ik dacht dat hij al speelde of zeg ik nou hele gekke dingen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:54 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd om Weghorst in te brengen
met broebby kan je de combinatie aan gaan voor het centrum van het strafschopgebied...dat is ook het spel van ajaxquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijkt wel dat dat meer een invaller dan basisspeler is, al weet ik ook niet of Brobbey hier iets aan had kunnen veranderen
Klopt dit was mijn manier om aan te geven dat hij onzichtbaar isquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik dacht dat hij al speelde of zeg ik nou hele gekke dingen?
Met Fitz-Jim op 10 en Taylor erachter heb je nu eenmaal een zeer zwak creatief middenveld.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:10 schreef BobW het volgende:
Echt nul creativiteit, die goals tegen Fortuna vielen ook compleet uit het niets
Die vleugelaanvallersquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team loopt cirkeltjes heen om de huidige teringbagger
Wel heel blij dat ze niet in een 10 geïnvesteerd hebbenquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met Fitz-Jim op 10 en Taylor erachter heb je nu eenmaal een zeer zwak creatief middenveld.
Witschge ook meer voetballend vermogen in zijn grote teen dan ons middenveld nu.quote:
poahh witschgequote:Op zaterdag 21 september 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Witschge ook meer voetballend vermogen in zijn grote teen dan ons middenveld nu.
klaassen staat binnenkort gewoon basis, terecht ook.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Die Fitz-Jim komt toch op alle fronten tekort zou je zeggen.
Dat geeft aan hoe ernstig het isquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
klaassen staat binnenkort gewoon basis, terecht ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |