Deze post zegt weinig zonder aantal werkdagen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.
Feestdagen gaat idd niet naar rato, op het umc wel. Dikke drama elk jaar voor de mensen die parttime werken met maandag als werkdag, want die moeten dan extra werken of vakantiedagen opnemen om te compenseren dat te veel feestdagen op maandag vallen.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werk fulltime, bij ons 38 uur, en krijg dan 232 vakantie-uren (152 wettelijk, 80 bovenwettelijk). Daarnaast werk ik 40 ipv 38 uur, en bouw ik daardoor nog 96 extra vakantie-uren op. Dus in totaal 328 uur. Bij 8 uur per dag is dat 41 dagen.
Wel ben ik verplicht vrij een aantal dagen; meestal goede vrijdag en de dagen tussen kerst en oud&nieuw. Dat gaat dus wel van mijn vakantie-uren af. Dit jaar zijn we de hele twee weken, 21 dec tm 5 jan, verplicht vrij.
Feestdagen gaat volgens mij niet naar rato hier, in elk geval nooit gezien in mn uren toen ik nog niet fulltime bij deze uni werkte.
Hehehe ja. Wij allemaal.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik geloof dat ik me jouw mini oventje afbakbroodjes situatie van vorig jaar nog herinner idd @:Lonaa
Fijn dat jullie nu een oven mee hebben.
Ik zwem altijd mét bril.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanmiddag zwemmen met S. Want hij zei dat hij zichzelf op vakantie heeft leren zwemmen. Ben benieuwd
Zwemmen is verder niet echt mijn ding want ik zie zo weinig zonder bril in zo'n groot zwembad, maar goed, S kan wel voor geleide spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
juh rare mener, maar weleen optie tot inkomen.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verschil maakt 4 uur meer slaap, voel me zoveel beter.
Och ja @:lonaa die minioven ellende van toen en dan ook nu nog eens meer mensen. Veel plezier @:tele6 doe ‘m de groeten.
Rare meneer @:barreltje geeft hij wel aan waarom? Jij maakt er tijd voor vrij en jouw tijd is ook kostbaar.
@:lucky_strike ik zie net dat bij bol de rowenta steelstofzuigers 25% korting hebben vandaag
Goed plan, kost hem minder tijd en jij kunt kijken waar je evt terecht komtquote:Op woensdag 25 september 2024 09:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juh rare mener, maar weleen optie tot inkomen.
ik schreef dat ie me dus maar aan moest nemen en hij geeft me gelijk en nu ga ik as maandag naar ZIJN kantoor.
vooruit. 1 laatste keer dan maar
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:37 schreef sigme het volgende:
Calculerende werknemer:Krijgen jullie 104 uur ja voor 2u pw extra werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons is het 96u, omdat ze er vanuit gaan dat je de verplichte 4 weken (4x je contracturen) opneemt.
Wel slim overigens om er idd rekening mee te houden. Toen ik hier nog niet fulltime werkte, zorgde ik ook altijd dat ik de ingeplande werkdagen zo deed dat ik zoveel mogelijk feestdagen op een 8-uurs-dag had, en zo veel mogelijk verplichte vrije dagen op een niet-8-uurs-dag. In de praktijk werkte ik gewoon elke dag, en ook niet zo'n strikte scheiding van welke dag/welk dagdeel ik voor andere uni werkte, maar dat was niet goed in te vullen. Dus dan maar zo![]()
Die 4 weken zijn niet verplichtquote:Op woensdag 25 september 2024 10:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Krijgen jullie 104 uur ja voor 2u pw extra werken?
Bij ons is het 96u, omdat ze er vanuit gaan dat je de verplichte 4 weken (4x je contracturen) opneemt.
Wel slim overigens om er idd rekening mee te houden. Toen ik hier nog niet fulltime werkte, zorgde ik ook altijd dat ik de ingeplande werkdagen zo deed dat ik zoveel mogelijk feestdagen op een 8-uurs-dag had, en zo veel mogelijk verplichte vrije dagen op een niet-8-uurs-dag. In de praktijk werkte ik gewoon elke dag, en ook niet zo'n strikte scheiding van welke dag/welk dagdeel ik voor andere uni werkte, maar dat was niet goed in te vullen. Dus dan maar zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus idd is de berekening van HR net een beetje anders, die rekenen met 49 weken ipv 52 en daar dan weer een afrondregel overheen![]()
Die regel hangt af van het aantal werkbare dagen/jaar en dus van hoe de feestdagen vallen. Oh ja, en dus ook van op welke dag het jaar begint. Jaja 't is complex![]()
Ik heb opbouw van compensatieverlof 3 uur per week -> in totaal 148u op te nemen compensatieverlof in 2024.
[ Bericht 3% gewijzigd door sigme op 25-09-2024 10:31:17 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mehquote:Op woensdag 25 september 2024 08:45 schreef Barreltje het volgende:
hmppf.. kerel heeft al 4 keer een afspraak met me gemaakt voor een samenwerkeing. en nu voor de 4e keer afgezegd.
Na de 3e keer heb ik hem al gezegd dat ie goed moet nadenken of ie het wel nuttig is om een samenwerking aan te gaan. vandaag heb ik hem geschreven dat ie mij maar moet aannemen om hem te helpen met zn workload.
Ik ben er wel klaar mee. Maar ja als ondernemer moet je het blijkbaar allemaal maar slikken ..
Alles op de tast kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 09:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanmiddag zwemmen met S. Want hij zei dat hij zichzelf op vakantie heeft leren zwemmen. Ben benieuwd
Zwemmen is verder niet echt mijn ding want ik zie zo weinig zonder bril in zo'n groot zwembad, maar goed, S kan wel voor geleide spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |