zeg..
Hij heeft zeker de meeste succesvolle sprints naar voren en hij is het minst snel moe.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is toch ook alles waar Ajax niet voor zou moeten staan. Lijkt op de zoon van Josef Kiprich.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:49 schreef Scorpie het volgende:
Lijkt op de zoon van Josef Kiprich.
Zet maar basis vanaf nu.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:59 schreef The-BFG het volgende:
Blij dat Klaassen terug is.. en dat we daar blij mee moeten zijn; is triest genoeg.
Labiel is een beter woord lijkt me,quote:
Deed Hato dat maar op de bal dan hadden we geen domme tegengoal gekregenquote:Op zaterdag 21 september 2024 22:15 schreef Vis1980 het volgende:
Wijndal heeft bijzonder weinig zelfreflectie, vind zichzelf helemaal geweldig. 'Ging wel lekker' net voordat ie naar de jeugd werd gestuurd.
En dan in de categorie 'hoe gaat het met...' vandaag oud-Ajacied Martinez.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |